mrazik píše:
Na PINu4 jsou impulsy od zapalování, takže jseš si jistý, že ti to dává správná čísla ?
Jseš si jistý, že šidlo rychlosti je na tom PINu4 ? To jsi zjistil proměřením kabelů ?
to mrazik: ANO bohužel!?!
souhlasím s Tebou dle popisu ŘJ angl.: Pin 3 - signal from speedmeter
Pin 4 - signal from ignition system
ale jak jsem již psal: samostaně jsem a)proměřoval b)prosvětloval c)propískával konce od konektoru snímače otáček v mot.prostoru a piny 3 i 4 třířadého konektoru ŘJ. (ŘJ pro jistotu odpojená !)
Impulsy od zapalování to nemůžou být (???), protože když auto stojí palubák neukazuje nic - jinak by se musely objevit generované impulsy od tohoto zapalování.
Test palubáku = senzoru rychlosti při pinu 3 nepracuje - při pinu 4 zobrazuje postupně čísla 0-255 *** samozřejmě za jízdy!! takže tady OK ale co mám na Pinu 3 je pro mě zatím záhada ??????????
Teď mám ale sehnané z FORD SERVISU jedno ze schemat ,
[i][i]KDE JE ZAPOJEN PIN 4 !!!!!![/i][/i] a to je pak to že to mám dobře.
Jsem trochu v rozpacích že tady na webu "jste všichni na pinu 3" ??
a nebo je nesprávně popis vývodů ECC-IV *** tady někde jsem ho stáhl - ale to jen slabá úvaha...
Ještě chci dořešit zapojení paliva - plovák, ale nevím kde to ještě napíchnu. Nechce se mi hrabat zatím do přístr.desky...
Jinak jste mě všichni hodně pomohli tady na fordfans z informacemi, fakt takže DÏKY MOC !
__________________________________
FORD ESCORT 1.4i CLX , r.v. 6/1991,5dv. hatchback,motor F6F, CFI