fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

V-power - zkušenosti
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=605
Stránka 1 z 4

Autor:  RS1400 [ 05 zář 2004 19:58 ]
Předmět příspěvku:  V-power - zkušenosti

má tu s nim někdo kladný zkušenosti???, já sem vyjel maximálně nádrž a pak jsem koupil za 3 kilča Včko, a řek bych že to s tim autem moc nic neudělalo, sice se to trochu sklidnilo, žádný cukání atd. ale akcelerace furt stejná, koukal sem co psali v SM, že u mnohejch auto to nic neudělalo , nebo dokonce přihoršilo, u něčeho se zase zvednul výkon ale akcelerace se zhoršila, ještě zkusim , koupit to lepší béňo od OMV

Autor:  Dodo [ 06 zář 2004 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem s V-Powerem mel dobrou zkusenost, ale u meho predchoziho vozu FIAT TIPO - snizila se mi spotreba asi o 1.5 litru/100km, coz predcilo i to, ze benzin byl drazsi.

Autor:  JR [ 06 zář 2004 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

ja jezdim pokud mozno jen na V-power. Je fakt, ze jestli mi to pridalo nejakyho kone tezko poznam, ale spotreba sla dolu.

Autor:  Dawe [ 06 zář 2004 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja leju V-power hlavne kvuli aditivum a touze udrzet novej motor nezasranej... Spotrebu neposoudim, furt se drzi na zhruba stejne urovni. Nikde jinde nez u Shellu vlastne plny netankuju, uz takovej zvyk a jsou za to Smart body :D

Autor:  dj.DEKL [ 06 zář 2004 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se snažím jezdit na V-Power 95 a zdá se, že motor jde lépe do otáček...

Autor:  deekay [ 06 zář 2004 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz sem testoval Vpower tak byl znat lepsi tah v nizkejch otackach ale rozdil nebyl velky...
resp poznal jsem ho poradne az kdyz sem natankoval po Vpoweru zase normalni.

Autor:  salem [ 10 zář 2004 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj
kupuju jenom V-power 95 rok a půl. Zatím sleduju klidnější a tiší chod motoru, zdá se mě lepší nástup do otáček a o něco nižší spotřeba. Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa.

-------------------
Escort 1.4, rv 90, Mk IV.

Autor:  Dawe [ 11 zář 2004 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

salem píše:
Nevýhoda je trošku cena ale v Brně kolem 27.50 za litr není zase úplná katastrofa..


Hmm tak za to si v Praze u 80% pump nekoupis obvykle ani obyc N95 :D

I kdyz ted to letelo dolu tak jeste minulej tejden sem bral Vpower za 30.20 Kc

Autor:  BATMAN [ 13 zář 2004 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem do temer prazdne nadrze nabral V-Power (za 28.50) a rozdil jsem takrka nepoznal. Mozna o trochu tizsi chod motoru.
Myslim ze to ale jde poznat az se vyjede cela nadrz. Kamarad mi to doporucuje pro obcasne "procisteni" motoru od tech vodnich mixu co tankuju normalne.

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Ahojte

No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko

Autor:  BATMAN [ 13 zář 2004 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

chudas píše:
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko

Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 14:07 ]
Předmět příspěvku:  Cauko

TO BATMAN
No ja ked tankujem V-POVER v dolnom rozku je 95, podla toho usudzujem ze je to 95, aj ked aj ja si myslim ze je to 98. Tak neviem

Autor:  m@rekR$ [ 13 zář 2004 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

BATMAN píše:
chudas píše:
No vy sa stazujete, U nas stoji v Blave V-pover95 37.6Sk a racing 39.90. To su ceny. Ale mam s nim dobre skusenosti. A este mam taky mensi problem. Ked niekedy!!! pridam plyn na podlahu, otacky na otackomery sice idu hore ale motor ako keby nieco dusilo a nema taky tah. Neviem co to moze byt, a tankujem pravidelne V-POVER95. Diky cauko

Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)






U shellky je normální 95 bezolovnatý, pak je Shell V power - ten je 95oktanový a pak je Shell V power racing(dříve 99+, nyní 100)!!

Autor:  Dawe [ 13 zář 2004 15:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

BATMAN píše:
Ceny tam tedy mate brutalni ale co to na te Shellce vlastne tankujes?
Pokud vim tak na SHellu muzes natankovat 3 druhy benalu (91cku uz nepocitam) a to: obyc 95ka, Shell V-Power(oktanove cislo 98 ) a Shell V-power Racing (100 oktanove cislo + aditiva), takze zadny V-power95 neni.... :)


Koukam ty ani nevis co tam lejes :shock: :D

Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba....

A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny.....

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin?

Autor:  Dawe [ 13 zář 2004 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

ALL píše:
To Dawe: No vidis, neviem potom preco tam nemame V POWR98, ja to tankujerm uz pol roka, je to lepsie nez normalny benzin, je to citit. No minule som dal 100 a nic moc, ale zase jedna nadrz nic moc. Tak neviem, najprv som si ale myslel ze je to 98, ale zbadal som tam 95, tak potom je to o nicom. A ake je ste dobra pumpa, teda benzin?


Proc je to o nicem ? Je to proste vylepseny 95 oktanovy natural ktery se nebojim tankovat protoze vim, ze v nem nejsou zadne kraviny - ani voda, ani technickej..... Jak rikam, ja jsem vernej Shellu a obcas zajedu k Aralu... Na male noname benzinky se opravdu bojim, uz nas to v rodine stalo dve opravy motoru. Jak ze spatneho benzinu, tak nafty. A to nejsou jedine pripady o kterych vim....

V-power 98 neexistuje snad uz od zacatku roku - "zmutoval" na V-power Racing tzn. z 98 oktanu na 100. A racing opravdu neni palivo pro nase stare (u nekoho pouze starsi :) ) auta, to na vykonu auta se slabym motorem a nenastavenou ridici jednotkou na toto palivo opravdu nemuzes poznat - to je palivo pro auta ktere snesou minimalne 98cku - napr Impreza STi a jine....

Autor:  BATMAN [ 13 zář 2004 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

Dawe píše:
Koukam ty ani nevis co tam lejes :shock: :D

Po normalnim V-poweru (coz je opravdu N95) by se podle me nemel zvysit vykon (maximalne by melo jit auto lepe do otacek), ale jde hlavne o procistovaci funkci aditiv - abys vypalil usazenej sajrajt z motoru.... Tudiz muze lepe horet nez normalni a tim padem i mirne klesnout spotreba....

A jedna nadrz opravdu nestaci - bylo mi sdeleno ze minimalne 3 plny.....

U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny!
Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi...

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 17:15 ]
Předmět příspěvku:  NA rovinu

No ja vam poviem jedno, je uplne jedno ci tankujes o 2 koruny drahsie alebo lacnejsie. Ked si to prepocitas, tak na 55 litroch je to 110korun, a tie mines hocikde za hocijaku blbost. A k tomu V-POVERU. Podla mna je V-POVER 95, a potom V-POVER RACING 100 oktanovy, mozno sa mylim. No ale istota je istota, ani ja radsej neriskujem a netankujem na JURKI a spol, a na nejakych metro pumpach. Aj ked je to lacnejsie. Caves

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 17:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

BATMAN píše:
U SHellu jsem tankoval poprve a jestli je to co pises pravda tak asi i naposledy. Pro nejake procisteni motoru to sice pouzit muzu, ale pro muj staricky motor (bez urazky ale mozna i tvuj) je benzin ktery je o 2 koruny drazsi nez "normalni" je na bezne jezdeni uplne zbytecny!
Zacnu ho tankovat az si koupim nove auto a nebudu vedet co s penezi...


Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd.

A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze.....

Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch :D

Autor:  Dawe [ 13 zář 2004 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ahojte

Anonymous píše:
Samozrejme je to pravda a kdyby jsi poradne cetl od zacatku tak by ses dozvedel ze mam mesic a pul ve Skopkovi novej motor a touzim ho zanechat cistej a v poradku = meneni oleje po 10k km, cistej benzin, pravidelne kontroly, zadny extremni litani, atd.

A 2 koruny na litru ? Ano, obcas kdyz jsem kratsi na prachy tak beru obyc, ale kdykoli jsem mimo Prahu (dost casto jezdim do Brna) tak tankuju zasadne V-power protoze vyjde na uplne stejny prachy jako obyc 95ka v Praze.....

Hele kdyz jsem mel jeste starsi Scorpio 2.0 Weber tak byl tak v haji motor ze zralo nonstop 14 litru a to bylo pred lety kdy stal benzin 32 Kc/l. Takze nakejch 28 Kc je jeste uplne zlatejch :D


Sakra to je tak blbej nezvyk to psani bez prihlaseni :x :roll:

Samozrejme jsem to byl ja.....

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/