fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Cejchování budíků http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=8255 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Charlie [ 05 pro 2006 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
na co to je?předem podotýkám že jediný co elektrice vím je to že kope jo a uprav pls ten odkaz.máš tam na zažátku img |
Autor: | Pavel 1.6 [ 05 pro 2006 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řešil sem to kvůli sundání rafiček. |
Autor: | Charlie [ 05 pro 2006 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj už vím.ty nejseš trochu blázen do tý elektriky? |
Autor: | Pavel 1.6 [ 05 pro 2006 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tys mě odhalil! Přesně tak, sem magor do elektriky! |
Autor: | Charlie [ 05 pro 2006 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
výborně už vím na koho se budu obracet až mě v autě neco kopne |
Autor: | Wizzy [ 06 pro 2006 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Velmi užitečné, super návod Tohle využijí i ti, co jim nedá spát, že jim po vytažení klíče nechce spadnout rafička na budíku paliva. |
Autor: | BlueWolf [ 06 pro 2006 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten návod je na všechny auta nebo jen na Escorty (mám ny mysli ty hodnoty). |
Autor: | Wizzy [ 06 pro 2006 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na všechny určitě ne, teploměr a palivoměr používají určitý rozsah odporového čidla, jiné auta to mohou mít jinak, stejně tak otáčkoměr. U některých aut může brát pulz z jedné svíčky, u některých ze dvou, u některých ze čtyřech - u šesti/osmiválců to zase bude jinak. Spíš bych to řekl tak, že to platí u Esca - a taky bych si nebyl jistej, jestli nafta vs benzín používají stejný otáčkoměr. Např. tyto hodnoty u otáčkoměru jsou stavěné na pulzy ze všch svíček (př. 100Hz odpovídá 6000 pulzům za minutu, čili co půlotáčky pulz). |
Autor: | BlueWolf [ 06 pro 2006 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Otáčkoměry jsou u nafťáků jiný než u benzínu. Mě jde o to, jestli by to šlo použít na mýho Škorpíka. |
Autor: | Wizzy [ 06 pro 2006 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
No na palivo a teplotu ti stačí obyč. multimetr a poťák, tak jak to popsal Pavel, akorát hodnoty mohou - ale nemusí - být jiné. Zahřej auto, vezmi multimetr a změř odpor na čidle teploty pro budík, jinak to nezjistíš (podobně pro palivo, ale tam se buď musíš dostat k plováku nebo vyndat přístrojovku) Otáčkoměr by mohl mít nejspíš stejné hodnoty, ale kdo ví? Na to by byl potřeba osciloskop nebo čítač (komu se válí doma pod postelí? ) Koneckonců počkejme, co na to Pavel, je v elektrice určitě kovanější, než já |
Autor: | Pavel 1.6 [ 06 pro 2006 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak, není co dodat. |
Autor: | dragon [ 06 pro 2006 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pavel 1.6 píše: Tys mě odhalil!
Přesně tak, sem magor do elektriky! supr dobrej magor Chválím |
Autor: | BlueWolf [ 07 pro 2006 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: No na palivo a teplotu ti stačí obyč. multimetr a poťák, tak jak to popsal Pavel, akorát hodnoty mohou - ale nemusí - být jiné. Zahřej auto, vezmi multimetr a změř odpor na čidle teploty pro budík, jinak to nezjistíš (podobně pro palivo, ale tam se buď musíš dostat k plováku nebo vyndat přístrojovku)
Otáčkoměr by mohl mít nejspíš stejné hodnoty, ale kdo ví? Na to by byl potřeba osciloskop nebo čítač (komu se válí doma pod postelí? ) Koneckonců počkejme, co na to Pavel, je v elektrice určitě kovanější, než já No tak to na to se**u. Radši se v tom vrtat nebudu, dokud to funguje tak jak má. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |