fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Shell V-Power Diesel
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=5679
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 25 dub 2006 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Shell V-Power Diesel

Tankuji jenom u Shellu, kvalitní nafta, smart karta aj. 8) ,a jednou máti natankovala u Slovnaftu a nestačil jsem se divit. Motor vůbec netáhl, a chod byl syrový až to hezké nebylo. Vím že Shell Diesel Extra má kvalitní aditiva, proto jej taky tankuji, ale zajímá mě co ten nový V-Power Diesel. Shell uvádí že obsahuje lepší aditiva, ale jde to ještě u Shellu zlepšit? :-D
Je podle vás lepší, horší anebo snad stejný jako Diesel Extra?

Autor:  ACEMajky [ 26 dub 2006 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

kdysi ve svete motoru delali test, vzali felinu benzinovou , ktera mela asi 50 000km najeto, rozdelali motor, nafotili, zmerili a pak tankovali ten lepsi 95natural a zjistili, ze motor se uz po 4000km (tusim) precijenom trochu odkarbonoval a po vice km by ot mohlo byt jeste lepsi u nafty psali, ze diesel extra je zbytecnost, spise marketingovy tah,a le tento test s rozebranim motoru nedelali a tusim ze psali, ze se na to chystaji, od te doby nic

Autor:  Peha [ 26 dub 2006 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Je možné určité vylepšení kvality,jako u benzínu.Po natankování do A4 - bráno 48 litrů nafty-se mi na cestě z Moravy zdál motor klidnější.Na pětku mi to připadalo,že je ochotnější.Spotřeba 7,3 se mi nezdála tak vysoká,když se jelo ve čtyřech.
Předpokládám,že případné vylepšení se ukáže až po delším čase a to lépe posoudí ten,kdo má nafťáka každý den a vede si statistiku.
Popis:http://news.auto.cz/?id=4969&sekce=detail

Autor:  Homer [ 27 dub 2006 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

Marketingovej tah to určitě je, ale na druhou stranu tankuju teď jenom tuhle naftu (už jsem vyjel 5 nádrží = cca 250l) a příjde mi motor klidnější a lepší tah z nízkejch otáček. Jinak spotřeba v zimě proti normální naftě od Shell skutečně trochu klesla. Zase to dohnala cena, takže to mělo vliv pouze na moje smart konto.

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 dub 2006 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já tankuju u Shelu klasickou naftu a sem s ní spokojen, ovšem nedalo mi to a tak jsem to prubnul a koupil konskou sílu navíc, když to bylo poprvé, tak opravdu nic moc, pak sem to asi ob dvě nádrže zopakoval a bylo to znát, ted jej jednou za čas natankuju, mám pocit, že se potom jako motor vyčistí. Taknuju víceméně vždy plnou. V zimě sem nějak usporu výraznou nepoznal ale rozhodně to lépe startovalo a když sem se blížil k vyjetí oné nádrže taky bych řekl že byl motor klidnější. Tak i tak od Shelky mě nedostanou :-)

Autor:  Marpie [ 20 čer 2006 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem asi nějaká vyjímka. Normálně tankuji u Globusu či Makra a občas u Carrefouru nebo JET. Používám ještě aditivum do nafty. No a nedalo mi to a taky jsem na dvou plných nádržích vyzkoušel Shell Diesel Extra a nepocítil jsem vůbec nic na výkonu, ani na chodu motoru a dokonce jsem měl cca o 2 deci vyšší spotřebu. Takže zase si většinou tankuji svůj Globus - což je mimochodem palivo od OMV nebo Makro což je buď Benzina nebo OMV.

Autor:  Bendy&Macíček [ 20 čer 2006 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jednoducha odpoved, proc nepocitiš rozdíl, jak píšeš, kupujes levnej benzin a leješ aditiva, u Shelu kupuješ drahej benzin jiz s. Takže asi rozdíl nebude. Dvě deci bych asi na dvou tankování nebral v uvahu, to je deset minut v zacpě a už je to :-)

Zkusil jsi ptopočítat co ušetříš oproti Shellu?... když dokupuješ aditiva?

To nerýpu, ptám se protože mne zajímá ten rozdíl :P

Autor:  Karel [ 20 čer 2006 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to leju dloho(VIF) a ta flaska stoji do 300Kc.Je to na tusim 650l nafty.Kdys ho nedam a dam naftu treba tu Shelku tak to hned poznam na hlucnosti motoru.Jsem spokojenej a motor asi taky.

Autor:  Marpie [ 23 čer 2006 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Jednoducha odpoved, proc nepocitiš rozdíl, jak píšeš, kupujes levnej benzin a leješ aditiva, u Shelu kupuješ drahej benzin jiz s. Takže asi rozdíl nebude. Dvě deci bych asi na dvou tankování nebral v uvahu, to je deset minut v zacpě a už je to :-)

Zkusil jsi ptopočítat co ušetříš oproti Shellu?... když dokupuješ aditiva?

To nerýpu, ptám se protože mne zajímá ten rozdíl :P


No kupuji to stejné co Karel (Vif super diesel aditiv - zimní) a naposledy mne stálo myslím 240 Kč. Je to na 650 l tak mne vyjde litr nafty o cca 37 halířů dráž. U Shell bývá nafta dražší cca o korunu(občas méně občas více) teď např. je to 1,10 kč proti Makru a 0,9 Kč proti Carrefouru. Takže stále se to vyplatí proti naftě Shell. Silně ale zvažuji že příště koupím aditivum Bishop kde je dávkování 1:8000 a je zde: http://www.bishopsoriginal.cz/SDF4130.htm kde cena za letní aditivum vychází na cca 20 hal na litr a na zimu koupím tento: http://www.bishopsoriginal.cz/APPPDFT.htm a dávkoval bych na -31°C tedy 1:4000 za cenu cca 30 hal. na litru. Oproti ceníkové ceně bych tam dostal ještě 5% slevu.

A co se týká té vyšší spotřeby na Shell naftu tak se mi nezdá že by na obou nádržích byla stejná spotřeba kvůli nějaké zácpě a hned po Shell zase o 2 deci klesla.

Autor:  Bendy&Macíček [ 23 čer 2006 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za porovnání cen. Já sice zustanu u Shellu, protože je hlavně mám kousek od baráku a CRF u nás není a Makro je celkem daleko a taky jsem spokojen.

Dík :-)

Autor:  Marpie [ 23 čer 2006 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Dík za porovnání cen. Já sice zustanu u Shellu, protože je hlavně mám kousek od baráku a CRF u nás není a Makro je celkem daleko a taky jsem spokojen.

Dík :-)


A kolik je u Vás rozdíl Shell a jiné pumpy?

Autor:  Bendy&Macíček [ 23 čer 2006 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Hee já fakt nevím, jsou tam jestě dvě pumpy a jedna je zastrčená a okolo té druhé moc nejezdím a tak to vůbec nesleduju, jezdím opravdu k té Shelce kterou mám při cestě a dokonce ted ani nevím, kolik stoji nafta, protože jezdím dočasně benziňákem.

Zkusím se příležitostně kouknout a dám vědět.

Autor:  Karel [ 23 čer 2006 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie:Ja jezdim celorocne s tim Zimnim a mam to lety proverene na dvou autech ,tak to neminim menit.Jsem tzv.kanistrak a proto jsem tam zacal davat ten aditiv.To aditivum Bishop je treba dobry,ale proc menit(z meho pohledu)neco, co perfektne funguje.Jinak ten Bishop dela tzv.aditivum do oleje,ale neni to aditivum,jen to zajisti 100% mazani vsech ploch kam patri olej v motoru.

Autor:  Marpie [ 23 čer 2006 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Karel: No já ten Vif měl doporučený od chlápka co jej používá ve Vektře a dělá v České rafinérské(nevím jak se to teda jmenuje teď. Ten mi právě tvrdil, že kupovat Shell je zbytečnost a je lepší si tam aditivum dát sám. Že aditivovaná nafta od Shellu vyjde dráž než když si ji naaditivuje sám. A to jsem si i sám ověřil. A doporučil mi ten VIF, ale s tím, že je celkem jedno jaké aditivum, ale hlavně nějaké. Že ten Vif se mu shání nejlíp, má dobrý dávkovač, tak jej používá. Co se týká dávkovače tak ten byl dobrý na plechovce, ale naposledy jsem ho koupil v plastu a tam dávkovač není, tak jsem si to přelil do prázdné plechovky kde je dávkovač ve víčku. Začal jsem teda používat ten VIF, ale dostal jsem právě dobré reference na ten Bishop od dvou lidí co jej používají. A ten Bishop vychází ještě levněji než VIF tak právě uvažuji že jej zkusím. Do oleje bych si asi nedal nic ani od Bishopa. Používám 5W40 a to musí autu stačit.

Autor:  ACEMajky [ 27 čer 2006 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

No jestli me pamet neklame, tak nejlepsi je sudova od Shellu :) - aspon myslim ez to co mi znamej jednou za cas priveze, tak ze rikal, ze to je od shellu :)

Autor:  jan79 [ 27 čer 2006 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
kdysi ve svete motoru delali test, vzali felinu benzinovou , ktera mela asi 50 000km najeto, rozdelali motor, nafotili, zmerili a pak tankovali ten lepsi 95natural a zjistili, ze motor se uz po 4000km (tusim) precijenom trochu odkarbonoval a po vice km by ot mohlo byt jeste lepsi u nafty psali, ze diesel extra je zbytecnost, spise marketingovy tah,a le tento test s rozebranim motoru nedelali a tusim ze psali, ze se na to chystaji, od te doby nic

Nieco podobne je tuto, zrovna som to docital...
http://walker.h-fans.cz/Web%20soubory/News_soubory/Test_VPower-1.jpg
http://walker.h-fans.cz/Web%20soubory/News_soubory/Test_VPower-2.jpg

Autor:  Jack [ 30 čer 2006 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie píše:
Já jsem asi nějaká vyjímka. Normálně tankuji u Globusu či Makra a občas u Carrefouru nebo JET. Používám ještě aditivum do nafty. No a nedalo mi to a taky jsem na dvou plných nádržích vyzkoušel Shell Diesel Extra a nepocítil jsem vůbec nic na výkonu, ani na chodu motoru a dokonce jsem měl cca o 2 deci vyšší spotřebu. Takže zase si většinou tankuji svůj Globus - což je mimochodem palivo od OMV nebo Makro což je buď Benzina nebo OMV.


Já jsem brával na Globusu nebo u Hypernovy. Až mi jednou v zimě zamrzla nafta. Začal jsem brát u OMW a ARAL a od té doby no problem. Taky mi klesla spotřeba, poslední dvě tankování (ujeto 1800km) spotřeba 5,75l, na Hypornováckou naftu sem se pod šest většinou nedostal. Od března beru jenom OMW, nabral jsem asi 500litrů, průměrná spotřeba je 5,83l (přece jenom je v zimě kapku větší.

Zkoušel jsem i Shell, subjektivně se mi zdá že líp táhne ve vyšších otáčkách, OMW mi přijde že jde líp odspodu. Ale to může být jenom pocit, nijak sem to neměřil.

Jack

Autor:  Tick [ 30 čer 2006 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

No začal jsem brát u Shell. Je to poravdu rozdíl. Jsem od Kyjova a jezdím každý den do Brna.Přes Bučovice,jestli to někdo zná. Je tam takový krásný táhlý kopeček.Dřív když sem bral u Unicorn levnou naftu(koruna až 1,5 levnější jak shell) tak mi to jelo tak nějak nic moc. Poslední dobou je to citelný rozdíl. Když se ale dívám na tu cenu tak mě občas zamrazí. Holt ale za kvalitu se platí. Nejhorší je když si vezmeš naftu zalevno, naleješ aditiva a stejně ti to nepomůže. V naftě byl jakýsi bordel a zlikvidoval mi čerpadlo. To mi ani aditiva nepomohly. Jinak štřím smart body na něco pěknýho pro přítelkyni.A to za ty prachy stojí:-)

Autor:  Marpie [ 20 srp 2006 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tick píše:
No začal jsem brát u Shell. Je to poravdu rozdíl. Jsem od Kyjova a jezdím každý den do Brna.Přes Bučovice,jestli to někdo zná. Je tam takový krásný táhlý kopeček.Dřív když sem bral u Unicorn levnou naftu(koruna až 1,5 levnější jak shell) tak mi to jelo tak nějak nic moc. Poslední dobou je to citelný rozdíl. Když se ale dívám na tu cenu tak mě občas zamrazí. Holt ale za kvalitu se platí. Nejhorší je když si vezmeš naftu zalevno, naleješ aditiva a stejně ti to nepomůže. V naftě byl jakýsi bordel a zlikvidoval mi čerpadlo. To mi ani aditiva nepomohly. Jinak štřím smart body na něco pěknýho pro přítelkyni.A to za ty prachy stojí:-)


No pokud se tankuje u "JZD a.s." na "Polní" ulici nebo nějakých podvodníků s pančovanou naftou, tak tam asi aditiva pomoct nemusí. Ale u čerpaček s velkým obratem alias Makro, Globus apod. bych se kvality nebál, protože si nemůžou dovolit pančovat pro velký obrat a aditivum mi si myslím pomáhá. Tak příklad: Tankování o prázdninách mám spotřeby: po Globusu 5,39; pak Pento: 5,60, Shell 5,93; Makro 5,66. Je to samozřejmě počítané tak že ta spotřeba která mi vyšla při tankování např. u Penta je připočtena Globusu protože na tu naftu to bylo ujeto. A to na tu naftu ze Shellky jsem jel převážně meziměsto po okreskách á 90km/h. Liju tam Ten Vif Super Diesel Aditiv zimní.

Autor:  ly-lu [ 27 zář 2006 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Nedalo mi to a taky jsem natankovala shell v power diesel :-D
16,5L za 500,- předtím jsem tankovala u známého 25kč/litr(ta nafta ale zřejmě nic moc, ted me kámoš vyděsil že to že mi to cuká je zřejmě tou naftou, tak už tam nepojedu) , je to rozdíl 100kč nebo 4litry.
Zatím nic nepocituji což je pochopitelné, byl tam ještě zbytek té staré nafty.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/