fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
V-power - zkušenosti http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=605 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | RS1400 [ 05 zář 2004 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | V-power - zkušenosti |
má tu s nim někdo kladný zkušenosti???, já sem vyjel maximálně nádrž a pak jsem koupil za 3 kilča Včko, a řek bych že to s tim autem moc nic neudělalo, sice se to trochu sklidnilo, žádný cukání atd. ale akcelerace furt stejná, koukal sem co psali v SM, že u mnohejch auto to nic neudělalo , nebo dokonce přihoršilo, u něčeho se zase zvednul výkon ale akcelerace se zhoršila, ještě zkusim , koupit to lepší béňo od OMV |
Autor: | Dodo [ 06 zář 2004 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem s V-Powerem mel dobrou zkusenost, ale u meho predchoziho vozu FIAT TIPO - snizila se mi spotreba asi o 1.5 litru/100km, coz predcilo i to, ze benzin byl drazsi. |
Autor: | JR [ 06 zář 2004 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jezdim pokud mozno jen na V-power. Je fakt, ze jestli mi to pridalo nejakyho kone tezko poznam, ale spotreba sla dolu. |
Autor: | Dawe [ 06 zář 2004 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja leju V-power hlavne kvuli aditivum a touze udrzet novej motor nezasranej... Spotrebu neposoudim, furt se drzi na zhruba stejne urovni. Nikde jinde nez u Shellu vlastne plny netankuju, uz takovej zvyk a jsou za to Smart body |
Autor: | dj.DEKL [ 06 zář 2004 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky se snažím jezdit na V-Power 95 a zdá se, že motor jde lépe do otáček... |
Autor: | deekay [ 06 zář 2004 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz sem testoval Vpower tak byl znat lepsi tah v nizkejch otackach ale rozdil nebyl velky... resp poznal jsem ho poradne az kdyz sem natankoval po Vpoweru zase normalni. |
Autor: | salem [ 10 zář 2004 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj kupuju jenom V-power 95 rok a půl. Zatím sleduju klidnější a tiší chod motoru, zdá se mě lepší nástup do otáček a o něco nižší spotřeba. Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa. ------------------- Escort 1.4, rv 90, Mk IV. |
Autor: | Dawe [ 11 zář 2004 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
salem píše: Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa..
Hmm tak za to si v Praze u 80% pump nekoupis obvykle ani obyc N95 I kdyz ted to letelo dolu tak jeste minulej tejden sem bral Vpower za 30.20 Kc |
Autor: | BATMAN [ 13 zář 2004 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem do temer prazdne nadrze nabral V-Power (za 28.50) a rozdil jsem takrka nepoznal. Mozna o trochu tizsi chod motoru. Myslim ze to ale jde poznat az se vyjede cela nadrz. Kamarad mi to doporucuje pro obcasne "procisteni" motoru od tech vodnich mixu co tankuju normalne. |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2004 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | Ahojte |
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko |
Autor: | BATMAN [ 13 zář 2004 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
chudas píše: No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko
Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes? Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2004 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | Cauko |
TO BATMAN No ja ked tankujem V-POVER v dolnom rozku je 95, podla toho usudzujem ze je to 95, aj ked aj ja si myslim ze je to 98. Tak neviem |
Autor: | m@rekR$ [ 13 zář 2004 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
BATMAN píše: chudas píše: No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes? Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... U shellky je normální 95 bezolovnatý, pak je Shell V power - ten je 95oktanový a pak je Shell V power racing(dříve 99+, nyní 100)!! |
Autor: | Dawe [ 13 zář 2004 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
BATMAN píše: Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... Koukam ty ani nevis co tam lejes Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba.... A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny..... |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2004 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin? |
Autor: | Dawe [ 13 zář 2004 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
ALL píše: To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin?
Proc je to o nicem ? Je to proste vylepseny 95 oktanovy natural ktery se nebojim tankovat protoze vim, ze v nem nejsou zadne kraviny - ani voda, ani technickej..... Jak rikam, ja jsem vernej Shellu a obcas zajedu k Aralu... Na male noname benzinky se opravdu bojim, uz nas to v rodine stalo dve opravy motoru. Jak ze spatneho benzinu, tak nafty. A to nejsou jedine pripady o kterych vim.... V-power 98 neexistuje snad uz od zacatku roku - "zmutoval" na V-power Racing tzn. z 98 oktanu na 100. A racing opravdu neni palivo pro nase stare (u nekoho pouze starsi ) auta, to na vykonu auta se slabym motorem a nenastavenou ridici jednotkou na toto palivo opravdu nemuzes poznat - to je palivo pro auta ktere snesou minimalne 98cku - napr Impreza STi a jine.... |
Autor: | BATMAN [ 13 zář 2004 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
Dawe píše: Koukam ty ani nevis co tam lejes
Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba.... A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny..... U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny! Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi... |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2004 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | NA rovinu |
No ja vam poviem jedno, je uplne jedno ci tankujes o 2 koruny drahsie alebo lacnejsie. Ked si to prepocitas, tak na 55 litroch je to 110korun, a tie mines hocikde za hocijaku blbost. A k tomu V-POVERU. Podla mna je V-POVER 95, a potom V-POVER RACING 100 oktanovy, mozno sa mylim. No ale istota je istota, ani ja radsej neriskujem a netankujem na JURKI a spol, a na nejakych metro pumpach. Aj ked je to lacnejsie. Caves |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2004 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
BATMAN píše: U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny!
Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi... Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd. A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze..... Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch |
Autor: | Dawe [ 13 zář 2004 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ahojte |
Anonymous píše: Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd.
A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze..... Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch Sakra to je tak blbej nezvyk to psani bez prihlaseni Samozrejme jsem to byl ja..... |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |