fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Crashtest Škody 105 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=4269 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MV [ 16 pro 2005 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | Crashtest Škody 105 |
Ví ty lidi, v čem jezdí? http://gabelhirsch.ic.cz/Ostatni/skoda01.jpg http://gabelhirsch.ic.cz/Ostatni/skoda02.jpg http://gabelhirsch.ic.cz/Ostatni/skoda03.jpg http://gabelhirsch.ic.cz/Ostatni/skoda04.jpg |
Autor: | Wizzy [ 16 pro 2005 08:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to maso. Všeobecně se to o stopětkách a stodvacítkách (a dalších klonech) ví, ale takhle to ještě nikdo neotestoval. Není někde podobný test Favorita? Případně aspoň popis jeho bezpečnosti? |
Autor: | cendler [ 16 pro 2005 08:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jo četl jsem, je to nářez ve 48km/h to takhle zarovnat, a to kdyby měla škodovka motor vepředu to bylo možná o dost zajímavější |
Autor: | Pavel Handlovský [ 16 pro 2005 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No je to dobre skrcene. Nam s otcom sa podarilo na jeho 105 trafit jedneho blba co to chcel zobrat napriec cez dvojprudovu cestu a dvojitu plnu ciaru ... vybehol nam z poza trolejbusu tak sme ho trafili v tom momente asi cca 40km/h. Trafili sme ho do predneho kolesa stredom auta ale tak trosku spolujazdcovou stranou a skrcilo to asi tak do polovice kufra trochu to pehlo stlpik (prave predne dvere). V strede auta sa preliacila strecha neviem ci na pravej alebo lavej strane. No ale po havarke motor bezal dalej v pohode ![]() cendler: keby mala Skoda 105/120/130 v predu motor tak je v predu pevnejsia a urcite by sa tak neskrcila. Lebo ked je motor v zadu tak pri naraze ten motor sa tlaci dost velkou silou do predu (prdsa len liatina ma nejaku tu vahu. ![]() takze tolko moje skusenosti a nazoz ![]() ps.: Mali sme pasi takze sa nam vobec nic nestalo. (niekedy je lepsie ich mat) Inac casto sme pasy nepouzivali (tak 20:1) ![]() |
Autor: | MV [ 16 pro 2005 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já i někde čet, že původně Š105-130 už měla mít motor vepředu a pohon na předek a byl by to dá se říct klasickej sedan. Ta karosérie, divně uspořádanej předek s kufrem a chladič vepředu tomu nasvědčuje. Možná díky tomu vepředu chybí místo motoru nějaký výztuhy. I jsem viděl fotky s motorem vepředu, navenek skoro stejný akorát přední náprava trochu víc vepředu. Prý se to nějak nestihlo vyvinout do použitelný podoby - neměli zkušenosti s motorem vepředu+pohon předních kol. Takže až favorit. |
Autor: | Standa [ 16 pro 2005 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
To MV: Vyvinout se auto stihlo, dokonce jeden exemplář jezdí doposavad na značkách, nedávno byl článek s majitelem toho auta v MF. Jen tehdy nebyl zájem vládní strany... Tak jsem ten článek našel: http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r ... jetiny_fdv a nebo tato ovšem se zadním náhonem: http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_skoda_1999/mb_13.htm |
Autor: | MV [ 16 pro 2005 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Standa: zajímavej článek. Takže klasika, vývojáři měli plno dobrých projektů a spousta věcí mohla být převratná, jenže soudruzi nahoře jim svázali ruce. Možná abychom nebyli lepší, než velký bratr SSSR. Já třeba čet knížku o celým vývoji favoritu - tam byly taky progesivní plány a návrhy. Ta karoserie se na rok 1987(první představení na veletrhu v Brně) mohla zdát zastaralá, ale Bertone měl finální návrh(maketa 1:1) už v roce 1983. A je tam víc nákresů a modelů karosérie, některý dost dobrý, taky lepší interiér, výbava apod. Taky měli škodováci ve vývoji slušnej motor OHC 1500, ovšem všechny tyhle inovace byly záměrně tlumený. Nakonec udělali plno kompromisů, jinak moh být favorit mnohem lepší, ale asi by moc vyčníval z řady. |
Autor: | -petr- [ 17 pro 2005 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stodvacítku máme doma jako druhé auto na "horší ježdění" a občas do ní taky sednu. Jak je to nebezpečné je mi jasný. |
Autor: | MV [ 17 pro 2005 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
-petr-: bohužel lidi, co ve škodovkách jezdí, tak mohou jezdit sebeopatrněji a mít na kontě statisíce km bez nehody, ale stačí aby někdo proti blbě předjížděl, či nedal přednost a co je to platný. |
Autor: | -petr- [ 17 pro 2005 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV: Jo jo, moje řeč... |
Autor: | carPWR [ 09 led 2006 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky mam doma skodovku 120 jezdim s ni po meste ale i treba do prahy a hradce, no po pravde receno moc odvazany z tech obrazku nejsem, ale dulezite treba je, zda ta skodovka mela rezervu tam kde ma byt, takovou dulezitou vec a oni se o tom vubec nezminili!! Ta rezerva je totiz dulezita prave pri narazu....jinak skodovky se delali prototypy s motorem vpredu a pohonem prednich a pak motor vpredu a prevodovka vzadu a pohon zadnich...docela by me zajimalo podobny crash test vaz 2104 a skoda favorit... |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 09 led 2006 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak mi ti koupime Favo a posadime te do nej ![]() |
Autor: | MV [ 09 led 2006 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zhodnocení: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005121801 |
Autor: | carPWR [ 10 led 2006 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oslíku ty ses teda prejici....copato ze chces mondeo MK1? copa zlutasek? Nechtel bys kombi? Je to teda MK2 ale od cloveka co dela fordy... |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 10 led 2006 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
zlutasek by zustal a na dale by se upravoval, ale potrebuju neco na jezdeni bud 2,0 nebo 2,5 V6 |
Autor: | carPWR [ 12 led 2006 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
to oslik: "na jezdeni" nebo "na zabiti" ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |