fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zapojení kontrolky paliva
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=8327
Stránka 8 z 10

Autor:  Malíček [ 12 čer 2007 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož sem po operaci ramena,nic jsem nevyzkoušel a dlouho nevyzkouším,za tu dobu žádný drát nepřibyl tak budu muset vystačit s těma čtyřma.Zatím čekám že moje auto vydrží momentální provoz bez pána.Sleduju dále debatu ,držím palce.

Autor:  Malíček [ 27 črc 2007 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem tu a už i jezdím,zatím mi ho proháněli synové, ale snad je v pořádku.Koukám že se tu nic nového něděje.Přeji krásnou dovolenou s vašimi miláčky fordíky.

Autor:  jogobelo [ 05 srp 2007 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj FFs ,potrebujem poradiť,bude fungovať toto zapojenie??

[URL=http://www.imghosting.eu/view.php?img=P8041776.JPG]
Obrázek[/URL]

Dal som to do auta,a skusal som aj potenciometrom nastaviť ,aby mi zasvietila kontrolka - a nič!! Mám tam asi tak jeden dielik nad rezervou/červeným poľom/
Ďakujem :lol:

Autor:  mawerick [ 06 srp 2007 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ta "kontrolka" by měla fungovat na první zapojení. Koukni jestli máš dobře osazené součástky.

Autor:  jogobelo [ 06 srp 2007 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

mawerick píše:
Ta "kontrolka" by měla fungovat na první zapojení. Koukni jestli máš dobře osazené součástky.


ako na prve zapojenie?? ja mam len prehodenu kostru na iny bod ,ale malo by to ist!! a suciastky su presne podla schemy!!

:( :o :shock:

Autor:  mawerick [ 07 srp 2007 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

A odkud tu kostru bereš? Já to zkoušel v dílně na stole a maká to. A v autě na palubce tak jak je to v tom návodu taky. Když tak sem hoď fotku nebo aspoň popis jak sis to zapojil. A dáme to dohromady.

Autor:  jogobelo [ 07 srp 2007 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

mawerick píše:
A odkud tu kostru bereš? Já to zkoušel v dílně na stole a maká to. A v autě na palubce tak jak je to v tom návodu taky. Když tak sem hoď fotku nebo aspoň popis jak sis to zapojil. A dáme to dohromady.


http://www.imghosting.eu/view.php?img=P8041776.JPG

foto je vyššie ! :D

len takostra mala byť viac vpravo ,na tom druhom "E" !

Autor:  mawerick [ 07 srp 2007 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ad jogobelo: ten obrázek vlož jako obrázek ne jako odkaz. Nejde mě otevřít.

Autor:  jogobelo [ 07 srp 2007 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

mawerick píše:
Ad jogobelo: ten obrázek vlož jako obrázek ne jako odkaz. Nejde mě otevřít.



pozri diskusiu vyssie je tam obrazok ,dakujem

Autor:  jogobelo [ 11 srp 2007 15:03 ]
Předmět příspěvku:  zistená vada

Ahoj ALL ,už som to poriešil,zistené dve vadné súčiastky a to LM 311 a stabilizátor!! Musím zohnať new /objednať/ a dám to do kopy :-)

TAkže dík

Autor:  koupi [ 14 srp 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho obrázku s tou palubkou to funguje?Zkoušel jsem něco podobného asi 3 ale pořád nic.Měřil jsem to u plováku i u palubky ale bez výsledku

Autor:  jogobelo [ 21 srp 2007 20:43 ]
Předmět příspěvku:  ide to :-)

Ahoj už to mám konečne zapojene a funkčné,len ešte musím nastaviť spravnu hodnotu paliva aby mi svietila rezerva!!

ALE keď som to dnes zapojil,ukázalo mi pri naštartovanom motore ručička hladinu tak ako má. ALE keď som vypol motor,tak mi ručička išla smerom hore!! PREČO??

súčiastky som použil tieto!! :::::

1: R6 10k nie ale R2 3k3
2: C2 M1
3: 78L09
4: C3 M1
5: R6 M1
6: T2 BD 136
7: T1 BC238
8: R5 M22
9: R4 22k
10: LM 311
11: R3 4k7
12: RP1 20k
13: C1 470uF/25V nie ale 1000uF/25V
14: R1 10k

OPRAVA :
Odpor R6/nad operačným zosilňovačom LM311/ má byť správne odpor R2 3k3.
Kondenzátor C1 mal kapacitu 470uF,ale má mať kapacitu 1000uF,kôli napäťovým špičkám.


TAKTO upraviť som dostal radu od niekoho z fóra,len neviem kto to bol,nakoľko sa mi zmazal email po páde klienta /emailoveho/

Ďakujem

Autor:  Pavel 1.6 [ 05 zář 2007 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Měl bych tu jednu celkem důležitou úpravu hladového oka.Jde o vyřešení kolísání napětí na měřáku paliva.Úprava je v celku jednoduchá a účinná.Musí se vyměnit stabilizátor 78L09 za sylnější-jednoampérový.Dále se přeruší kladné napětí na vstup měřáku paliva-proškrábne se ta vodivá folie a na tento vstup se přivede kladné napětí +9V z toho výstupu stabilizátoru a je hotovo.Stabilizátor drží přesné napětí 9V až do hodnoty 10,5V na jeho vstupu,což zaručí přesné nastavení oka a eliminuje kolísání napětí.Ten elektrolytický kondenzátor můžete vrátit na hodnotu 470M.
Zkoušel jsem,jak se projeví rozdíl mezy napájení toho měřáku paliva 13V a nebo 9V a ukazoval stejně. :wink:

Autor:  jogobelo [ 11 zář 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Pavel 1.6 píše:
Měl bych tu jednu celkem důležitou úpravu hladového oka.Jde o vyřešení kolísání napětí na měřáku paliva.Úprava je v celku jednoduchá a účinná.Musí se vyměnit stabilizátor 78L09 za sylnější-jednoampérový.Dále se přeruší kladné napětí na vstup měřáku paliva-proškrábne se ta vodivá folie a na tento vstup se přivede kladné napětí +9V z toho výstupu stabilizátoru a je hotovo.Stabilizátor drží přesné napětí 9V až do hodnoty 10,5V na jeho vstupu,což zaručí přesné nastavení oka a eliminuje kolísání napětí.Ten elektrolytický kondenzátor můžete vrátit na hodnotu 470M.
Zkoušel jsem,jak se projeví rozdíl mezy napájení toho měřáku paliva 13V a nebo 9V a ukazoval stejně. :wink:


nerozumiem asi tomu dobre!
Môže sa to urobiť aj tak,že odpojím žltý káblik čo ide z plaváku na plošák oka?? a dám ho na výstup stabilizátora??

ĎAKUJEM PEKNE

Autor:  Pavel 1.6 [ 12 zář 2007 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

Plovák neodpojovat!Napsal jsem,že přerušit napájení toho ukazatele paliva,to je ze zadu na té folii-nožka je označena B+.Na tu nožku se přivede těch 9V ze stabilizátoru.Pak bude celý systém napájený ze stabilizátoru a nebude se rozjíždět vlivem kolísání palubního napětí.

Autor:  jogobelo [ 15 zář 2007 14:55 ]
Předmět příspěvku:  konekor za budikmi

Ahoj all,
ako ste poriešili oko s tým nezapojeným konektorom?? a vraj aj s kontrolkou na hladinu v ostrekovači??

A čo ta nezapojena žiarovka ??

Mám už asi mesiac otvorenu palubku ,čakam na new grafiku pod ovladace klimy...

Takže sa babrem v kabelážia snažím sa rozchodiť oko!! Mám tam aj konektori nezapojené....

Dík za odpovede :lol: :!: ;-)

Autor:  jogobelo [ 30 zář 2007 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

jogobelo píše:
Pavel 1.6 píše:
Měl bych tu jednu celkem důležitou úpravu hladového oka.Jde o vyřešení kolísání napětí na měřáku paliva.Úprava je v celku jednoduchá a účinná.Musí se vyměnit stabilizátor 78L09 za sylnější-jednoampérový.Dále se přeruší kladné napětí na vstup měřáku paliva-proškrábne se ta vodivá folie a na tento vstup se přivede kladné napětí +9V z toho výstupu stabilizátoru a je hotovo.Stabilizátor drží přesné napětí 9V až do hodnoty 10,5V na jeho vstupu,což zaručí přesné nastavení oka a eliminuje kolísání napětí.Ten elektrolytický kondenzátor můžete vrátit na hodnotu 470M.
Zkoušel jsem,jak se projeví rozdíl mezy napájení toho měřáku paliva 13V a nebo 9V a ukazoval stejně. :wink:


Ahoj,včera som konečne zapojil komplet opravený plošák,a dal som to najkôr podľa pôvodneho zapojenia ,všetko fungovalo.Potom som prerušil cestičku na napajanie budíka a zapojil som to,LENŽE to nefungovalo!! budik áno,ale kontrolka nesvietila,takže som to odpojil 9V zo stab a zase spojil priamo budík na 12V,a kontrolka funguje!!

;-)

Autor:  a.j.frost [ 03 říj 2007 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych jsem mel taky zajem o to zapojeni.

Autor:  Scottie [ 16 říj 2007 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to včera zamontoval podle toho schématu od Pavla 1.6, tak jsem zvědavej jak to bude šlapat.
Neměl jsem výdrž nechat to úplně vyjet ani se mi nechtělo vypouštět benzín, tak netušíte jestli se dá spolehnout na to, že nádrž má 55litrů? Snad jen jednou jsem tam dal asi 48 litrů, jinak na to jak je dole ta ručička nemám nervy. MK VII combi.
Pokud je tam nádrž 55 litrů, tak jsem to včera seřídil na rezervu 9L (cca 100 km ve městě), pač jsem dotankoval 46l.

Autor:  Wizzy [ 16 říj 2007 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

Escorty mk7 stoprocentně, pravděpodobně i mk6 a snad i mk5 mají všechny nádrž na 55l kromě raritních variant 4x4, které mají kvůli zadnímu diferáku nádrž o facku menší - 50l.

Stránka 8 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/