fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Poradte pomozte netěsnost motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=7766
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 23 říj 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Poradte pomozte netěsnost motoru

Jde o takovou vec nahore jak je saní mi docela dost unika olej vzdycky unikal jenom trochu ze to bylo jen orosene,ale ted mam uplne zablitej motor,koukal jsem na to na rampe a unika to tam nekde u svodu nad hlavou,v servisu mi nedokazali poradit prej motor v hajzlu.Ale takhl to uniká od začátku,je to dovezeny auto ze Španělska Ford Orion RV.1993 18/16v 77kw 105hp.
Najde se nekdo kdo poradi jak zavadu odstranit?

Všem moc díky.

Autor:  Lukas1 [ 24 říj 2006 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak takhle kuriózní závadu mám taky, nejdřív jsem myslel, že to uniká kolem čidla TPS na polohu vaček, to jsem přetěsnil a nic.
Až minulý týden jsem měl nastartovaný ohřátý motor a koukám ono to bublá na straně co jsou ucpaný díry po vrtání kanálů mazání, konkrétně ta nad indukční cívkou taky nějak nevím co s tím dělat, asi to vytočím, namáznu lukoprenem a našroubuju to zpátky...................

Autor:  Lukas1 [ 24 říj 2006 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tady
Obrázek

Autor:  futura [ 24 říj 2006 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavicka k pomilovani,nadhera!!!! Zalepit Loctitem, nebo podobnym sajrajtem, sice se to asi nevytoci, ale kdyby nahodou, bylo by zadelano na maler.

Autor:  Návštěvník [ 24 říj 2006 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle jsem uz davno provedl pred rokem jsem to pretřesnoval,ale neni to ono.Pujcim si jiny auto a ten motor puijde ven. Kdyby mel aspon clovek nějaké schéma abych vedel kde co presne je a mohl vyloučit postupně veskere tesnění. Víte nejhorší je ze olej líná a tak prave tam kde je vydet nejvic tak nemusi zrovna od tam tud téct. Jo jinak mám najeto 154000km a porad leju stejný olej Castrol 5w40 - který měníš po 50.000 Km - doplnil Mrazik.
Dá se tedy sehnat někde nejake schema k tomu motoru ?

Autor:  Wizzy [ 25 říj 2006 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poradte pomozte netěsnost motoru

Jindrich píše:
...prej motor v hajzlu...


No jestli měníš olej po padesáti tisících, tak ta diagnóza se opravdu moc mýlit nemusí :wink:

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2006 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Opravdu nevym tlaky dobry starty na na otoceni spotreba v poradku,jak se pozna spatnej motor?
No a ty vymeny drzim se toho jak je to napsany,,a pise se doporucena vymena 45000km. Samozrejme nejsem zadnej profik a rad si necham poradit od nekoho kdo ma skusenosti.
Zrovna dneska rikal kluk ze to klidne muze bejt simering v motoru nebo v prevodovce,uvydime.
Zatim dekuju,a pokud to vyresim tak hned dam vedet.
PS. ten olej tece od zacatku co auto mam.

Autor:  dj.DEKL [ 25 říj 2006 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

A kde to píšou? :shock:

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2006 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jednou jsem cetl letak od Mogulu av nem u kazdeho produktu bylo do podrobna napsano kdy a za jakych podminek menit olej,je tedy pravda ze tam bylo udavana vymena na novem aute,zde na teto adrese bylo odpovedeno na moji otazku tak ze mohu menit kazdych 30000. Jedna se o spolecnost Ústav paliv a maziv, a.s. Muzes se podivat na otazky a odpovedi,a nebo jim rovnou napsat a oni ti odpovi.

Autor:  Standa [ 25 říj 2006 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

To Jindřich: Když jezdíš s autem na krátké vzdálenosti tak olej má původní vlastnosti asi 3000 km pak je v něm už tolik benzínu od studených startů, že se změní jeho molekulární struktura natolik, že je takřka nepoužitelný. Sám jsem si nechal udělat v tribotechnické labarotoři analýzu vzorku oleje po těch 3t km kdy jsem převážně jezdil trasy okolo 5 km a olej byl na výměnu. Když jezdíš dálkové trasy alespoň 100km a pojíždky jen občas tak je dobré olej měnit po 10 -12 t km. Jesti je tvůj motor Ok poznáš nejlépe po změření kompresních tlaků.

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2006 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tedy zkusim nechat premerit tlaky. A uvydime jake hodnoty z to vylezou.

Autor:  Walker [ 25 říj 2006 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

no jestli lítá tlak do oleje, tak moc dobrý nebudou...

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2006 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ja nevym ale myslim ze budou dobry,Myslim ze by se to nekde objevilo menil jsem olej pred dvěma mesíci a mám nejeto na nej uz 5000km a porad je ho dost,a kdyz sem ho menil po tech 50000km tak tam chybelo pul litru oleje. A jinak si myslim ze kdyby to litalo do oleje tak by to moc nejelo.

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2006 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
To Jindřich: Když jezdíš s autem na krátké vzdálenosti tak olej má původní vlastnosti asi 3000 km pak je v něm už tolik benzínu od studených startů, že se změní jeho molekulární struktura natolik, že je takřka nepoužitelný. Sám jsem si nechal udělat v tribotechnické labarotoři analýzu vzorku oleje po těch 3t km kdy jsem převážně jezdil trasy okolo 5 km a olej byl na výměnu. Když jezdíš dálkové trasy alespoň 100km a pojíždky jen občas tak je dobré olej měnit po 10 -12 t km. Jesti je tvůj motor Ok poznáš nejlépe po změření kompresních tlaků.


Ale ja uz takhle jezdim od zacatku a menil jsem olej uz trikrat pokazde po padesati tisicich,jestly je to tak jak rikas tak by ten motor byl asi uplne v čoudu,a ani hydroštely necvakaj.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/