Co jsem viděl tak na motor V6 byli všechny varianty karoserie
St se liší jen v drobných úpravách interiéru a estetických zvenku, jako jsou zejména nárazníky a prahy, dále měli ST unikátní laky, myslím, že byli pouze ve třech barvách, ale to nevím přesně, možná čtyrech
Dále se ST liší v Motoru je to klasická V6 jen se zvýšeným kompr. poměrem, má jiný vačky, sání od SVT, jinou ECU a možná i vstřiky
Každopádně je levnější koupit ST, než to přestavovat.
Cena ST MKII začíná okolo 50tyček
On totiž nikdo nechce tak "velkej" motor, sám teda nechápu proč, ale...
Jinak z TDi tam V6 dáš, ale nese spoustu problému, skelety byli stejný
A ještě EDIT na kombi se ti bude blbě shánět zadní nárazník ST
nikdy jsem ho neviděl
_________________
moje maličkostFord Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem
Takhle zrychluje na "kilčo" Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HPBylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal
***************************************
Video sraz FF2008video sraz FF2009