fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna budíku s analogovým počítáním kilometrů za digitální
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=57921
Stránka 1 z 1

Autor:  Lucas [ 18 čer 2015 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Výměna budíku s analogovým počítáním kilometrů za digitální

čauko všem,
jsem mezi vámi nový a pořídil jsem si Escorta s 1.6 Zetečkem. Prohledával jsem tu různá témata ale nenašel jsem co jsem potřeboval a proto zakládám nové, chtěl bych se zeptat jestli už někdo prováděl výměnu budíků s analogovým počítáním kilometrů za digitální, jestli to vůbec je možné a pokud ano tak co to vše obnáší. Obvykle nic není jen tak, takže počítám že nebude stačit jen prohodit ty budíky :-D .

Autor:  miki21 [ 19 čer 2015 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna budíku s analogovým počítáním kilometrů za digitá

Vítej :smt006
Něco málo se tu již řešilo viewtopic.php?f=18&t=1311&hilit=digit%C3%A1ln%C3%AD+po%C4%8D%C3%ADtadlo
ale jak to je s přestavbou vůbec netuším. Navíc escort, jako auto, dospěl věkem do stádia, kdy se zachraňují jen originální kusy (RS, XR, COSS.) a zbytek sežere, nebo už sežrala koroze. Vrážet peníze a čas do něčeho, jako je obyčejný escort, je nesmyslné. U těchhle aut je majitel většinou rád za to, že mu neupadne zadní náprava díky schnilým nosníkům, nebo že nevypadne za jízdy i se sedačkou na silnici. :wink:

Autor:  Malfis [ 19 čer 2015 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna budíku s analogovým počítáním kilometrů za digitá

Já je měnil, musíš mít k těm budíkům i konektor s kouskem svazku a pak to napájet na původní kabeláž. Originálně na analog budíkách jsou 2 velké konektory... na digi je jeden malý. Počítej také s tím, že ti bude palivoměr fungovat naopak, tj. při plné nádrži ti bude svítit oko s ručička na prázdné :D novější escorti/pumy/fiesty (budíky jsou stejné, akorát snad fiesta a puma měla bílé číselníky...) mají buď jiné čerpadlo v nádrži nebo plovák nebo nevím jak to řešit... udajně snad stačí prohodit kabely v konektoru, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Další odlišnost je ta, že digi budíky nemají už mechanický náhon na rychloměr, takže se musí natáhnout kabel z řídící jednotky (tuším pin 3-VSS senzor na převodovce) do budíků. Já náhon dal pryč uplně a sehnal VSS senzor už novější, co nemá vývod na náhon, ale jen konektor. Víc mě teď nenapadá... Schéma na zapojení bych snad našel...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/