K motoru:
200 000 pokud se na tom motoru aspoň někdo trochu angažoval s údržbou, tak je naprostá pohoda, nedávno kamarád prodával kombíka, bouranyho ze všech stranm různý výměny a tak. Nicméně motoricky po 200tis jezdil mnohem lip nez temer totozna MKII ve 110tis. Motor je sice měnitelnej díl, ale zas taková pohoda to není, 10 dáš za motor, ale taky musíš sehnat někoho kdo ti to vymění (dobře vymění), zjistis ze nejaky dalsi dily potrebujou vymenu atd....
K LPG:
MKII v kombiku 2.0 umi jezdi za pohodovejch 8.5 benzinu a v pripade LPG a kombi za 10 - 11 plynu ..... to jsou jen hodnoty co vim od lidi co ty mondiky maj, samozřejmě všechno záleží na noze řidiče
Když to přepočítám na kč/km tak to při aktuálních cenách PHM vychází N95: 2,4 kč/km LPG: 1,4 kč/km ........... jednoduchým propočtem dojdeš k závěru že když si koupíš LPG (počítám 30 tis. za opravdu slušnej LPG systém - takový sou ceny v okolí) tak musíš najet min. 30 tisíc km aby se ti to začlo vyplácet ......
A co tak mezi kamarádama slýchám .......... tak bych do LPG ani nešel pro sebe, občas se to taky sere, nabereš blbej plyn a bude ti to klepat a cukat, máš s tim nějaký další starosti typu - kam s rezervou ? atd. atd. nicméně je to jen můj názor
_________________
"Wuppy" - Ford Scorpio 96, 2.3 DOHC - 108kilowatos / 147kobylos, můj nový miláček
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=224"Fišta" - Ford Fiesta 98, 1,25 16V TECHNO - 55kilowatos / 75kobylos
Moje EX - "Mondiany" - Ford Mondeo 94, 1.8 16v - 85kilowatos / 115Kobylos :'-(
Moje EX - "Karmy" - Ford Escort Cabrio 96, 1.8 16v XR3i - 77kilowatos / 105Kobylos :'-(