fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Shell V-Power Diesel
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 20:31 
Tankuji jenom u Shellu, kvalitní nafta, smart karta aj. 8) ,a jednou máti natankovala u Slovnaftu a nestačil jsem se divit. Motor vůbec netáhl, a chod byl syrový až to hezké nebylo. Vím že Shell Diesel Extra má kvalitní aditiva, proto jej taky tankuji, ale zajímá mě co ten nový V-Power Diesel. Shell uvádí že obsahuje lepší aditiva, ale jde to ještě u Shellu zlepšit? :-D
Je podle vás lepší, horší anebo snad stejný jako Diesel Extra?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 15:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
kdysi ve svete motoru delali test, vzali felinu benzinovou , ktera mela asi 50 000km najeto, rozdelali motor, nafotili, zmerili a pak tankovali ten lepsi 95natural a zjistili, ze motor se uz po 4000km (tusim) precijenom trochu odkarbonoval a po vice km by ot mohlo byt jeste lepsi u nafty psali, ze diesel extra je zbytecnost, spise marketingovy tah,a le tento test s rozebranim motoru nedelali a tusim ze psali, ze se na to chystaji, od te doby nic

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 16:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Je možné určité vylepšení kvality,jako u benzínu.Po natankování do A4 - bráno 48 litrů nafty-se mi na cestě z Moravy zdál motor klidnější.Na pětku mi to připadalo,že je ochotnější.Spotřeba 7,3 se mi nezdála tak vysoká,když se jelo ve čtyřech.
Předpokládám,že případné vylepšení se ukáže až po delším čase a to lépe posoudí ten,kdo má nafťáka každý den a vede si statistiku.
Popis:http://news.auto.cz/?id=4969&sekce=detail

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 15:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Marketingovej tah to určitě je, ale na druhou stranu tankuju teď jenom tuhle naftu (už jsem vyjel 5 nádrží = cca 250l) a příjde mi motor klidnější a lepší tah z nízkejch otáček. Jinak spotřeba v zimě proti normální naftě od Shell skutečně trochu klesla. Zase to dohnala cena, takže to mělo vliv pouze na moje smart konto.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 15:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Já tankuju u Shelu klasickou naftu a sem s ní spokojen, ovšem nedalo mi to a tak jsem to prubnul a koupil konskou sílu navíc, když to bylo poprvé, tak opravdu nic moc, pak sem to asi ob dvě nádrže zopakoval a bylo to znát, ted jej jednou za čas natankuju, mám pocit, že se potom jako motor vyčistí. Taknuju víceméně vždy plnou. V zimě sem nějak usporu výraznou nepoznal ale rozhodně to lépe startovalo a když sem se blížil k vyjetí oné nádrže taky bych řekl že byl motor klidnější. Tak i tak od Shelky mě nedostanou :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 14:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Já jsem asi nějaká vyjímka. Normálně tankuji u Globusu či Makra a občas u Carrefouru nebo JET. Používám ještě aditivum do nafty. No a nedalo mi to a taky jsem na dvou plných nádržích vyzkoušel Shell Diesel Extra a nepocítil jsem vůbec nic na výkonu, ani na chodu motoru a dokonce jsem měl cca o 2 deci vyšší spotřebu. Takže zase si většinou tankuji svůj Globus - což je mimochodem palivo od OMV nebo Makro což je buď Benzina nebo OMV.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 14:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Jednoducha odpoved, proc nepocitiš rozdíl, jak píšeš, kupujes levnej benzin a leješ aditiva, u Shelu kupuješ drahej benzin jiz s. Takže asi rozdíl nebude. Dvě deci bych asi na dvou tankování nebral v uvahu, to je deset minut v zacpě a už je to :-)

Zkusil jsi ptopočítat co ušetříš oproti Shellu?... když dokupuješ aditiva?

To nerýpu, ptám se protože mne zajímá ten rozdíl :P

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 21:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja to leju dloho(VIF) a ta flaska stoji do 300Kc.Je to na tusim 650l nafty.Kdys ho nedam a dam naftu treba tu Shelku tak to hned poznam na hlucnosti motoru.Jsem spokojenej a motor asi taky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 09:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Bendy&Macíček píše:
Jednoducha odpoved, proc nepocitiš rozdíl, jak píšeš, kupujes levnej benzin a leješ aditiva, u Shelu kupuješ drahej benzin jiz s. Takže asi rozdíl nebude. Dvě deci bych asi na dvou tankování nebral v uvahu, to je deset minut v zacpě a už je to :-)

Zkusil jsi ptopočítat co ušetříš oproti Shellu?... když dokupuješ aditiva?

To nerýpu, ptám se protože mne zajímá ten rozdíl :P


No kupuji to stejné co Karel (Vif super diesel aditiv - zimní) a naposledy mne stálo myslím 240 Kč. Je to na 650 l tak mne vyjde litr nafty o cca 37 halířů dráž. U Shell bývá nafta dražší cca o korunu(občas méně občas více) teď např. je to 1,10 kč proti Makru a 0,9 Kč proti Carrefouru. Takže stále se to vyplatí proti naftě Shell. Silně ale zvažuji že příště koupím aditivum Bishop kde je dávkování 1:8000 a je zde: http://www.bishopsoriginal.cz/SDF4130.htm kde cena za letní aditivum vychází na cca 20 hal na litr a na zimu koupím tento: http://www.bishopsoriginal.cz/APPPDFT.htm a dávkoval bych na -31°C tedy 1:4000 za cenu cca 30 hal. na litru. Oproti ceníkové ceně bych tam dostal ještě 5% slevu.

A co se týká té vyšší spotřeby na Shell naftu tak se mi nezdá že by na obou nádržích byla stejná spotřeba kvůli nějaké zácpě a hned po Shell zase o 2 deci klesla.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Dík za porovnání cen. Já sice zustanu u Shellu, protože je hlavně mám kousek od baráku a CRF u nás není a Makro je celkem daleko a taky jsem spokojen.

Dík :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 11:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Bendy&Macíček píše:
Dík za porovnání cen. Já sice zustanu u Shellu, protože je hlavně mám kousek od baráku a CRF u nás není a Makro je celkem daleko a taky jsem spokojen.

Dík :-)


A kolik je u Vás rozdíl Shell a jiné pumpy?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 11:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Hee já fakt nevím, jsou tam jestě dvě pumpy a jedna je zastrčená a okolo té druhé moc nejezdím a tak to vůbec nesleduju, jezdím opravdu k té Shelce kterou mám při cestě a dokonce ted ani nevím, kolik stoji nafta, protože jezdím dočasně benziňákem.

Zkusím se příležitostně kouknout a dám vědět.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 17:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Marpie:Ja jezdim celorocne s tim Zimnim a mam to lety proverene na dvou autech ,tak to neminim menit.Jsem tzv.kanistrak a proto jsem tam zacal davat ten aditiv.To aditivum Bishop je treba dobry,ale proc menit(z meho pohledu)neco, co perfektne funguje.Jinak ten Bishop dela tzv.aditivum do oleje,ale neni to aditivum,jen to zajisti 100% mazani vsech ploch kam patri olej v motoru.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2006 22:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Karel: No já ten Vif měl doporučený od chlápka co jej používá ve Vektře a dělá v České rafinérské(nevím jak se to teda jmenuje teď. Ten mi právě tvrdil, že kupovat Shell je zbytečnost a je lepší si tam aditivum dát sám. Že aditivovaná nafta od Shellu vyjde dráž než když si ji naaditivuje sám. A to jsem si i sám ověřil. A doporučil mi ten VIF, ale s tím, že je celkem jedno jaké aditivum, ale hlavně nějaké. Že ten Vif se mu shání nejlíp, má dobrý dávkovač, tak jej používá. Co se týká dávkovače tak ten byl dobrý na plechovce, ale naposledy jsem ho koupil v plastu a tam dávkovač není, tak jsem si to přelil do prázdné plechovky kde je dávkovač ve víčku. Začal jsem teda používat ten VIF, ale dostal jsem právě dobré reference na ten Bishop od dvou lidí co jej používají. A ten Bishop vychází ještě levněji než VIF tak právě uvažuji že jej zkusím. Do oleje bych si asi nedal nic ani od Bishopa. Používám 5W40 a to musí autu stačit.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 09:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
No jestli me pamet neklame, tak nejlepsi je sudova od Shellu :) - aspon myslim ez to co mi znamej jednou za cas priveze, tak ze rikal, ze to je od shellu :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 11:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
ACEMajky píše:
kdysi ve svete motoru delali test, vzali felinu benzinovou , ktera mela asi 50 000km najeto, rozdelali motor, nafotili, zmerili a pak tankovali ten lepsi 95natural a zjistili, ze motor se uz po 4000km (tusim) precijenom trochu odkarbonoval a po vice km by ot mohlo byt jeste lepsi u nafty psali, ze diesel extra je zbytecnost, spise marketingovy tah,a le tento test s rozebranim motoru nedelali a tusim ze psali, ze se na to chystaji, od te doby nic

Nieco podobne je tuto, zrovna som to docital...
http://walker.h-fans.cz/Web%20soubory/News_soubory/Test_VPower-1.jpg
http://walker.h-fans.cz/Web%20soubory/News_soubory/Test_VPower-2.jpg

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2006 18:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
Marpie píše:
Já jsem asi nějaká vyjímka. Normálně tankuji u Globusu či Makra a občas u Carrefouru nebo JET. Používám ještě aditivum do nafty. No a nedalo mi to a taky jsem na dvou plných nádržích vyzkoušel Shell Diesel Extra a nepocítil jsem vůbec nic na výkonu, ani na chodu motoru a dokonce jsem měl cca o 2 deci vyšší spotřebu. Takže zase si většinou tankuji svůj Globus - což je mimochodem palivo od OMV nebo Makro což je buď Benzina nebo OMV.


Já jsem brával na Globusu nebo u Hypernovy. Až mi jednou v zimě zamrzla nafta. Začal jsem brát u OMW a ARAL a od té doby no problem. Taky mi klesla spotřeba, poslední dvě tankování (ujeto 1800km) spotřeba 5,75l, na Hypornováckou naftu sem se pod šest většinou nedostal. Od března beru jenom OMW, nabral jsem asi 500litrů, průměrná spotřeba je 5,83l (přece jenom je v zimě kapku větší.

Zkoušel jsem i Shell, subjektivně se mi zdá že líp táhne ve vyšších otáčkách, OMW mi přijde že jde líp odspodu. Ale to může být jenom pocit, nijak sem to neměřil.

Jack

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2006 21:44 
Offline
Forďák

Registrován: 07 zář 2005 11:31
Příspěvky: 88
Bydliště: Bukovany
No začal jsem brát u Shell. Je to poravdu rozdíl. Jsem od Kyjova a jezdím každý den do Brna.Přes Bučovice,jestli to někdo zná. Je tam takový krásný táhlý kopeček.Dřív když sem bral u Unicorn levnou naftu(koruna až 1,5 levnější jak shell) tak mi to jelo tak nějak nic moc. Poslední dobou je to citelný rozdíl. Když se ale dívám na tu cenu tak mě občas zamrazí. Holt ale za kvalitu se platí. Nejhorší je když si vezmeš naftu zalevno, naleješ aditiva a stejně ti to nepomůže. V naftě byl jakýsi bordel a zlikvidoval mi čerpadlo. To mi ani aditiva nepomohly. Jinak štřím smart body na něco pěknýho pro přítelkyni.A to za ty prachy stojí:-)

_________________
Ford Escort Ghia 1.8TD/66kW
r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 19:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tick píše:
No začal jsem brát u Shell. Je to poravdu rozdíl. Jsem od Kyjova a jezdím každý den do Brna.Přes Bučovice,jestli to někdo zná. Je tam takový krásný táhlý kopeček.Dřív když sem bral u Unicorn levnou naftu(koruna až 1,5 levnější jak shell) tak mi to jelo tak nějak nic moc. Poslední dobou je to citelný rozdíl. Když se ale dívám na tu cenu tak mě občas zamrazí. Holt ale za kvalitu se platí. Nejhorší je když si vezmeš naftu zalevno, naleješ aditiva a stejně ti to nepomůže. V naftě byl jakýsi bordel a zlikvidoval mi čerpadlo. To mi ani aditiva nepomohly. Jinak štřím smart body na něco pěknýho pro přítelkyni.A to za ty prachy stojí:-)


No pokud se tankuje u "JZD a.s." na "Polní" ulici nebo nějakých podvodníků s pančovanou naftou, tak tam asi aditiva pomoct nemusí. Ale u čerpaček s velkým obratem alias Makro, Globus apod. bych se kvality nebál, protože si nemůžou dovolit pančovat pro velký obrat a aditivum mi si myslím pomáhá. Tak příklad: Tankování o prázdninách mám spotřeby: po Globusu 5,39; pak Pento: 5,60, Shell 5,93; Makro 5,66. Je to samozřejmě počítané tak že ta spotřeba která mi vyšla při tankování např. u Penta je připočtena Globusu protože na tu naftu to bylo ujeto. A to na tu naftu ze Shellky jsem jel převážně meziměsto po okreskách á 90km/h. Liju tam Ten Vif Super Diesel Aditiv zimní.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2006 12:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Nedalo mi to a taky jsem natankovala shell v power diesel :-D
16,5L za 500,- předtím jsem tankovala u známého 25kč/litr(ta nafta ale zřejmě nic moc, ted me kámoš vyděsil že to že mi to cuká je zřejmě tou naftou, tak už tam nepojedu) , je to rozdíl 100kč nebo 4litry.
Zatím nic nepocituji což je pochopitelné, byl tam ještě zbytek té staré nafty.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz