fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 04:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 00:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Jimmy píše:
Jenže to bych musel zase rozdělávat palubku a už jsem z toho hledání těch zasraných plíšku na nervy :lol:

:-D Já tam mám 3 zbytek v popelníku :-D

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 19:49 
Offline
Forďák

Registrován: 22 zář 2004 16:30
Příspěvky: 97
Bydliště: Jihlava
Jimmy...je to takovej čtvercovej konektor,jako je na hodiny a mám v něm vývod na hlad. oko a na čidlo vody v baňce na ostřikovače.V tejdnu ho vyfotím a dám sem......Jinak ty dráty k plováku,jak řešíte,taky napájeji benz. čerpadlo.. :D

_________________
Ford Focus 1,8TDdi 2001 Dříve-Ford escort 1.6 16v,94 s motorem 1,816v 130HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 20:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Láďa píše:
Jimmy...je to takovej čtvercovej konektor,jako je na hodiny a mám v něm vývod na hlad. oko a na čidlo vody v baňce na ostřikovače.V tejdnu ho vyfotím a dám sem......Jinak ty dráty k plováku,jak řešíte,taky napájeji benz. čerpadlo.. :D

Mám ho tam taky :shock:
Jestli můžeš, tak sem hoď zapojení :smt100

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 20:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Láďa píše:
Jimmy...je to takovej čtvercovej konektor,jako je na hodiny a mám v něm vývod na hlad. oko a na čidlo vody v baňce na ostřikovače.V tejdnu ho vyfotím a dám sem......Jinak ty dráty k plováku,jak řešíte,taky napájeji benz. čerpadlo.. :D



asi jo, proto tam mám jeden drát, když čerpadlo nemám....jen plovák

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
nat píše:
Láďa píše:
Jimmy...je to takovej čtvercovej konektor,jako je na hodiny a mám v něm vývod na hlad. oko a na čidlo vody v baňce na ostřikovače.V tejdnu ho vyfotím a dám sem......Jinak ty dráty k plováku,jak řešíte,taky napájeji benz. čerpadlo.. :D



asi jo, proto tam mám jeden drát, když čerpadlo nemám....jen plovák

Máš to zapojeno origo?? Jeden drát je nějak málo.Ta kostra se táhá zvlášť, protože odpor plováku je kolem sta ohmu.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Láďa píše:
.....V tejdnu ho vyfotím a dám sem.....


To by bylo super..
A když už se bavíme o čidle v nádržce na ostřikovače - to bych chtěl dodělat.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 21:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
[/quote]
Máš to zapojeno origo?? Jeden drát je nějak málo.Ta kostra se táhá zvlášť, protože odpor plováku je kolem sta ohmu.[/quote]


to nevím, jestli origo...musíme počkat, jestli se vyjádří jiný forďák-ropák....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 16:22 
Offline
Nováček

Registrován: 04 srp 2006 01:31
Příspěvky: 19
Bydliště: západ
měl bych taky zájem...

_________________
Ford escort r.v. 96, 1.6 16V zetec, vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2006 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 09:56
Příspěvky: 285
Bydliště: Vsetín
Koci: Pokud to ještě jde, měl bych zájem o komplet krabičku i s padající ručičkou.
Díky.

_________________
Ford Escort Style 1,8 16V Zetec RKC 85kW/115 HP r.v. 04/98, hatchback, šedá met., dovoz ze CH 09/04, PP jsmach, LPG - minulost.
Současnost: Ford Mondeo Mk IV, 2,0 TDCi, 103 kW, kombi, Titanium, r.v. 2011, dovoz D 12/2022.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2006 23:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Padající ručička se zatím řeší. Tak mě napadlo jestli Escorty z r. 2000 už neměly padající ručičku? Někteří tady myslím esco z 2000 mají.... TAk by se jen stačilo mrknout kde se to liší.....:-) I když ta palubka se liší úplně :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kontrolky paliva
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 17:10 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
tak jsem to cele sestrojil a zapojil a musim rict ze je to k prdu :( protoze napeti s toho polovaku se kazdou chvili meni takze i kdyz mam pul nadrze tak to chvili sviti a chvili ne, a to jak u skoro plne nadrze tak i u temer prazdne i dyz je pravda ze u te prazdne to sviti trosku casteji... asi to zrusim protoze natankuju za 500 a akorat me to rozciluje kdyz to sem tam problikne :D merakem jsem meril a skutecne se tam to napeti semo meni a to i kdyz auto stoji :/ asi kouknu na kamosovu pumu jak to ma zapojeny protoze jemu se ta rezerva rozsviti az kdyz uz ma fakt jen rezervu a neblika mu, jakmlie se rozsviti tak zustane sviti dokud se nenatankuje.... :roll:

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 14:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nazdar, je tohle ten konektor ze kterého stačí vytáhnout drát k hladovému oku a ke kontrolce ostřikovačů?? nebo je to zase něco úplně jiného??

Obrázek

A ještě jsem tam našel jeden nezapojený konektor - ten co je na žárovku - celosklo. To nevíte k čemu může být?

Obrázek

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 19:00 
Žebravý voko mi taky nesvítí.Mysel jsem,že je spálená žárovka,ale jak tady čtu,tak skoro nikomu nesvítí.Zkoušel jsem jet,až do tý doby než se rosvítí.Nerosvítilo se nic a zůstal jsem v křižovatce stát.Tak jsem na startér odskákal stranou a naštěstí jsem měl plnej kanystr.Tak jsem usuzoval na spálenou žárovku.Kbyby bylo jednoduchý jen připojit konektor k žárovce nebo jen z konektoru vytáhnout kabel,bylo by to moc fajn. S tím elektronickým zapojením :smt102 :smt102 ,např.když osolím rádoi,tak mi padá napětí až o 0,8V ve špičkách. 820W je docela zátěž,tak si myslím,že ty napěťový poklesy by měli špatný vliv na oper.zesík v zapojení,který by se projevovalo rozsvěcením se žebravýho voka.Stačí,když zapne větrák u chladiče nebo zapnout blinkr.Taky to houpe s napětím.Stabilizační kondenzátory by museli mít dostatečnou kapacitu,aby to vykrývaly.Jinak nápad je to dobrej. :smt038

Nevíte jak je to u Esca 91/92 ??

A kde najdu připojení u nádržky ostřikovače.V zimě,ale i v létě by to taky bodlo,že dochází kapalina.Je tam připojení k čerpadýlku,ale nic víc. :smt090 :smt090


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 11:40 
Chci se zeptat k tomu schématu

Kondenzátory C2 a C3, mají mít hodnotu M1? jako 0,1Mega Faradu, tedy 100K Faradů, není to nějak moc? Normálně bývají kondenzátory v řádu pikoFaradů, což je nejméně 1 000 000 000x nižší kapacita :?:

A dále se chci zeptat, jaký předřadný odpor na LED diodu?

A pod čím v katalogu najdu součástku N1, zřejmě jde o nějaký druh tranzistoru, Poradí někdo?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 13:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
M1 je 100NanoFaradů (desetina Mikrofaradu)

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 13:22 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
Jeste zkusim trosku upravit ten odporovy delic a uvidim. Ono by teoreticky stacilo zvysit jen kapacitu C1 treba 10x aby to bylo trosku pouzitelne ale pak by se zase pri nastartovani motoru muselo cekat treba 2minuty nez by se nabil na spravnou hodnotu a stejne by to nebylo tak presne :/ fakt musim vyloudit s kamose jak to ma zapojene ;-)

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 13:35 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
Oldys píše:
Chci se zeptat k tomu schématu

Kondenzátory C2 a C3, mají mít hodnotu M1? jako 0,1Mega Faradu, tedy 100K Faradů, není to nějak moc? Normálně bývají kondenzátory v řádu pikoFaradů, což je nejméně 1 000 000 000x nižší kapacita :?:

A dále se chci zeptat, jaký předřadný odpor na LED diodu?

A pod čím v katalogu najdu součástku N1, zřejmě jde o nějaký druh tranzistoru, Poradí někdo?



C2 C3 jsou 100nanoFarad, na ledku pocitej kolem 20mA toje odpor cca 690ohmu, a soucastka N1 je stabilizator na 9V, vypada jako tranzistor a stoji tady u nas cca 10Kc. Kdyby mel nekdo zajem o vsechny soucastky tak neni problem...

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2007 15:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Jak jste to teda vyspekulovali s tim konektorem co je na fotce co daval Jimmy?

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2007 18:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No já spíš ještě pořád čekám, jestli je to vůbec ten konektor????

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 11:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Tak me tam vedou taky 4 draty (2 cerny, 1 bílí a 1 fialovooranzovej) takze bych tam mohl mit taky ty konektory pod palubovkou, ale rozdelavat se mi to nechce, dokud nekdo nezjisti jestli jsou to opravdu ony. :)

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz