...pár dní po výměně těsnění, řekl jsem si, jako už mnohokrát po opravě čehokoliv: "tak, a už se tam nemůže nic po*rat" ...opět omyl. Zajíždím si zvesela do garáže, když v tom slyším zvuky, poněkud syčivé zvuky. mrknu pod haupnu, z čeho se tyto nelibé zvuky ozývají a bylo to samozřejmě servo čerpadlo, také aby ne, kapalina v nádržce téměř nebyla. Dolil jsem a doufaje v samozpravení, jako se to už párkrát stalo, zavřel kapotu, zamkl garáž a šel domů.
Druhý den se ale tyto zvuky začali při zpáteční cestě ozývat zase, asi po 20 km. Usoudil jsem, že při této rychlosti ztrácení servokapaliny nemá cenu jen dolévat a jezdit (jako to tatík úspěšně provozoval na Méganu asi tři roky
)
Tak jsem se snažil objevit příčinu. V garáži pod autem kaluž nebyla, takže to utíká jen za jízdy. Šoupl jsem auto na špalek, natočil a kamarád kroutil volantem a já koukal, kde to začne čůrat. Čerpadlo ani hřeben netekly, hadičky taky ne...až po chvíli jsem našel pod předním nárazníkem kaluž červený tekutiny. Když jsem se tam podíval, přišel jsem na dvě věci, za prvé, že ta divná věc, o které jsem asi před třemi měsícema přemýšlel, co by mohla být, je chladič servo kapaliny a za druhé, že to teče právě tam.
vyndal jsem přední nárazník - libová práce, povedlo se mi i přes aplikaci WD40 urvat dva šrouby, naštěstí na každé straně jeden
. Když byl nárazník dole, sundal jsem ten tekoucí nesmysl a přemýšlel, co bych tam "dočasně" dal. Naštěstí si občas bokově přivydělávám jako instalatér, a mezi věcmi se mi válela jedna stará, mosazná, pochromovaná trubička. Průměr by seděl a tak jsem ji jen zahnul a šup tam s ní
Pro jistotu jsem to zajistil i těma šroubovejma nesmyslama a zatím vše funguje. Až někdy budu mít čas a náladu, tak koupím ten chladíček, jak jsem se dočetl, tak některý Mondea ho tam nemají a taky vše funguje, takže doufám, že to bude i u mě...