fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Na co se zaměřit při nákupu...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=6367
Stránka 1 z 1

Autor:  X-sat [ 22 čer 2006 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Na co se zaměřit při nákupu...

...Ford Escort, r.v. 1997 s motorem 1,8 16V ve výbavě GHIA. Na co si dát pozor, co nepřehlédnout a zkontrolovat...?

díky za rady

Autor:  futura [ 22 čer 2006 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

No i u tohodle rocniku koroze, hlavne nosniky vzadu, lemy vzadu, myslim, ze tady nekde na foru je ke koupi esca dost rozsahlej prispevek, pocitam, ze pokud se s tim jen jezdilo a udrzba mensi, tak muzou bejt na odchodu podvozkovy a brzdovy dily, mozna i vejfuk. Vylozeny zrady tohle auto snad mimo ty koroze specifickejch casti nema, prakticky vsechny dily na podvozek se daji poridit za rozumny penize a vymenit vetsinou svepomoci. Ta 1,8 je hodne slusnej motor, nemuzes sice ocekavat spotrebu jako u nekterych modernejsich, ale pri normalnim jezdeni to prozrany neni. Kazdopadne si to nech nastartovat studeny, sleduj jestli to rachoti, jestli neni vzadu oblacek dejmu a kdyz se to zahreje,jestli pravidelnej volnobeh. Pri jizde by se to melo spojite vytacet, nikde nic nebouchat, pri vyrazeni otacky spadnout na cca 1000 a po zastaveni na cca 800. Pokud motor bezi a pustis to z kopce bez kvaltu, otacky by se mely zvednout o neco.Zjisti jestli uz byly delany rozvody, co bylo u nich pripadne vsechno meneny, tyhle polozky zase uplne za hubicku nejsou, takze kdyz to delany nebylo, mozna by se dala stahnout cena. Totez klepavy hydrostely,jeden tak 400-800.Momentalne me nic jinyho nenapada, ale fakt je to na foru nekde rozebirany daleko podrobnejc. Kdyby sis ho koupil a byl nejakej problem, tak pocitam, ze nebude tak slozity to vyresit. Zajdi a zmakneme to.

Autor:  m@rekR$ [ 22 čer 2006 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Na co se zaměřit při nákupu...

X-sat píše:
...Ford Escort, r.v. 1997 s motorem 1,8 16V ve výbavě GHIA. Na co si dát pozor, co nepřehlédnout a zkontrolovat...?

díky za rady


Ja myslel, ze kdyz uz teda jedno esco si mel(mas), tak ze to budes vedet:-))))))))
Jak ale pise futy: Lemy blatniku, koroze nosniku pod kufrem,koroze prahu - byvaji kolikrat s prekvapenim nasrot(koroze okolo vicka rokem 94byl odstranen) pridam jeste - jak otevres dvere, tak si zkontroluj korozi pod tou tesnici gumou, co je od strechy a vede pres sloupek a konci pred haubnou. Brzdy, silentbloky, tlumice - zalezi, kde a jak se jezdilo - ale je to spotrebak. Ohlidat rozvody!!! jestli byli menene a chtit doklad o tom! pokud neni - radsi vymenit! Radsi taky vymenit naplne. Motor jak pise futy - necvakat hydra a po zahrati hezkej volnobeh. Idealni by bylo mu nechat zmerit kompresi. Kazdopadne vse se da vyvarit a opravit, takze pokud bude za hezkou cenu a pocitas s nakladama dozacatku, tak se to da prekousnout.

Autor:  jan79 [ 26 čer 2006 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Poriadne si skus prevodovku, radenie z 1->2, 2->3 a naspat.
Brzdy, rovno sa pozri na stav kotucov. Bezpodmienecne musia brdzit rovnomerne, ABS by som radsej tiez vyskusal na nejake trave alebo na niecom smyklavom...lad asi teraz len tak nenajdes:-)
Dalej ako drzi auto teplotu. Mne v lete vsetko fungovalo super, v zime hotova tragedia :shock: (opravy viz podpis)
Este si dobre skontroluj stav lozisk kolies.
Good luck

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/