fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

!!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=44
Stránka 41 z 42

Autor:  Antony [ 15 pro 2012 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Jemar díky.O těchto skutečnostech vím.Že to ubírá výkon vím taky.Spíš mi šlo o to, zda by to fungovalo bez toho ubírání.Osobně si myslím, že stabilizace nad rychlost 80km/h není potřebná.Je mi jasné, že díly se budou schánět blbě a práce s tím je opravdu dost, ale jsem blázen. :D

Autor:  Jemar [ 15 pro 2012 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

No jo, jenže ty tam nemůžeš dát BCTS, pokud chceš ESP. ESP je spešl modul, který počítá s možností ubírání výkonu. Tahle vychytávka není potřeba jen při akceleraci, ESP ji využívá i pro korekci během jízdy. Podle mého názoru to fungovat nebude. Píše se to i v Technickém servisním školení pro vůz Focus. ESP se montuje jen pro zážehové motory od objemu 1,6 litru.

Autor:  Antony [ 16 pro 2012 00:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Mě je jasný jak tyhle srandy fungujou.Údajně BTCS taky komunikuje s PCM, ale nevím to jistě.Když funguje do 80km/h, tak musí mít info o rychlosti.To je sice k dispozici i jinde, ale zase není napojený na BTCS.To je spojeno pouze po "sběrnici".Ve TIS ani nerozlišujou zapojení benzinu od dieslu.Ani nepíšou u ESP "only Zetec" jako třeba u tempomatu.
Dokať to nezkusím, tak mi to nedá spát. :(

Autor:  Jemar [ 16 pro 2012 00:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Info o rychlosti bude mít nejspíš z přístrojového panelu...

Autor:  Jemar [ 16 pro 2012 01:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

To, že ESP jednotka komunikuje s ŘJ motoru se 104 piny neznamená, že je systém kompatibilní s motory 1.8 TDDi. ŘJ se 104mi piny se používaly i pro zážehové motory s vyšším výkonem nebo s automatickou převodovkou.

Autor:  Jemar [ 16 pro 2012 11:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Ještě sem hodím jeden odkaz, který podporuje moje stanovisko....

Autor:  Antony [ 16 pro 2012 14:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

I toto jsem pročítal a určitě se nehci hádat.Jinka přístroje komunikují také pouze po "sběrnici", to znamená, že info o rychlosti musí být i tam.Stejně do toho asi půjdu a prostě buď a nebo :D :(

Autor:  Jemar [ 16 pro 2012 14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Už se vzdávám.... :wink: :D

Autor:  Antony [ 16 pro 2012 15:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Přece tady spolu nebudeme soutěžit ne?Nabývám pomalu dojem, že nakonec stejně vyhraješ ty :( Bude to chvilku trvat, ale nakonec se pravdu dozvíme.

Autor:  oraf [ 24 bře 2013 16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

neni tu nekdo z prahy kod by mel moznsot udelat diagnostiku na escorta ECC IV motor 1.6 zetec 66kw, ?

Autor:  dj.DEKL [ 24 bře 2013 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!


Autor:  Pavel Petera [ 05 kvě 2013 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Pro Tomina: ... doufám, že to sem píšu správně... díky za info, tu češtinu sem si neuvědomil, že se dá nastavit. Ten KOER test už sem kdysi dělal a dnes sem zapomněl točit volantem, takže O.K. Prosím Tě, co se týče P1131, toho snímače, kde ho najdu? Díky.

Autor:  tomin [ 05 kvě 2013 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

HO2S11 je predni lambda - tedy ta hned za svodama

Autor:  LeMans [ 02 pro 2013 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Ahoj, na diagnostice TDCI 2,2 mi to nehlásí žádnou chybu ale když se dívám na otáčky, honodty MAF, dávkování paliva a zatížení motoru, tak mi všecho pořád lítá, otáčky jsou cca 820 - 860 a grafy ostatních hodnot taky lítají. Já si myslím, že to není v pořádku, co si o tom myslíte? Případně pokud by někdo v okolí kroměříže měl stejný motor, nebo aspon 2,0 tdci A nechal si udělat diagnostiku ať mám srovnání s dalším autem, tak budu rád. Mně to u MK4 2,0 tdci ukazuje krásně rovné křivky a otáčky "lítají" v řádu cca 3 otáček za minutu.

Jo ta diagnostika by byla samozřejmě zdarma :)

Autor:  dj.DEKL [ 02 pro 2013 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Me i zastudena drzi otacky +- stejny (2.0) maji volnobeh nizsi nez 2.2 - na MK3 teda...

Autor:  LeMans [ 02 pro 2013 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Dekle a máš to na otáčkoměru nebo ina diagnostice? otáčkoměr se mu taky ani nehne, ale diagnostika to pozná. Já myslím, že by to tak lítat nemělo.

Autor:  dj.DEKL [ 02 pro 2013 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

U me to kolisa dle diag +- 5 otacek max

Autor:  LeMans [ 02 pro 2013 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

O.k. dík za odpověď, takže to trošku vypadá na nějaký vstřik. Jinak abych se držel tématu, diagnostikoval jsem pomocí OBDLink SX - program OBDwiz. Šla s tím diagnostikovat aj fiesta r. v. 97. U fiesty trošku horší spojení - občas se odpojilo, u novějších aut naprosto bez problémů. U fiesty nalezena chyba chudá směs, takže dokáže najít a smazat i chyby.

Autor:  tomin [ 02 pro 2013 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Pokud se TDCI po startu klepe a houpe se mu volnobeh a po par des. sekund se to srovna, tak s velkou pravdepodobnosti nejaky vstrik ...

Autor:  LeMans [ 03 pro 2013 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Jen někdy mu pár vteřin houpe volnoběh a pak má klid. zatím to asi řešit nebude, dokud se to neprojeví nějak víc. Jiank tah a vše o.k.

Stránka 41 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/