fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2007 10:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:12
Příspěvky: 129
Bydliště: Brno
Je tady nekdo kdo muze spolehlive rict po nejakej dobe provozu, ze schema tady uvedeny hned na zacatku je funkcni?


Daval jste to nekdo do mk6?

_________________
Polaris Grey 92
Diesel 1.8 60HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2007 19:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2007 21:45
Příspěvky: 44
Bydliště: SR-Topoľčany
mr.BSE píše:
Je tady nekdo kdo muze spolehlive rict po nejakej dobe provozu, ze schema tady uvedeny hned na zacatku je funkcni?


Daval jste to nekdo do mk6?


ahoj mam to zapojene,fungovat to funguje,ale asi takým systémom,že keď je doba rezevy ,tak sa to rozsvieti a niekedy to bliká ale nie ako stroboskop :D
ale občas blika!!! :x

caw

_________________
Ford Escort,1.6i 16v ZETEC,12/1997,2xAIR,Klima,centrál,PIONEER DEH-P6900IB,v predu dvere-Philips GTM1725,v zadu stĺpiky-Impulse Comp 5,alarm s diaľkovým štartom,PP od JSMACH :-)

PREDANE ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2007 21:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2007 09:54
Příspěvky: 54
Bydliště: Broumov
Fiesťáci, zkoušel to někdo z Vás? Je to vůbec na Fiestě uskutečnitelné?

_________________
Aktuální: Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv, černá metla
První žihadlo: Ford Fiesta 1.1c, 37kW, 5dv, r.v. 1990 - prodané


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 23:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
No, mě to tedy trochu hapruje. Jsem rád, že to ostatním šlape, ale zase mi teď vrtá hlavou, kde že jsem to udělal chybu. Při montáži jsem z toho byl už tak zblbej, že to může být nějakej úplně základní kiks. budu to muset vytáhnout ven a znova to proměřit a zkusit....Taky se ještě jednou podívám na součástky, třeba mi prodali nesprávné hodnoty...
Abych to ještě popsal: nastavil jsem to sice na těch výše zmíněných asi 8 litrů a pri tankovani kontrolka zhasla po cvrnknutí do nádrže - paráda. Jenže teď mi začla svítit při půlce nádrže. A to ne hned po nastartování, ale až tak po dvou, třech minutách. Po dalším startu (nevím jak při zahřátém motoru) je zase zhaslá a opakuje se to.

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 00:31 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 02:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
bosh píše:
Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.

Taky mi ještě nedošel benzín, ale proč tam tu kontrolku nemít, když už je v té kapli připravená? Nehledě na to, že někdy jedu 700 km v kuse a bylo by pěkný vědět, že když se to rozsvítí, je tam ještě na tolik a tolik km rezerva. Lepší než tu ručičku posledních 100km hypnotizovat kam že ta svině zase vlezla a doufat že dojedu...
Když někomu řekneš, že to Esco nemá, většinou na Tebe kouká jak na vola...

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 10:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
ta první varianta byla teplotně nestabilní.
mám teď hladový oko ve stadiu - kondenzátor žádný (zkoušel jsem tam různé hodnoty)
stabilizátor napětí jsem vyměnil dle Pavla 1.6 (Musí se vyměnit stabilizátor 78L09 za sylnější-jednoampérový.)

Tepelně mi to nekolísá vůbec, čili to ukazuje stejně v zimě i v létě, ve studeným jsko ve vytopeným voze.

S napětím to tak dobrý není, když např. sešlápnu brzdu, nebo pustím topení na 3, kontrolka hlad. oka zhasíná. Ale i tak to považuju za dobrý a funkční.
Je velikej problém to seřídit, protože v nádrži se to hodně přelívá a hladina kolísá. To asi máme všichni, že od plné do čtvrt nádrže jde rafička dolů rovnoměrně. Ale ta poslední čtvrtina nádrže ručičku zblázní - nahorů dolů a pak si vyber.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 03:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:12
Příspěvky: 129
Bydliště: Brno
bosh píše:
Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.


bezne jezdim tak, ze se po otoceni klicku raficka ani nehne (pres noc padne dolu) a jeste mi nikdy ropa nedosla :lol:

kdyz to vyjedu tak, ze mam rafiku asi 2° pod posledni (uplne posledni) carkou,tak tam narvu ropu za 1100 (pri 30kc/l) takze mam asi nejakej blbej merak :roll:

_________________
Polaris Grey 92
Diesel 1.8 60HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 06:48 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
ten merak se odviji od ukazatele paliva takze je to vlastne to same akorat je to "presnejsi" .... no bylo by to presnejsi kdyby byl presnejsi ten plovak kterej teda rozhodne presnej neni, co jsem se setkal tak 20% a jeste budu mozna hodnej na tu presnost.... chtelo by to vymyslet uplne jiny typ mereni paliva... ale aspon to neni jako u stare skodovky kdy se do kazde zatacky rucicka hybala o 1/4

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 00:48 
Offline
Nováček

Registrován: 10 říj 2007 13:54
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
Nazdar lidi, to neznate moji rucicku palivomeru.
Kdyz nahodou ukazuje, vypnu klicek a rucicka zustane, stejne jako u vas, v jedne poloze. Ale kdyz tomu tak za hodinu nebo pozdeji prijdu a zapnu klicek, rucicka dostane nejakej sok a vysplha se nekam nad maximum (ze by mi musela nadrz pretejkat :-) ), a na nejakou hodnotu spadne asi az tak za 40 minut jizdy. A ja nevim co s tim. Je fakt, ze me to lehce depta, ale tolik to neresim. Za ty dva roky uz jsem si na to zvyk. Nevite, cim by to mohlo bejt???

_________________
Charlie
--------
Ford Sierra 1.6, 1985


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2008 10:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
přestalo mi to chodit - mám to teď na stole. zkusím najít chybu, když nenajdu, poletí to oknem :x

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2008 12:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mě to už nějakou dobu taky nechodí, ale jelikož jsem si na to nezvykl, tak mi to ani nechybí... z auta to půjde, až budfe čas na jarní práce na autě :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2008 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak jsem provedl dvojnásobný bypasse tišťáku, a dávám poslední šanci, až to dám do vozu, jinak jako Wizzy :shock:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2008 20:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
hle, dnes jarní pěkný den.než mi milá buřta opekla, tak jsem vrátil opravený modul kontrolky do vozidla. ale nemaká to. asi shořela nějaká součástka. oko hladové svítí stále, ale jen velice lehounce, ve dne téměř neviditelně.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 21:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak dnes bylo pěkně hnusně, modul je venku a je k mání za kilo.... :?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2008 12:12 
Offline
Forďák

Registrován: 20 úno 2008 10:41
Příspěvky: 164
Bydliště: Nedvědice 592 62, Brno -venkov
teda krz takovou kravinu jako je hladove oko bych do toho taky fakt nekuchal

_________________
ford 1,6-1,8 benzín mk7, možnost diagnostiky ford


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Palivo
PříspěvekNapsal: 16 říj 2008 19:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2008 19:06
Příspěvky: 182
Bydliště: Brumov-Bylnice
Zdravím,mám Escorta V r.v 91 Ghia 1.4 a potřeboval bych poradit :( mám spotřebu nad 10 litrů,skoro 12 litrů a motor nemá žádné úpravy a řídící jednotka je origoš,mám sice kola 145/60/R13,ale to snad nemůže tak žrát..navíc mám kolísavý volnoběh,tak 1100 až 1300 otáček,ale to by taky nemělo na 1.4ku tak žrát..poradí mi někdo čím by to mohlo být?

_________________
Obrázek
Dříve: Ford Escort 1.4 Ghia r.v. 91, 71 koníííí, střešní okno, el. zrcátka, el. okna, zelené podsvícení, zkrácená řadička o 15cm, zelený interiér, rádio s DVD, subwoofer, ALU 14", xenonové žárovky, červená metla :)
Nyní: Renault 19 1.8 75HP, r.v. 90, střešní okno, 4xel. okna, křídlo 16V, světla 16V ala "xenon", sport. sedáky 16V, modré podsvícení, 15" ALU DBV, podložky 2/1cm, laděný výfuk, Panasonic, 2x sub.Dexon poživený Magnatem, modro-černý lak.přechod..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivo
PříspěvekNapsal: 16 říj 2008 20:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Scray píše:
Zdravím,mám Escorta V r.v 91 Ghia 1.4 a potřeboval bych poradit :( mám..........mohlo být?


doporučuji tenhle příspěvek spíš napsat do
"Potřebuji radu pomoc"
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewforum.php?f=18

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 17:38 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 17:22
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha
Koukal jsem, ze par uzivatelu si ztezovalo na nepresnost modulu a blikani hladoveho oka. Nedavno po me nekdo chtel poradit se zapojenim kontrolky paliva do sierrry. Navrhnul jsem modifikovane reseni, ktrere ma hysterezi. Puvodni, zde uverejnene zapojeni, ma evidentne problem s presnosti kvuli nevhodne pouzitemu stabilizatoru. Ten presnost puvodniho modulu degradoval a kontrolka mohla reagovat na zmenu palubniho napeti napriklad pri zapnuti nekterych proudove narocnejsich elektrickych spotrebicu.

Pokud by si chtel nekdo puvodni zapojeni modifikovat mrknete zde: http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... highlight=
Obrázek
Postaci vyhodit stabilizator napajejici komparator a predevsim referencni delic s odpory 4k7, 3k3 a trimrem v puvodnim zapojeni.
Cast zapojeni s tranzistoru za vystupem komparatoru je OK (bacha ty tranzistory, jak jsou zapojeny "po novu" budou fungovat na sierre, ktera ma obraceny prubeh odporu plovaku), takze tranzistory BC238 a BD136 ponechte v puvodnim zapojeni. Jinak LM211=LM311, ale ma sirsi teplotni rozsah a vetsi presnost.
Predesilam, ze jsem zapojeni nezkousel, pouze jsem opravil evidentni chybu v puvodnim zapojeni. ...a asi to zkouset ani nebudu, protoze hladove oko nepotrebuju (jedno auto jezdi na LPG a druhe kontrolku ma uz z vyroby :lol:).
Pokud to nekomu pomuze, tak budu rad, pokud ne tak tak muj prispevek ignorujte 8) . Jen nezapomente, ze toto zapojeni je pro sierru, ktera ma prubeh odporu plovaku obraceny, takze pro escorta ponechte puvodni zapojeni tranzistoru BC238 & BD136 na vystupu LM311.

_________________
Ford Sierra 2.0i DOHC 4x4 rv.90 kombi LPG
Ford Sierra 2.0i cosworth rv.90 4x4
Ford Mondeo 2.0i rv.99 kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 23:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2008 19:06
Příspěvky: 182
Bydliště: Brumov-Bylnice
Vypadá to super,ale prosímtě bude mi tohle fungovat bez problému i na Escortu 1.4?rv 91 :D dík moc,hodilo by se mi to ;)

_________________
Obrázek
Dříve: Ford Escort 1.4 Ghia r.v. 91, 71 koníííí, střešní okno, el. zrcátka, el. okna, zelené podsvícení, zkrácená řadička o 15cm, zelený interiér, rádio s DVD, subwoofer, ALU 14", xenonové žárovky, červená metla :)
Nyní: Renault 19 1.8 75HP, r.v. 90, střešní okno, 4xel. okna, křídlo 16V, světla 16V ala "xenon", sport. sedáky 16V, modré podsvícení, 15" ALU DBV, podložky 2/1cm, laděný výfuk, Panasonic, 2x sub.Dexon poživený Magnatem, modro-černý lak.přechod..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 188 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz