fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 kvě 2024 20:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 06:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 17:05
Příspěvky: 350
Bydliště: East Pilsen
To vypadá, že by to "dělalo diagnostiku žárovek" jako třeba u novejch avií. Ale, že by za to mohla tahle vyfikundace? Taky to nechápu - zkus to víc popsat.

_________________
Mondeo combi 1.8TDCi, TITANIUM, CHILL, 8/2008, Convers+.

dříve ale pořád v rodině: Escort MK VII, 1,6 16v ZETEC, r.v. 98, combi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 12:35 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2007 12:02
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeňsko
No predpokladam ze ten barevny drat z nadrze by mohl byt vystup na odporove draze,jenz je soucasti plovakoveho systemu v nadrzi.Tedy tento drat by mel byt kontrolka.Tedy kdyz dovedes tento drat k zarovce na palubku tak to musi fungovat. Jelikoz jsem se chtel vyhnout hledani tohoto ZAKONCENI dratu nekde u pojistek atd.(nekde musi koncit a byt nezapojen-jinak by to fungovalo uz od vyroby)tak jsem si ho "premostil"az do palubky tak,ze jsem si ho nasel v prahu,narusil izolaci,naletoval novy asi 1 metrovy vodic a dovedl ho primo k zarovce na +, zem je spolecna pro tuto cast kontrolek-myslim ze je tam palivova,zhaveni,hladina v ostrikovaci. Zatim to funguje tak, ze se to chova jako normalni kontrolky,po startu zhasnou.Rezervu jsem ale jeste nedojel, tak to neberte jako reseni ale NAPAD.Mozna to nekdo uz zkousel a je to cele blbost.... Ja se ale domnivam,ze ti z Vas a ja take, co mame vice dratu z nadrze, musi byt jeden odbocka z odpor.drahy a tudis laicky"kontrolka".

_________________
Escort Combi 1.8 Benzin, Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 18:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jestli to bude fungovat tak to bude bezvadné. Dej vědět jestli se rozsvítí až se dostaneš na rezervu.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 22:48 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2007 12:02
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeňsko
No jsem zvedavej, protoze zda-li by to byl tento drat a vede az nekam do rozvodu u pojistek,tak nezapojeni mi prijde jako fakt ubohe.Pokud v dobe slavy Escorta to bylo za nejakej priplatek typu 5000,- :o tak potes ... Vzdy jsem si myslel za tato kontrolka je standardem u vsech vozu....Zjistim a napisu. Chtelo by to nejakeho autoelektrikare co by sem prispel... :shock:

_________________
Escort Combi 1.8 Benzin, Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 23:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Kašlem na autoelektrikáře, nasedni za volant a jeď dokud se nerozsvítí :D :D a pro sichr jezdi okolo benzinky :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 19:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Jimmy píše:
Kašlem na autoelektrikáře, nasedni za volant a jeď dokud se nerozsvítí :D :D a pro sichr jezdi okolo benzinky :-)

...nebo kanistr do kufru, coz je mozna jednodussi alternativa :-)

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 21:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já jsem to včera zkoušel taky zapojit na žárovku ten barevný drát od plováku a fungovalo to, ALE ALE - rozsvítila se po otočení klíčku a zhasla zároveň s cvaknutím relé, tak nevím nevím nevím jestli to bude hladové oko :smt017

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 21:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Jimmy píše:
Já jsem to včera zkoušel taky zapojit na žárovku ten barevný drát od plováku a fungovalo to, ALE ALE - rozsvítila se po otočení klíčku a zhasla zároveň s cvaknutím relé, tak nevím nevím nevím jestli to bude hladové oko :smt017


A co po nastartovani a opetovnem sepnuti rele? Ja si totiz mysli ze se spis jedna o drat, ktery napaji palivove cerpadlo. A mimo jine jsi tusim psal, ze mas k nadrzi 4 draty. RSo ma k nadrzi 5 dratu a IMHO ten jeden drat navic je prave zrovna hladove oko.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 22:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jo mám k nádrži 4 dráty. Asi to bude drát co napájí. Jinak po nastartování je žárovka normálně zhasnutá - chová se to stejně jako kontrolka ABS nebo bagů akorát se to vypne po sepnutí/rozepnutí relé - asi tak 1-2sek po otočení klíčku do polohy II. Myslím si, že to s hladovým okem nebude mít nic společného.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 22:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Mimochodem měl jsem to tam asi 10min. jen jsem to odzkoušel špendlíkem a když jsem uslyšel, že se žárovka zhasíná zároveň s relé tak jsem to zklamaně zase odpojil....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 22:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Hmm to je hodne divne, pokud by to bylo napajeni palivoveho cerpadla, tak by mela zarovka svitit pri kazdem sepnuti palivove pumpy. Prakticky by se mela rozsvitit pri otoceni klickem do 2. polohy po dobu nez pumpa natlakuje okruh na dostatecny tlak a potom ihned po nastartovani kdy se pumpa spusti opet. Ted je otazka podle ceho se palivove cerpadlo spina, protoze na palivovem okruhu u Zeteca neni zadny snimac tlaku paliva, ktery by daval informaci ridici jednotce. Rele palivoveho cerpadla je ovladane z ridici jednotky, takze predpokladam, ze ridici jednotka ma nastaveny casovy interval, ktery by mel odpovidat natlakovani palivoveho okruhu + casova rezerva, ktera by mela kompenzovat i postupne opotrebeni cerpadla. Potom po spusteni starteru spina ridici jednotka palivove cerpadlo az do doby nez se vypne zapalovani. Ale je mozne, ze to funguje jinak.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 23:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
Myslim ze mondeo to ma podobne jako escort, alespon pro ty co maji 4 draty do nadrze. Zde je jednoduche a ucelne zapojeni, je otazkou zda to jde udelat i v escu ale mnelo by to jit.
http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=39&rubrik=1

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2007 20:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Diablo píše:
Myslim ze mondeo to ma podobne jako escort, alespon pro ty co maji 4 draty do nadrze. Zde je jednoduche a ucelne zapojeni, je otazkou zda to jde udelat i v escu ale mnelo by to jit.
http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=39&rubrik=1


Hmm zajimave zapojeni a kazdopadne by to chtelo vyzkouset. Bohuzel ted nemam na tyto pokusy cas. Kazdopadne bych asi toto zapojeni na zaklade mereni modifikoval zapojeni, a to tak, ze bych misto tranzistoru rizeneho polem pouzil klasicky spinaci tranzistor NPN.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2007 16:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2007 14:10
Příspěvky: 15
Bydliště: Stříbro
Taky mám ud nádrže jen 4 dráty, tři černé a jeden bílý, něco vyzkouším z vašich návrhů.

_________________
Ford Escort Contour 1,6 16V Rv.11/95 ,najeto 80 000km, po prvním majiteli paní Ing, takže jako nový.Stalo se z něj pracovní,chudák Ferda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 17:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
Tomashek píše:
Jimmy píše:
Já jsem to včera zkoušel taky zapojit na žárovku ten barevný drát od plováku a fungovalo to, ALE ALE - rozsvítila se po otočení klíčku a zhasla zároveň s cvaknutím relé, tak nevím nevím nevím jestli to bude hladové oko :smt017


A co po nastartovani a opetovnem sepnuti rele? Ja si totiz mysli ze se spis jedna o drat, ktery napaji palivove cerpadlo. A mimo jine jsi tusim psal, ze mas k nadrzi 4 draty. RSo ma k nadrzi 5 dratu a IMHO ten jeden drat navic je prave zrovna hladove oko.


Tak nevím, projel jsem si všechny příspěvky a odmontoval přístrojovku. Tam jsem žádný konektor nebo drát navíc nenašel, a kdyby tam byl tak bych tu žárovku do ní asi musel vlepit, protože na to není uzpůsobená. Je tam jen čtvercová díra. Ale pointa: nevím o tom, že bych měl RSo, a přesto na nádrži 5 drátů. 2 silný, červenočerný a hnědý to je čerpadlo, a 3 slabý. Hnědočerný a hnědý, signál z plováku a zem. A ten poslední je pro mě záhada, hnědozelený, ve schematech jsem ho nenašel, nevím kam vede, po odpojení konektoru z plováku jsem na jeho pinu naměřil cca 200 ohm, na plováku asi 75 ohm( mám asi půl nádrže). Že by to bylo hladový oko????

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 10:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
Ten hnědozelený mi nedal spát, tak jsem se zas hrabal v kabelech. A pod volantem našel dobře zaizolovaný konektor. Barvy drátů souhlasí, dal jsem tam žárovku, zatím nesvítí, tak uvidím co bude až vyjedu nádrž!
Psychicky jsem nevydržel se dívat na neodlepující se ručičku od nuly aniž by se něco rozsvítilo a natankoval jsem, takže nevím k čemu ten konektor je.

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Naposledy upravil jirkaz1964 dne 21 kvě 2007 14:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 10:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Já mám na konektoru 4 dráty, ale mám doma plovák s 5 dráty, kde rozdíl je pouze v tom, že oba konce odporové dráhy mají připojení. Můj plovák má připojený pouze jeden konec dráhy a jezdce. Foto:
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 18:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Tak tim padem to vypada tak, ze by melo byt jedno jestli je ctyr nebo petidratove pripojeni nadrze, ale RSo ma navic modul, ktery spina pri urcite urovni odporu z nadrze hladove oko + bere hodnotu z nadobky ostrikovacu a ze zadni strany pristrojovky je navic dalsi modul a tyto moduly jsou mezi sebou propojene. Nebo uz se nekomu podarilo vypatrat jestli to jde pripojit jinak? Nejake navrhy tady uz padly ale zatim jsem se nedocetl, ze by tu padl i vysledek pokusu s temito navrhy.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 19:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
Pavel 1.6 píše:
Jimmy píše:
A jak to teda udělal uživatel Medvěd?? On psal:

ahojte ja jsem to udelal tak, ze jsem ucvakl drat ,co napaji provak a natahl jse novej drat od spinacky,na polohu 2 kontrolky se rosviti a zapojil a funguje to, po vipnuti klicku rucicka spadne, tak to zkuste me to funguje

:smt018 :smt102 Co vím, tak plovák nemá napájení. :-D

A propós, padající ručička palivoměru. Jak to dopadlo? Myslím si, že nepadá, protože to asi bude typem přístroje. Po mechanický stránce. I když jsem přístrojovku vytáh na stůl, ručička se nikam nehla. Nešlo by spíš vyměnit vlastní přístroj z jiného auta, třeba fiesty, sierry atd. Je to jen nápad, nic víc!!!

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 20:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 20:58
Příspěvky: 21
Bydliště: Betlem City, Královéhradecko
Tomashek píše:
Diablo píše:
Myslim ze mondeo to ma podobne jako escort, alespon pro ty co maji 4 draty do nadrze. Zde je jednoduche a ucelne zapojeni, je otazkou zda to jde udelat i v escu ale mnelo by to jit.
http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=39&rubrik=1


Hmm zajimave zapojeni a kazdopadne by to chtelo vyzkouset. Bohuzel ted nemam na tyto pokusy cas. Kazdopadne bych asi toto zapojeni na zaklade mereni modifikoval zapojeni, a to tak, ze bych misto tranzistoru rizeneho polem pouzil klasicky spinaci tranzistor NPN.


V podstatě je to tohle zapojení.
Obrázek

_________________
jirkaz1964
Escort 1.8i 16v 105HP 07/1992


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz