fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

mondeo 2.0i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=91&t=24725
Stránka 1 z 2

Autor:  sierus [ 25 črc 2009 13:57 ]
Předmět příspěvku:  mondeo 2.0i

čau všem. chtěl bych se zeptat co mam čekat od tohoto motoru při najetých 200 000 km.na kolik km byly tyto motory dělaný případně co by s nim mohlo udělat namontování lpg.jinak předchozí majitel byl inženýr co jezdil i na promazání zámků do servisu ford.auto je v bezva stavu a má servisku.díky všem za rady

Autor:  otas.pe [ 25 črc 2009 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

To je Mondeo mk3, Duratec?

Autor:  sierus [ 25 črc 2009 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

ne je to MK2.rok výroby 2000.jeden z posledních kusů

Autor:  otas.pe [ 25 črc 2009 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Aha tak to nevím já mám Duratec mk3. Jen tak mimochodem, proč nekoupíš mk3? Mohlo by to být za podobné peníze. Jinak hlavně ne naftu, s benzínovými motory je nesrovnatelně méně problémů a rozdíl ve spotřebě není nijak dramatický.

Autor:  sierus [ 25 črc 2009 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

no jelikož jsem to bral na splátky a byla to top výbava tak jsem šah po tomhle.jinak mk3 by určitě byla lepší ale finanční situace neni tak dobrá abych ho pořídil

Autor:  dj.DEKL [ 25 črc 2009 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

200tis je pohoda... ale přestavbu na plyn bych asi nedělal.

Autor:  sierus [ 25 črc 2009 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

proč by jsi tu přestavbu nedělal?myslíš že při takovým kilometrovým proběhu by to už bylo špatný?

Autor:  dj.DEKL [ 25 črc 2009 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš, že za kvalitní přestavbu na LPG dáš hafo peněz a to bych do "starýho" auta necpal.

Autor:  otas.pe [ 25 črc 2009 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak píše poklop, plyn už bych nedával. Taky jsem o něm uvažoval, ale fakt už se to nevyplatí... je lepší jezdit bez problémů který jsou na plynu a naftě...

Autor:  sierus [ 25 črc 2009 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

no nevim.s plynem jezdim už 8 let na různých autech a nikdy žádnej problém.najíždim ročně cca 20000km a to auto si aspoň 5 let chci nechat a dle mých propočtů by se mi to mělo vrátit za 2,5-3 roky.no jediný z čeho mam strach je aby se nevys..l motor.proto se na to ptam.jedině že bych ho dal tak za rok až dva pryč to se ten plyn nevyplatí.
piviku ty jsi o tom plynu uvažoval do esca nebo do mondea?do mondea by se určitě vyplatil

Autor:  skaldal [ 26 črc 2009 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

20.000km sice není nijak extra hodně, ale asi bych do plynu šel, pokud je auto v pořádku. Motor je jen vyměnitelný náhradní díl, když klekne, dáš jinej a jezdíš dál. Plyn už se dá pořídit kolem 25000,-.
A každý kdo na LPG jezdí, moc dobře ví co ušetří a rozmlouvají ho vždycky jen ti, kteří ho nikdy neměli, nebo měli jedno auto kde to bylo třeba špatně udělaný a zlobilo to. :roll:

Autor:  balu [ 26 črc 2009 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

MKII + plyn za min. 30 táců = MKIII, Půl roku bych dával love bokem a pak dodělal plyn. Toť můj názor ale já osobně nerad jezdím na bombě pod prdelí, ikdyž co nalítám, tak by to výhodné bylo. :shock:

Autor:  otas.pe [ 26 črc 2009 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

sierus píše:
no nevim.s plynem jezdim už 8 let na různých autech a nikdy žádnej problém.najíždim ročně cca 20000km a to auto si aspoň 5 let chci nechat a dle mých propočtů by se mi to mělo vrátit za 2,5-3 roky.no jediný z čeho mam strach je aby se nevys..l motor.proto se na to ptam.jedině že bych ho dal tak za rok až dva pryč to se ten plyn nevyplatí.
piviku ty jsi o tom plynu uvažoval do esca nebo do mondea?do mondea by se určitě vyplatil


Uvažoval jsem o plynu do Mondea, nicméně zatím jsem to odložil, páč kvalitní zařízení znamená skoro třetinu hodnoty vozu a to mi přijde nesmysl..

Autor:  sierus [ 26 črc 2009 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

no předchozí majitel nechal u auta faktury za provedený úkony od roku 2006 a každoročně do toho auta nacpal min 20000kč na údržbě.ještě měsíc před prodejem měnil palivovou pumpu a filtr.nic na motoru neklepe necvaká běží jak hodinky.si občas řikam že to snad ani těch 200000 nemá nalítáno.no ale návrat k první otázce.myslíte že ten motor je schopen vydržet ještě aspoň 100-150 tis. km?

Autor:  otas.pe [ 26 črc 2009 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Při správné péči ano, klidně najezdí půl milionu. Samozřejmě podělat se může všechno a kdykoliv, takže ti to s jistotou nikdo neřekne.

Autor:  sierus [ 26 črc 2009 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

tomu rozumim.no předchozí majitel tomu dával dobrou péči tak myslim že by to vydržet mohlo.

Autor:  oli_2 [ 26 črc 2009 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

balu píše:
MKII + plyn za min. 30 táců = MKIII, Půl roku bych dával love bokem a pak dodělal plyn. Toť můj názor ale já osobně nerad jezdím na bombě pod prdelí, ikdyž co nalítám, tak by to výhodné bylo. :shock:

mě by se plyn určitě vyplatil,ale taky bych se necejtil zrovna dvakrát bezpečně(aspoň zezačátku).druhej a hlavní protiklad je místo.když si dam plyn,tak si musim koupit přívěs páč do auta už nic nedam.civilně by to eště nebylo tak hrozný,ale u pracovního auta si to dovolit nemůžu.dobrý řešení je třeba u nových aut jak je bomba místo rezervy,ovšem zase když se píchne...???
jinak s tim motorem,pokud budeš pokračovat v tý péči jakou měl,tak musí vydržet dalších min.200000km

Autor:  skaldal [ 26 črc 2009 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já samozřejmě mluvím o LPG s nádrží místo rezervy, flašku do kufru už si dneska dává asi málokdo. Nechápu, proč se furt někdo plynu bojí? Kolik znáte případů, že by to někomu vybouchlo? Já žádnej. Kámoš si nedávno nechal v Hradci Králové namontovat LPG do Avensise combi 2004, je to samozřejmě sekvence s nádrží v rezervě a stálo ho to komplet 26.000,- a je spokojen. Ono je taky potřeba najít dobrou montážní firmu za slušný peníze. Někde si totiž řeknou za to samý klidně o 10.000,- víc.

Autor:  sierus [ 26 črc 2009 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

jasný je že by šla nádrž místo rezervy a u kombíka kterýho mam je kufr dostatečně velkej na to aby se tam vešla i rezerva.jo péči bude mít určitě dobrou.na to aby motor šlapal jak má si dávam záležet.
o plynu je to přesně jak píše skaldal.osobně mam skušenosti s plynem 8 let a žádný problémy.firmy už mam za tu dobu taky trochu okouklí.ale jistota je že to dam firmě od který jsem měl plyn v escu.
jinak nemáte někdo představu kolik by stál jinej motor pokud by mi ten můj odešel?

Autor:  oli_2 [ 26 črc 2009 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

aha,tak to sem netušil že se to do tý rezervy dělá i když to neni z výroby.to je potom dobrý.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/