fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 16:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 čer 2015 15:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2015 14:40
Příspěvky: 1
Bydliště: Olomouc
čauko všem,
jsem mezi vámi nový a pořídil jsem si Escorta s 1.6 Zetečkem. Prohledával jsem tu různá témata ale nenašel jsem co jsem potřeboval a proto zakládám nové, chtěl bych se zeptat jestli už někdo prováděl výměnu budíků s analogovým počítáním kilometrů za digitální, jestli to vůbec je možné a pokud ano tak co to vše obnáší. Obvykle nic není jen tak, takže počítám že nebude stačit jen prohodit ty budíky :-D .

_________________
Ford Escort 98', Kombál 1.6 Zetečko


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 čer 2015 15:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Vítej :smt006
Něco málo se tu již řešilo viewtopic.php?f=18&t=1311&hilit=digit%C3%A1ln%C3%AD+po%C4%8D%C3%ADtadlo
ale jak to je s přestavbou vůbec netuším. Navíc escort, jako auto, dospěl věkem do stádia, kdy se zachraňují jen originální kusy (RS, XR, COSS.) a zbytek sežere, nebo už sežrala koroze. Vrážet peníze a čas do něčeho, jako je obyčejný escort, je nesmyslné. U těchhle aut je majitel většinou rád za to, že mu neupadne zadní náprava díky schnilým nosníkům, nebo že nevypadne za jízdy i se sedačkou na silnici. :wink:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 čer 2015 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Já je měnil, musíš mít k těm budíkům i konektor s kouskem svazku a pak to napájet na původní kabeláž. Originálně na analog budíkách jsou 2 velké konektory... na digi je jeden malý. Počítej také s tím, že ti bude palivoměr fungovat naopak, tj. při plné nádrži ti bude svítit oko s ručička na prázdné :D novější escorti/pumy/fiesty (budíky jsou stejné, akorát snad fiesta a puma měla bílé číselníky...) mají buď jiné čerpadlo v nádrži nebo plovák nebo nevím jak to řešit... udajně snad stačí prohodit kabely v konektoru, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Další odlišnost je ta, že digi budíky nemají už mechanický náhon na rychloměr, takže se musí natáhnout kabel z řídící jednotky (tuším pin 3-VSS senzor na převodovce) do budíků. Já náhon dal pryč uplně a sehnal VSS senzor už novější, co nemá vývod na náhon, ale jen konektor. Víc mě teď nenapadá... Schéma na zapojení bych snad našel...

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz