fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zapojení kontrolky paliva
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=8327
Stránka 9 z 10

Autor:  mr.BSE [ 21 říj 2007 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Je tady nekdo kdo muze spolehlive rict po nejakej dobe provozu, ze schema tady uvedeny hned na zacatku je funkcni?


Daval jste to nekdo do mk6?

Autor:  jogobelo [ 27 říj 2007 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

mr.BSE píše:
Je tady nekdo kdo muze spolehlive rict po nejakej dobe provozu, ze schema tady uvedeny hned na zacatku je funkcni?


Daval jste to nekdo do mk6?


ahoj mam to zapojene,fungovat to funguje,ale asi takým systémom,že keď je doba rezevy ,tak sa to rozsvieti a niekedy to bliká ale nie ako stroboskop :D
ale občas blika!!! :x

caw

Autor:  Buchtič [ 01 lis 2007 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

Fiesťáci, zkoušel to někdo z Vás? Je to vůbec na Fiestě uskutečnitelné?

Autor:  Scottie [ 07 lis 2007 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

No, mě to tedy trochu hapruje. Jsem rád, že to ostatním šlape, ale zase mi teď vrtá hlavou, kde že jsem to udělal chybu. Při montáži jsem z toho byl už tak zblbej, že to může být nějakej úplně základní kiks. budu to muset vytáhnout ven a znova to proměřit a zkusit....Taky se ještě jednou podívám na součástky, třeba mi prodali nesprávné hodnoty...
Abych to ještě popsal: nastavil jsem to sice na těch výše zmíněných asi 8 litrů a pri tankovani kontrolka zhasla po cvrnknutí do nádrže - paráda. Jenže teď mi začla svítit při půlce nádrže. A to ne hned po nastartování, ale až tak po dvou, třech minutách. Po dalším startu (nevím jak při zahřátém motoru) je zase zhaslá a opakuje se to.

Autor:  bosh [ 08 lis 2007 00:31 ]
Předmět příspěvku: 

Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.

Autor:  Scottie [ 08 lis 2007 02:10 ]
Předmět příspěvku: 

bosh píše:
Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.

Taky mi ještě nedošel benzín, ale proč tam tu kontrolku nemít, když už je v té kapli připravená? Nehledě na to, že někdy jedu 700 km v kuse a bylo by pěkný vědět, že když se to rozsvítí, je tam ještě na tolik a tolik km rezerva. Lepší než tu ručičku posledních 100km hypnotizovat kam že ta svině zase vlezla a doufat že dojedu...
Když někomu řekneš, že to Esco nemá, většinou na Tebe kouká jak na vola...

Autor:  nat [ 18 lis 2007 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

ta první varianta byla teplotně nestabilní.
mám teď hladový oko ve stadiu - kondenzátor žádný (zkoušel jsem tam různé hodnoty)
stabilizátor napětí jsem vyměnil dle Pavla 1.6 (Musí se vyměnit stabilizátor 78L09 za sylnější-jednoampérový.)

Tepelně mi to nekolísá vůbec, čili to ukazuje stejně v zimě i v létě, ve studeným jsko ve vytopeným voze.

S napětím to tak dobrý není, když např. sešlápnu brzdu, nebo pustím topení na 3, kontrolka hlad. oka zhasíná. Ale i tak to považuju za dobrý a funkční.
Je velikej problém to seřídit, protože v nádrži se to hodně přelívá a hladina kolísá. To asi máme všichni, že od plné do čtvrt nádrže jde rafička dolů rovnoměrně. Ale ta poslední čtvrtina nádrže ručičku zblázní - nahorů dolů a pak si vyber.

Autor:  mr.BSE [ 14 led 2008 03:07 ]
Předmět příspěvku: 

bosh píše:
Mám nejlepší měřák. Jak ručička dojde na hranici 1/4 nádrže jedu natankovat.


bezne jezdim tak, ze se po otoceni klicku raficka ani nehne (pres noc padne dolu) a jeste mi nikdy ropa nedosla :lol:

kdyz to vyjedu tak, ze mam rafiku asi 2° pod posledni (uplne posledni) carkou,tak tam narvu ropu za 1100 (pri 30kc/l) takze mam asi nejakej blbej merak :roll:

Autor:  djfunny [ 15 led 2008 06:48 ]
Předmět příspěvku: 

ten merak se odviji od ukazatele paliva takze je to vlastne to same akorat je to "presnejsi" .... no bylo by to presnejsi kdyby byl presnejsi ten plovak kterej teda rozhodne presnej neni, co jsem se setkal tak 20% a jeste budu mozna hodnej na tu presnost.... chtelo by to vymyslet uplne jiny typ mereni paliva... ale aspon to neni jako u stare skodovky kdy se do kazde zatacky rucicka hybala o 1/4

Autor:  charlie81 [ 20 led 2008 00:48 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdar lidi, to neznate moji rucicku palivomeru.
Kdyz nahodou ukazuje, vypnu klicek a rucicka zustane, stejne jako u vas, v jedne poloze. Ale kdyz tomu tak za hodinu nebo pozdeji prijdu a zapnu klicek, rucicka dostane nejakej sok a vysplha se nekam nad maximum (ze by mi musela nadrz pretejkat :-) ), a na nejakou hodnotu spadne asi az tak za 40 minut jizdy. A ja nevim co s tim. Je fakt, ze me to lehce depta, ale tolik to neresim. Za ty dva roky uz jsem si na to zvyk. Nevite, cim by to mohlo bejt???

Autor:  nat [ 08 bře 2008 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

přestalo mi to chodit - mám to teď na stole. zkusím najít chybu, když nenajdu, poletí to oknem :x

Autor:  Wizzy [ 08 bře 2008 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to už nějakou dobu taky nechodí, ale jelikož jsem si na to nezvykl, tak mi to ani nechybí... z auta to půjde, až budfe čas na jarní práce na autě :-)

Autor:  nat [ 08 bře 2008 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem provedl dvojnásobný bypasse tišťáku, a dávám poslední šanci, až to dám do vozu, jinak jako Wizzy :shock:

Autor:  nat [ 10 bře 2008 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

hle, dnes jarní pěkný den.než mi milá buřta opekla, tak jsem vrátil opravený modul kontrolky do vozidla. ale nemaká to. asi shořela nějaká součástka. oko hladové svítí stále, ale jen velice lehounce, ve dne téměř neviditelně.

Autor:  nat [ 19 bře 2008 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak dnes bylo pěkně hnusně, modul je venku a je k mání za kilo.... :?

Autor:  dalibor100 [ 21 srp 2008 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

teda krz takovou kravinu jako je hladove oko bych do toho taky fakt nekuchal

Autor:  Scray [ 16 říj 2008 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Palivo

Zdravím,mám Escorta V r.v 91 Ghia 1.4 a potřeboval bych poradit :( mám spotřebu nad 10 litrů,skoro 12 litrů a motor nemá žádné úpravy a řídící jednotka je origoš,mám sice kola 145/60/R13,ale to snad nemůže tak žrát..navíc mám kolísavý volnoběh,tak 1100 až 1300 otáček,ale to by taky nemělo na 1.4ku tak žrát..poradí mi někdo čím by to mohlo být?

Autor:  nat [ 16 říj 2008 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivo

Scray píše:
Zdravím,mám Escorta V r.v 91 Ghia 1.4 a potřeboval bych poradit :( mám..........mohlo být?


doporučuji tenhle příspěvek spíš napsat do
"Potřebuji radu pomoc"
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewforum.php?f=18

Autor:  prochyq [ 09 bře 2009 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

Koukal jsem, ze par uzivatelu si ztezovalo na nepresnost modulu a blikani hladoveho oka. Nedavno po me nekdo chtel poradit se zapojenim kontrolky paliva do sierrry. Navrhnul jsem modifikovane reseni, ktrere ma hysterezi. Puvodni, zde uverejnene zapojeni, ma evidentne problem s presnosti kvuli nevhodne pouzitemu stabilizatoru. Ten presnost puvodniho modulu degradoval a kontrolka mohla reagovat na zmenu palubniho napeti napriklad pri zapnuti nekterych proudove narocnejsich elektrickych spotrebicu.

Pokud by si chtel nekdo puvodni zapojeni modifikovat mrknete zde: http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... highlight=
Obrázek
Postaci vyhodit stabilizator napajejici komparator a predevsim referencni delic s odpory 4k7, 3k3 a trimrem v puvodnim zapojeni.
Cast zapojeni s tranzistoru za vystupem komparatoru je OK (bacha ty tranzistory, jak jsou zapojeny "po novu" budou fungovat na sierre, ktera ma obraceny prubeh odporu plovaku), takze tranzistory BC238 a BD136 ponechte v puvodnim zapojeni. Jinak LM211=LM311, ale ma sirsi teplotni rozsah a vetsi presnost.
Predesilam, ze jsem zapojeni nezkousel, pouze jsem opravil evidentni chybu v puvodnim zapojeni. ...a asi to zkouset ani nebudu, protoze hladove oko nepotrebuju (jedno auto jezdi na LPG a druhe kontrolku ma uz z vyroby :lol:).
Pokud to nekomu pomuze, tak budu rad, pokud ne tak tak muj prispevek ignorujte 8) . Jen nezapomente, ze toto zapojeni je pro sierru, ktera ma prubeh odporu plovaku obraceny, takze pro escorta ponechte puvodni zapojeni tranzistoru BC238 & BD136 na vystupu LM311.

Autor:  Scray [ 09 bře 2009 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá to super,ale prosímtě bude mi tohle fungovat bez problému i na Escortu 1.4?rv 91 :D dík moc,hodilo by se mi to ;)

Stránka 9 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/