fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 11 kvě 2024 21:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012 20:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
Dnes ráno pršelo.
Dopoledne zataženo, ale už bez deště
Slunce nevylezlo ani na chvíli.
Výkonnostní maximum mezi 10V až 15V, v poledne při 15V asi 5mA. Tabulku dodám zítra.

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Naposledy upravil tomelektron dne 01 lis 2012 22:25, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012 20:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Pokud máš kvalitní baterii tak si myslím, že vydrží. Já mám nějakou no name s kterou už jsem koupil auto a kupodivu půl roku bez problémů vydržela jízdy do školy 2-3km tak cca a nikdy nezradila, takže bych se na nějakou solární opičárnu za sklem vybodl. Máš lepší si koupit autonabíječku a jednou za měsíc jí dobít.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012 21:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Ono nekdy ty noname byvaji kavlitnejsi jako ty s name :D My koupili auto(200k) co melo 7let a stale origo baterku, ale je pravda, ze v zimne se tomu uz nechtelo a po 9letech se uz dala radeji nova.

Nejlepsi je v zimne ja i v lete baterku odpojuji, kdyz vim ze s tim nepojedu a po delsi odmlce nabiji pokud nejedu nejakou delsi trasu.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj, bohuzel v panelaku se baterka docela blbe dobiji - musis ji vyndat :( Prave toto jsem si chtel usetrit. Ja jezdim bohuzel kazdy den na ruzne krouzky s detmi (prave tak do 2-5km) a v zime se to auto ani nezahreje, jede vyhrivani predniho, zadniho skla, takze do baterky se podle me toho moc taky nestihne dostat. Tyto caste starty s minimalnim dobijenim je prave to co te baterce nesvedci. Proto jsem zvazoval tuto moznost jako zajimavou alternativu, pokud by samozrejme fungovala.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 11:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
Obrázek

Kdyz bude hnusne, mohl by panel dodat kolem 0.036Ah za den, kdyz pekne, tak 0.19Ah za den.

Pro srovnani, uplne hrubej odhad: jeden start (150A po dobu 1 sekundy) sebere 0.041Ah.

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 11:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
vojbarz píše:
... jede vyhrivani predniho, zadniho skla, takze do baterky se podle me toho moc taky nestihne dostat...

Ja bych to nevidel zas tak cerne. MK3 ma smartcharge - pokud bude baterka dost vytazena, ecu ji zacne fest dobijet ihned po startu .... resil bych to az jestli se nejaky problem projevi, ale pochybuji. Kolika Amperovy ma Duratec alternator ?
U smartcharge pokud bude stav baterky uz horsi, budes pozorovat "zahadne" obcasne zvednuti volnobehu - to si ecu prida aby altik zabral.
Na Omeze mam 120A a jednou jsem to omeroval. Zapnul jsem vsechno co slo (i klimu) a altik daval 100A (vic nebylo potreba, takze jeste byla rezerva) tesne nad volnobehem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 13:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Uvidime, mam ted novou baterku, take jsem si objednal voltmetr, tak budu situaci monitorovat:)

Obrázek

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012 23:05 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Tenhle půlrok jsem tady řešil několik zákazníků s prázdnou baterkou.Auto odběr nemá žádný a dobíjí téměř okamžitě(snad ještě při startu) 14,5V.Bohužel je to problém častých startů s min. nájezdem km.Už jsem posílal na reklamaci i několik baterií (zasulfátovaná-dlouhodobě nedobíjená).Problém vidím v napěťově řízeném dobíjení.I když se zvedá napětí nad 14V (někdy i 15V), olověná baterka je tímto systémem dobíjená na pouze 80-85% kapacity a od 50% kapacity se snižuje příjem proudu a prodlužuje se doba potřebná k dosažení těch 80%.
Bohužel to vychází tak, že jeden start u nafťáku odpovídá 30km jízdy, aby baterka byla stejně nabitá.U benzínu je to trošku míň, ale stejně i kdyby to bylo jenom 15km!Můžeme měřit napětí, proud a já nevím co ještě všechno, ale tohle pravidlo prostě nejde obejít.
Buď budu jezdit denně 50 a víc km, nebo musím baterku jednou za 14 - 30 dní dobít mimo auto.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 00:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kdyby to tak bylo, tak polovina Prazaku porad jen dobiji. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 09:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Ono to bude tim, ze vetsina lidi se ohani teorii, ale ta jako vzdy v praxi nefunguje.
Pritelkyne jezdi ve fieste jen o vikendu. Vetsinou jezdi 13km trasy, motor startuje okamzite a cely rok je baterie bez problemu, az do doby nez auto stoji nekolik hodin venku kde je -15 a vic.
To uz se nenabita baterka projevi. A jelikoz jsem uz musel jednou jet 30km ji startovat auto, tak tuto zimu na to myslim :D

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 10:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj, toto tema jsem zalozil hlavne kvuli tomu, ze v zime dostava baterka kapky (mym spusobem uzivani auta) a snazil jsem se nalezt nejake pohodlne reseni jak ji ulevit. V zime se mi fakt nechce co 14 dni v mrazu vymontovavat baterku, a tahat se s ni domu a zpatky v opacnem poradi. Nastesti mam benzin a mam tam jenom 54Ah baterku, ktera neni tak draha (Varta silver dynamic). Takze jedna z moznosti je to neresit a proste baterka nevydrzi treba 6 let ale jenom 4, coz vyjadreno cenou dela nejakych 520Kc. Je pravda, ze toto me nezrujnuje a lze to povazovat za dan zaplacenou za pohodli.

Druhym aspektem je bohuzel to, ze se mi muze stat, ze kdyz to zrovna budu nejvice potrebovat, tak nenastartuji. A toto me boli asi nejvice. Z toho co nameril tomelektron vyplyva, ze toto reseni je mozna vhodne nekde kde sviti porad slunicko. V zime to bude asi nepouzitelne. Takze to budu resit tak, jak jsem psal vyse, ze si namontuji do auta volmetr a kdyz bude napeti pod nejakou mez, tak budu absolvovat ten opruz s nabijenim. V souvislosti s timto - mate nekdo tip kde je rozumne tento voltmetr pripojit. Predstavoval bych si nekde na pojitkove skrince pod nohama ridice, ale na kontakt kde je napeti az po otoceni klickem.

Jinak asi nema smysl se bavit o tom, ze solarnim clankem idealne dobiji baterku. To je fakt na to abych aspon nastartoval. Na dobijeni autobaterie pouzivam modelarskou nabijecku rizenou mikroprocesorem a muzu potvrdit, ze auto asi neni schopno baterku nabit na 100%. Treba po delsi jizde do baterky dostanu jeste cca 4,5A nez mi nabijecka nahlasi, ze je nabito. Otazkou je, jestli to, ze baterka neni nabita na 100% ma vliv na vytvareni usazenin. Co si jeste ze svych mladych let pamatuji, tak tyto usazeniny se tvori prave pri vybitem stavu baterie a odstranuji se chemickou reakci vnikajici pri nabijeni. Take si pamatuji, ze tento typ baterii ma rad, kdyz je neustale ve stavu nabito. Ale uz je to davno co jsem se o toto zajimal a mozna se pletu.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 10:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Jedno reseni by bylo koupit vetsi baterku pokud se tam vleze. Jedine co tak by oddalila stav, kdy nenastartujes.
A ikdyz se tam vleze tak treba zkontrolovat delku kabelu. Ja mam kratky minusovy, tak vetsi jak 54Ah tam nedam.

Ja bohuzel mam problem s altikem :( me vic jak 14V bez zateze neda, a to je zkontrolovany, zmereny i s novym regulatorem. Takze me se nabijeni zastavi na nejakych 13,8V coz muze byt tak kolem 65% kapacity hadam.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 11:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
No tak vetsi baterku bych tam asi dal (je tam dostatecna rezerva ve velikosti do sirky), ale uz tak jsem kvuli tomu, ze nova baterie byla o fousek vyssi musel odpaskovat kabelaz abych ji mohl pripojit a trosku upravit uchyt krytu baterie aby sel nacvaknout :)

Avsak jak pises, je to jenom oddaleni problemu a zrovna jsem jiz koupil novou baterku, takze toto reseni nepripada aktualne v uvahu.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 13:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
vojbarz píše:
... Treba po delsi jizde do baterky dostanu jeste cca 4,5A nez mi nabijecka nahlasi, ze je nabito. ...

Jestli ti ta nabijecka vypisuje dodany naboj, tak to ale nejsou Ampery. To je jednotka proudu, ne naboje.
Dodana energie bude asi v KWh
http://cs.wikipedia.org/wiki/KWh

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 16:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
vojbarz píše:
... se mi fakt nechce co 14 dni v mrazu vymontovavat baterku ...

Pokud velice hrube odhadnu startovaci proud 150A po dobu 1 sekundy (0.042Ah) tak muzu nastartovat 388krat bez jedineho nabiti, nez se pri 54Ah baterce dostanu z 80% kapacity na 50% kapacity. Pokud dobijeni funguje, treba jen 1A, pak za 150 sekund dobije, co sem z ni startem vzal. Skoda, ze to tak jednoduse nefunguje.
I presto, kzadych 14 dnu dobijet nebude potreba. Chtelo by to znat nejakyho vesnickyho poštaka, co roznasi balicky. Ti nastartujou, popojedou, vypnou motor a cekaj na adresata ... takhle porad dokola.

vojbarz píše:
... pouzivam modelarskou nabijecku rizenou mikroprocesorem a muzu potvrdit, ze auto asi neni schopno baterku nabit na 100%. ...


Pokud mas na mysli Imax B6AC , tak to mame stejne zkusenosti. Autobaterii nabije tak nejak, ale pred vyraznejsim plynovanim uz nabijeni vypne.

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 19:16 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Možná jsem to vzal pravda trošku teoreticky, ale prakticky je to asi takhle.Zákaznice má Fabii 1,4 TDi a jezdí denně 12km ráno a 12km odpoledne a po půl roce baterie KO.
Já jezdím s FoFo I TDDi 30km ráno a 30km odpoledne taky denně a v současné době době s baterií 8 let starou 55Ah a ještě se mi nestalo abych nenastartoval.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 19:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ale to moc nedokazuje. Vis kolik ta Fabka nabiji ? Kolik nabiji ten Focus ? V jakem stavu jsou altiky ? Jaky je pomer volnobehu u tebe a u ni, .... Udelej testovaci vzorek o 100 autech a pak se daj delat nejake zavery.

Svet je slozitejsi. Napr. - mel jsem Omegu, ktera nabijela dobre, ale jen pokud se hodne neprohral regulator na altiku.
Kdyz jsem jezdil obcas po Praze, nemel jsem problem nastartovat. Jakmile jsem ale prijel po 100km ceste a pak jsem 3 dny v zime nikam nejel, tak uz jsem nenastartoval = uplne opacne nez by clovek cekal.
Kdyz jsem regulator vyndal a doma jsem ho ve sveraku podrobil "vyslechu" s merakem+stabil.zdrojem+zarovkou a horkovzdusnou pistoli, tak se ukazalo, ze s jeho stoupajici teplotou prudce klesa vystupni napeti na ktere ten regul. reguloval !
Kdyz jsem se na to pak zameril a napr. po dojeti na chatu jsem sel hned (pri nahozenem motoru) zmerit napeti na baterce, tak tam bylo treba 12.7V. Peklo. Nejhorsi je, ze to delal stejne i nove koupeny regul. Navic ten novy po mesici odesle totalne. (ten puvodni tam po vraceni zase roky bezel, takze jiny problem v aute nebyl).
Od te doby produktum pana Bosche uz zas tak moc neverim. :twisted:

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 20:30 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Dobíjení je většinou první, které se kontroluje.U té Fabky jsem to měřil snad ve všech možných i nemožných okamžicích.Volnoběh, vyšší otáčky i vysoký, studený i teplý, se zátěží malou i velkou.
Včera jsem měřil další Fabku (tentokrát 2 roky starou).Pán jezdí 8km do práce a během letošního roku tam už má 3 baterku.Samozřejmě opět vše bez závad.

Vím, nepatří to sem, nechal jsem se unést problémem dobíjení autobaterií, protože se tím živím. :D

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 22:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Tomin: no udaj ma oznaceni "capacity" a udava hodnotu v Ah. Tento udaj sedi po nabiti s kapacitou uvedenou na baterii (pokud je baterka plne vybita a je v dobrem stavu). Nejsem clovek s elektrotechnickym vzdelanim, takze ty pojmy az tak detailne neresim :)

tomelektron: mam tuto nabijecku: Cellpro Multi4 od fy FMA Direct, podle vseho neco podobneho co mas ty, ale od jineho vyrobce

Antony: nezda se mi, ze by castym startovanim a kratkymi jizdami tu baterku odrovnali aniz by to jakkoliv poznali (treba tak ze nenastartuji, tim padem ji museli nabit nebo pouzit startovaci kabely). A toto by opravdu museli udelat parkrat, jednou by to asi nestacilo :D Pak si dovedu predstavit, ze by mohli vyzkratovat nejaky/nejake clanky. Ale nemam praktickou zkusenost, takze se mozna pletu.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Solarni dobijeni autobaterie v zime
PříspěvekNapsal: 03 lis 2012 23:16 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Samozřejmě, že to poznají když nenatočí.Po nabití zase chvíli jezdí a zese nenatočí.Baterka neni ve skutečnosti mrtvá, ale jen zasulfátovaná(dle vyjádření výrobce dlouhodobě nedobíjená).Tento proces je napravitelný, jen je to trošku náročnější.Chytrá nabíječka kombinující voltovou a proudovou regulaci se s tim vyrovná.Baterka je potom zase v celkem dobré kondici a chvilku vydrží.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz