fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Kupujeme ojetinu: Ford Escort
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=9299
Stránka 1 z 1

Autor:  fat [ 14 bře 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku:  Kupujeme ojetinu: Ford Escort

Včerejší článek na idnes.cz.

http://auto.idnes.cz/kupujeme-ojetinu-ford-escort-djq-/auto_ojetiny.asp?c=A070312_155349_auto_ojetiny_fdv

Autor:  catrr [ 16 bře 2007 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

ten co to psal tak je chuj a určitě nějakej programátor.nedostatky najdeš na každé značce auta.Záleží jakou mu dáváš péči tím s eTi odmění spolehlivostí

Autor:  skaldal [ 16 bře 2007 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Vždyť tam nic nereálnýho nenapsal, nebo jo?

Autor:  catrr [ 16 bře 2007 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

četl jsi to?..... Nechvalně proslulé 1.8 a 1.8 TD , dále v Mínusu nespolehlivost a vysoká poruchovost dieslových agregátů.... čož je blbost na entou. Za prvé záleží co máš za kus kdo s tím jezdil a jak se k tomu chováš. nebo snad ne?

Autor:  skaldal [ 16 bře 2007 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že jsem to četl a je to naprostá pravda, to ví každej. Samozřejmě že je pravda, že se najdou vyjímky, ale většinou kdo má TD v pořádku, tak to moc nemá důvod prodávat, takže v bazaru je velká pravděpodobnost že spíš bude v horším stavu, prasklý hlavy a potkaný motory jsou na denním pořádku, což u benzínu neplatí. A koroze prahů, nosníků a zadních lemů jsou taky pravda. Já tam prostě nevidím snad nic v čem by lhal.

Autor:  mposchl [ 16 bře 2007 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

jsem stejneho nazoru, kdyz sem svyho kupoval na podzim loni, dost sem toho precetl a videl, nemam sice tolik praktickych zkusenosti, ale rekl bych, ze ten chlapek vi, co rika...a navic to vyznelo pro nase 1.6 16V dost kladne ;-) :-D

Autor:  catrr [ 17 bře 2007 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

bohužel musím oponovat ,zatím jsem se nesetkal s praskolu hlavou ani něčím jiným co se týče TD a znám lidí dost kdo má právě toto auto,opakuji záleží co jsi koupil a jak se k tomu chováš, hlavně u TD motorů ( jízda se studeným motorem, vytáčení atd je toho hodně

Autor:  skaldal [ 19 bře 2007 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

To je debata o ničem :roll: To je jako kdybych např. tvrdil, že nemůže bejt pravda, že se hodně kradou koncernový auta, protože znám spoustu lidí, kterým ho ještě neukradli :-D

Autor:  mposchl [ 19 bře 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

:-D

Autor:  Nagant [ 19 bře 2007 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě je ten článek docela dobrou připomínkou některých věcí, které se v jiných článcích třeba neobjevily (počet míst tachometru, klíče, volnoběžný ventil, VIN kódy...).

Trochu bych vytknul pojem "žíznivost" to mělo být trošku přesněji specifikováno, ale je to dobrý impuls zajímat se o ni při koupi, mně při koupi tvrdili, že když budu jezdit do práce 40 km tak spotřeba v pohodě do 7l, a pak jsem se těm 8 - 8,5 l divil.

Možná by nebyla i marná cena některých základních dílů a náplní, co bude majitel pravděpodobně měnit hned po koupi, alespoň já byl silně zaskočen cenou jedné zapalovací svíčky 250 Kč (ale toho bylo víc). Ale to nebylo asi cílem článku.

Větu "Escort je celkem snadno ovladatelný na hladkém silničním povrchu , ale pokud se dostane do konfrontace výmoly a nerovností ve větší míře, má co dělat." bych i podepsal.

Autor:  catrr [ 19 bře 2007 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Napíšu to jinak,zeptejte se tady na fansu kdo je nespokojen s TD

Autor:  skaldal [ 21 bře 2007 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jen pro tu prdel:
.........................Fiesta....................................................Escort.................................................Focus..............................................Sierra...............................
ObrázekObrázekObrázekObrázek
......................Mondeo I................................................Mondeo II.......................................Scorpio............................
ObrázekObrázekObrázek
Čerpáno z katalogu Ojetiny od A do Z :wink:

Autor:  Hranáček [ 25 bře 2007 16:46 ]
Předmět příspěvku:  já jsem spokojen s 1.8D 44kW...a to jsem dřív Toledo1.9D

hodně nalítal,90tkm,od funglovky,ten VW motor snesl vše bionaftu,pár litrů SPECIALU v Itálii z nouze atd...Nevím, kde to vzali...že celkově vycházejí diesely velice zle. Zajímavé, že o prastarém dieslu 1.6 40kw NIKDE NI ZMÍNKA a přitom jich tady musí jezdit, hlavně 3dveřáků, jen po Brně jsem jich viděl...Z

Autor:  catrr [ 25 bře 2007 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

takových rádoby článků najdeš na každou značku auta nezabejvej se tím.

Autor:  Jay [ 02 dub 2007 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

viz též: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=9625

Autor:  O.S.L.I.K. [ 02 dub 2007 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

pecka podle nich ma Escort 16V a rozvod OHC e ne DOHC. A kde vzali tech 80 kw u DOHC Sierry? A Ficusu rict ze 1,6 74 kw je dobra volba kdyz milionkrat lepsi je 1,8 85 kw.

Autor:  LeMans [ 02 dub 2007 13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: já jsem spokojen s 1.8D 44kW...a to jsem dřív Toledo1.9D

Hranáček píše:
hodně nalítal,90tkm,od funglovky,ten VW motor snesl vše bionaftu,pár litrů SPECIALU v Itálii z nouze atd...Nevím, kde to vzali...že celkově vycházejí diesely velice zle. Zajímavé, že o prastarém dieslu 1.6 40kw NIKDE NI ZMÍNKA a přitom jich tady musí jezdit, hlavně 3dveřáků, jen po Brně jsem jich viděl...Z


no a už je to tu zase bože já fakt nevím, co si o tomhle člověkovi myslet.. tohle je něco neskutečnýho.. admini, zjistěte, jestli to není někdo z nás, co si z toho dělá pr..el..

Ad ostatní:
No to OHC a DOHC je pravda! a já si furt říkal, co se mi na tom nezdá... :-D Jinak oni asi berou při tom doporučení 1,6ky v úvahu i spotřebu, která je u ní jasně nižší... A na normální jezdění to stačí.

Jinak musím souhlasit se Skladalem, v podstatě ve všem. Nenašel jsem tam žádnou kravinu, nebo nějaký blud, či něco co by do takového článku nepatřilo. I kritika byla naprosto trefná. Snad jen mohli ještě napsat, že u otáček může jít také o volnoběžný ventil a ne jen o čidla. Ale to je detail. Jinak je vidět, že autor konečně taky 1) ví o čem mluví, 2) o čem MLUVIT a za 3) jak mluvit.

Autor:  Jay [ 03 dub 2007 20:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: já jsem spokojen s 1.8D 44kW...a to jsem dřív Toledo1.9D

LeMans píše:
Hranáček píše:
hodně nalítal,90tkm,od funglovky,ten VW motor snesl vše bionaftu,pár litrů SPECIALU v Itálii z nouze atd...Nevím, kde to vzali...že celkově vycházejí diesely velice zle. Zajímavé, že o prastarém dieslu 1.6 40kw NIKDE NI ZMÍNKA a přitom jich tady musí jezdit, hlavně 3dveřáků, jen po Brně jsem jich viděl...Z


no a už je to tu zase bože já fakt nevím, co si o tomhle člověkovi myslet.. tohle je něco neskutečnýho.. admini, zjistěte, jestli to není někdo z nás, co si z toho dělá pr..el..

Ad ostatní:
No to OHC a DOHC je pravda! a já si furt říkal, co se mi na tom nezdá... :-D Jinak oni asi berou při tom doporučení 1,6ky v úvahu i spotřebu, která je u ní jasně nižší... A na normální jezdění to stačí.

Jinak musím souhlasit se Skladalem, v podstatě ve všem. Nenašel jsem tam žádnou kravinu, nebo nějaký blud, či něco co by do takového článku nepatřilo. I kritika byla naprosto trefná. Snad jen mohli ještě napsat, že u otáček může jít také o volnoběžný ventil a ne jen o čidla. Ale to je detail. Jinak je vidět, že autor konečně taky 1) ví o čem mluví, 2) o čem MLUVIT a za 3) jak mluvit.


To víš...moderátor v rádiu. :-D Má prostě trochu větší potřebu krmit informacemi, no! :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/