fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 16:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 16:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Taky to uz mam za sebou, motor se nejprve zacal dusit, tak jsem trochu ubral vody, a slapal nez problemu.Celkem jsem tam nacural asi 1,5l.Celkovy dojem-vse zustalo pri starem, chod motoru stejny, volnobeh ok.Zkousel jsem se divat na svicku a opravdu byla cista. Jen jsem se bal te pary, bylo toho docela dost, uz jsem se bal ze na me nekdo zavola hasice :)

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 17:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Fisi a to jsi menil potom olej?

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 17:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Jeste ne, chystam se na to tenhle tyden.S autem nejezdim takze jsem na to nespechal.

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2008 17:36 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
A zkoušel se někdo z vás potom podívat do katalyzátoru? Už vidím, jak ta karbonová břečka co se odstrani z motoru všechna bez problémů projde 2 mm dírečkama a řádově 30 cm dlouhým úsekem v katu. Podle mě se to zdrcne, ztuhne a zůstane tam.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2008 19:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Ani s tím jsem na Babetě neměl sebemenší problém :-D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2008 19:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja bych zase rek, ze se to rozpusti a vyleti v tekutem zkupenstvi. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2008 19:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Tak som to po dlhšom váhaní vyskúšal. Ten motor to zvládal statočne, len trošku strieľal do výfuku a o tej pare za autom ani nehovorím. Voľnobeh v pohode, som zvedavý, čo to urobí za studena. A jedna otázka, netreba resetnúť RJ po tejto "kúre"??????

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 08:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Netreba, ja som nemenil ani olej!!! Ta voda ide vsetka von. Nechal som to potom asi 20-30 minut bezat na volnobeh. Este chvilu to parilo a potom uz vobec nic. Je to v pohode

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 09:34 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
pls poslali byste mi nejakej funkcni odkaz? koukal sem na ty odkazy na zacatku a uz nefungujou...
btw mohlo by to pomoct pokud motor papa olej?

diky

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 10:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 10:20
Příspěvky: 347
Bydliště: Ledeč nad Sázavou, Praha
Já myslím, že těžko (můj názor) pokud ti motor papá olej jak říkáš, tak je asi nejlepší vyměnit gufera na ventilech a hlídat si, jestli ti ten olej někde neteče. Včera jsem kuli GO hlavy nechával auto v servise. Tak jsem zvědavej jaká bude změna a cena :-)

_________________
EX > Ford Escort Cabrio 1,6 EFi 77kW/105PS r.v. 1991;
Aktual BMW E46 Touring 320D M-Packet II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 16:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
To je blbost, ja mam komplet hlavu po GO a olej papa aj tak takze to mozu kludne robit piestne kruzky

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 23:24 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
ja vim, rikali mi at promerim tlaky, jenze ja se nak nemuzu dokopat k tomu abych koupil ten blbej merak a nechat si to jednorazove delat v servisu za kupu penez se mi uz vubec nechce
btw lil sem do oleje tu sragoru na zmekceni guferek od valvoline, ale pomohlo to jenom castecne, takze pricin mozna bude vic nez jenom ty gufera...a nebo uz sou na tom tak spatne ze je nic nezachrani...o prazdninach by mely bejt love tak bych do toho neco vrazil konecne...jestli to do ty doby neshnije :)))

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 09:48 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
btw poslali byste nejakej aktualni link na tu dekarbonizaci? tamty dokumenty uz prej nejsou na serveru

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 10:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
na co dokumenty? prostě nechat motor torchu prohřát a potom postupně navlévat vodu do sání - kolik - to už záleží na Tobě. Já tam dal cca 0,7l. Potom nechat motor chvíli běžet na volnoběh....a někteří ještě doporučují potom vyměnit olej....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 06:32 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
ok, diky...mne se nechtelo procitat ty tuny prispevku ;)

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 22:22 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2008 22:20
Příspěvky: 1
Bydliště: Pardubice
Nemá sice Forda,ale tak jsem si tady i jinde na netu přečet názory na tu parní očistu a...Jelikož se svím Punťou JTD jezdím kolem 3000 km měsíčně za prací, Pardubice- Praha, snažil jsem se jezdit co nejúsporněji, nízké otáčky, lehká noha, spotřeba kolem 4,2- 4,5 na 100. Kat jsem vyndal hned po emisích...Postupně jsem si začal všímat, že auto je líný a hlavně na volnoběh kouří někdy až hulí. Šedý dým, jako nespálená nafta, nebo když žere olej. Když jsem za to trochu vzal, 3000 ot, tak to chvíli hulilo, potom už v pohodě, ale jak jsem někde zastavil (křižovatka, šraňky atd.) tak za chvíli zase šedej kouř. Přemýšlel jsem proč to hulí a hůř jede a došel jsem k názoru, že při nízkých otáčkách se nafta hůř spaluje a že se mě to v motoru a výfuku zakarbonovalo a asi se zasraly i vstřiky. Při volnoběhu asi hůř rozprašují a tak to hulí. Řekl jsem si, že ho přádně protáhnu po dálnici, aby se to vypálilo a tak nějak přirozeně vyčistilo, nenže ouha. Asi po dvou minutách jízdy 160 km/h najednou kontrolka motoru a motor šel do nouzáku. Zastavil jsem u benzíny vypnul motor, zapáli si...Pak jsem znova natočil, kontrolka zhasla až když jsem trochu prošláp plyn. Tak jsem zkusil znova 160 a znova nouzák. Říkám si to je na servis...Pak jsem si vzpoměl co jsem se tady dočet a řekl jsem si že to zkusím.
Odpojil jsem sání za itercoolerem, natočil motor 2700 ot a opatrně jsem začal rozprašovat aby neklesaly otáčky, kontroloval jsem teplotu. Nakonec jsem během půl hodiny do auta nalil kolem 3 litrů. Z výfuku šla krásně žhavá pára.Taky nejsem zastáncem podobných metod, ale musím říct že mě to vážně POMOHLO! Nevím co se v tom motoru přesně odehrálo, ale přestalo to na volnoběh hulit a to tak že úplně!!! Jde to lehčejc za plynem,na desetikilometrovém úseku dálnice se mě při 170 km/h kontrolka motoru nerozsvítila, nouzák se nekonal a dokonce mě přestala po startu blikat kontrolka žhavení, která signalizovala závadu na jedné nebo více žhavičkách (ale nevím proč, protože v zimě to startovalo super...) Skoro uvažuju o tom že při mém stylu jízdy, si tam namontuju nějaký přisávání vody na tvrdo a jednou za měsíc to tam na dálnici prostě pustím.Ovšem nevím, jak na to, protože v sání je u turba přetlak...Tak asi tolik k dekarbonizaci tímto velice rozporuplným způsobem.

_________________
Punto 1.9 JTD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008 01:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Asi to zkusim :-D jaka je zaruka ze se to nepo.... ??:wink: A kolik se tam toho da nejvice narvat kdyz uz tak uz aby jsem nevypumpoval celou studnu :-D :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Foxx5:Tak to si asi prvni co to zkusil s ropakem.Ja totiz porad cekam na 1. odvazlivce, co to zkusi u diesla.Jinak ta tva spotreba je teda super!Jednou za 14 dni to proplachnes vodou a parada. :D Pises ze z vyfuku sla para a cernej dym napred ne,myslim jak se rozpousti bordel a jde ven?A to jsi to delal pri studenym motoru??

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2008 11:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
snad jsi to tam nelil proudem, hadicí, nebo co...?
představuju si nějaký rozprašovač :?:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2009 17:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
ok asi tak za 2 hodiny Vám napíšu jak jsem dopadl já jdu na to zatim peace

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz