fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 kvě 2024 11:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V-power - zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05 zář 2004 19:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
má tu s nim někdo kladný zkušenosti???, já sem vyjel maximálně nádrž a pak jsem koupil za 3 kilča Včko, a řek bych že to s tim autem moc nic neudělalo, sice se to trochu sklidnilo, žádný cukání atd. ale akcelerace furt stejná, koukal sem co psali v SM, že u mnohejch auto to nic neudělalo , nebo dokonce přihoršilo, u něčeho se zase zvednul výkon ale akcelerace se zhoršila, ještě zkusim , koupit to lepší béňo od OMV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2004 08:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Ja jsem s V-Powerem mel dobrou zkusenost, ale u meho predchoziho vozu FIAT TIPO - snizila se mi spotreba asi o 1.5 litru/100km, coz predcilo i to, ze benzin byl drazsi.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2004 09:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
ja jezdim pokud mozno jen na V-power. Je fakt, ze jestli mi to pridalo nejakyho kone tezko poznam, ale spotreba sla dolu.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2004 17:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Ja leju V-power hlavne kvuli aditivum a touze udrzet novej motor nezasranej... Spotrebu neposoudim, furt se drzi na zhruba stejne urovni. Nikde jinde nez u Shellu vlastne plny netankuju, uz takovej zvyk a jsou za to Smart body :D

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2004 20:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Taky se snažím jezdit na V-Power 95 a zdá se, že motor jde lépe do otáček...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2004 23:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
kdyz sem testoval Vpower tak byl znat lepsi tah v nizkejch otackach ale rozdil nebyl velky...
resp poznal jsem ho poradne az kdyz sem natankoval po Vpoweru zase normalni.

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 16:19 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Ahoj
kupuju jenom V-power 95 rok a půl. Zatím sleduju klidnější a tiší chod motoru, zdá se mě lepší nástup do otáček a o něco nižší spotřeba. Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa.

-------------------
Escort 1.4, rv 90, Mk IV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2004 23:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
salem píše:
Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa..


Hmm tak za to si v Praze u 80% pump nekoupis obvykle ani obyc N95 :D

I kdyz ted to letelo dolu tak jeste minulej tejden sem bral Vpower za 30.20 Kc

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 09:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Tak jsem do temer prazdne nadrze nabral V-Power (za 28.50) a rozdil jsem takrka nepoznal. Mozna o trochu tizsi chod motoru.
Myslim ze to ale jde poznat az se vyjede cela nadrz. Kamarad mi to doporucuje pro obcasne "procisteni" motoru od tech vodnich mixu co tankuju normalne.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 10:25 
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 11:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
chudas píše:
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko

Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cauko
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 14:07 
TO BATMAN
No ja ked tankujem V-POVER v dolnom rozku je 95, podla toho usudzujem ze je to 95, aj ked aj ja si myslim ze je to 98. Tak neviem


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 14:28 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
BATMAN píše:
chudas píše:
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko

Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)






U shellky je normální 95 bezolovnatý, pak je Shell V power - ten je 95oktanový a pak je Shell V power racing(dříve 99+, nyní 100)!!

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 15:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
BATMAN píše:
Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)


Koukam ty ani nevis co tam lejes :shock: :D

Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba....

A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny.....

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 15:36 
To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 15:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
ALL píše:
To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin?


Proc je to o nicem ? Je to proste vylepseny 95 oktanovy natural ktery se nebojim tankovat protoze vim, ze v nem nejsou zadne kraviny - ani voda, ani technickej..... Jak rikam, ja jsem vernej Shellu a obcas zajedu k Aralu... Na male noname benzinky se opravdu bojim, uz nas to v rodine stalo dve opravy motoru. Jak ze spatneho benzinu, tak nafty. A to nejsou jedine pripady o kterych vim....

V-power 98 neexistuje snad uz od zacatku roku - "zmutoval" na V-power Racing tzn. z 98 oktanu na 100. A racing opravdu neni palivo pro nase stare (u nekoho pouze starsi :) ) auta, to na vykonu auta se slabym motorem a nenastavenou ridici jednotkou na toto palivo opravdu nemuzes poznat - to je palivo pro auta ktere snesou minimalne 98cku - napr Impreza STi a jine....

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 16:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Dawe píše:
Koukam ty ani nevis co tam lejes :shock: :D

Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba....

A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny.....

U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny!
Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi...

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: NA rovinu
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 17:15 
No ja vam poviem jedno, je uplne jedno ci tankujes o 2 koruny drahsie alebo lacnejsie. Ked si to prepocitas, tak na 55 litroch je to 110korun, a tie mines hocikde za hocijaku blbost. A k tomu V-POVERU. Podla mna je V-POVER 95, a potom V-POVER RACING 100 oktanovy, mozno sa mylim. No ale istota je istota, ani ja radsej neriskujem a netankujem na JURKI a spol, a na nejakych metro pumpach. Aj ked je to lacnejsie. Caves


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 17:36 
BATMAN píše:
U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny!
Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi...


Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd.

A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze.....

Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Anonymous píše:
Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd.

A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze.....

Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch :D


Sakra to je tak blbej nezvyk to psani bez prihlaseni :x :roll:

Samozrejme jsem to byl ja.....

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz