Hele myslím, že tento konektor, když se správně proklemuje, jde vyblikat kontrolkou na ABS. Kdysi jsem to dělal na starým Scorpiu a s úspěchem...
To že se rozjedeš značí problém v čidlech, protože testem projde v pohodě, ale až když jednotka získá signály z čidel tím že jedeš, má někde problém, zkus to vyčistit, popř změř jejich odpory mají tuším okolo 950 - 1050 ohmů. pokud máš citlivej ručkovej multimetr, můžeš změřit i napětí jaké generují, ale moc ti to neřekne. Pokud budeš měřit odpor zjistíš KO čidla celkem v pohodě...
Včera, když jsemdělal kraviny na sněhu se na mě taky rozsvítila kontrolka ABS/TCS... říkam pohoda zadek senetočil, předek jo, tak to vzalo jako závadu... chcípnu, znova nastartuju, vše ok, ale za chvíli zase a furt dokola, tak jsem to dnes hodil na diagnostiku a všechny senzory KO - no nepřijde mi to jako pravděpodobný, takže bych to viděl někde na hlavní modul a konektor u něho, ale uvidíme. Zítra jedu do práce jestli se rozsvítí...
_________________
moje maličkostFord Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem
Takhle zrychluje na "kilčo" Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HPBylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal
***************************************
Video sraz FF2008video sraz FF2009