fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=91&t=34669 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | listermister [ 26 lis 2011 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Zdravím všechny forďáky. Koupil jsem si mondeo r.96 1.8 16v a dostal jsem takový nápad . V areálu servisu nám stojí uvařená XRdvojka (1.8 16v XR2i), které se chce majitel zbavit. Je realné vzít z ní komponenty kitu XR2i a nandat na mondeo? Potřeboval bych vědět, co všechno je potřeba z ní vzít, jaké případné úpravy by to ještě pro mondeo znamenalo, a především, jestli stačí přeskládat střeva hlavy XRdvojky (ventily, vačky, atd...) do hlavy mého mondea, protože XRdcojka jí má po uvaření prohnutou. Nevím, jestli se neptám trochu chaoticky, kdyžtak vše podle připomínek objasním. Předem díky za příspěvky. |
Autor: | skaldal [ 27 lis 2011 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Mrkni třeba zde: viewtopic.php?f=5&t=29611&hilit=p%C5%99estavba+130 přestavba na 130k se tu dost řešila. |
Autor: | listermister [ 27 lis 2011 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Tak jestli jsem to dobře vyčetl a pochopil z různých jiných diskuzí tady, tak mi stačí vzít z XRdvojky (130HP) vačky, řídící jednotku, a škrtící klapku a udělám tak z 1.8 16v 115HP verzi 130HP. Můžete mě prosím někdo ujistit v tom, že to stačí na to aby vše fungovalo jak má? Případně ještě doporučit nějaké další věci, které by se dali z té XR2 snadno vyměnit pro lepší výkon, pokud nějaké jsou. A další věc. Bude mi na mondeo fungovat palubní počítač ze scorpia? Předem díky. |
Autor: | NOVON [ 28 lis 2011 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Listermister: No a nechceš 2.0Zetec?V inzerci mám inzerát.. |
Autor: | listermister [ 29 lis 2011 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Ne děkuju. Ja to dělám jen proto, že mám ty díly zadarmo bez shánění. 2.0 by byly prachy jak za nákup, tak za práci a povinný ručení... Na to nemam Ale stejně diíky no... |
Autor: | laky [ 06 pro 2012 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Mno, každopadne si zisti vsetko ohladom RJ, s nou bude najvačši problem, pretože kit 96kw sa necha pekne urobit na 77kw 1,8čku. ale na 85kw je to uplne inak zapojene!!! Mam s tím osobne skusenosti a ešte stale som sa nedočkal uspešneho konca a ani sa nedočkam idem davat motor rs2000, Treba zohnat elektricke schemy k obom autam, tak by som začal VEĽA ZDARU |
Autor: | Wizzy [ 07 pro 2012 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
No jestli se nemýlím, tak Zetec 1.8 77kW a 96kW mají EEC4 kdežto 85kW má EEC5..čili jiná elektrika.. |
Autor: | Marcel [ 12 říj 2013 03:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Wizzy píše: No jestli se nemýlím, tak Zetec 1.8 77kW a 96kW mají EEC4 kdežto 85kW má EEC5..čili jiná elektrika.. Nevím co mám... Na motoru napsáno 77kW a v TP 85 kW. Mám věřit tomu co je na motoru? |
Autor: | Lahvac [ 12 říj 2013 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Nejvíce bych věřil VIN. Takže zkus nějakej VINdecoder nebo microcat. viewtopic.php?f=9&t=539&start=140 |
Autor: | Marcel [ 13 říj 2013 01:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Nějaké decodery jsem tu zkoušel, ale třeba tenhle ruskej nefunguje... WF0NXXGCANSE20956 Díky |
Autor: | Lahvac [ 13 říj 2013 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Stačí trošku googlit, dekoderu je spoustu: Model Ford Escort Modelová řada Escort Modelový rok 1995 / 4 Stát Evropa - Německo Závod Langley / Saarlouis Výrobní závod Kolín nad Rýnem / Zaarluis, Německo (vlastní produkce) Výrobní číslo 20956 Další informace: Datum výroby: 24.04.1995 Karoserie: Kombi Verze: CLX Motor: 1.8L Zetec-E EFI (105PS) Převodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5 Strana řízení: LHD FWD Stálý převod: 3.82 Emise: Emise Dle 83 Us Petrol/87 Us Diesel Klimatizace: Mauální Klimatizace Vyrobeno pro oblast: (+)"CH" Lak: Kovově modrozelená Látka čalounění: Papillon Poznámka: Vyrobeno v závodě Saarlouis S elektricky ovládanými okny pr.dv. S Ručně Ovlád.Zadními Okny Se standard.tón.skly S černými vnitř. madly dveří With Level 10 Door Trim Panel S kobercem nákladového prostoru Stresní nosic bez prícníku Se širokými výlisky karosérie S cerným vnejsím zpetným zrcátkem s op hlavy vpredu nast. ve 2 sm. With Fixed Front Seat Back S Dálkovým Ovládáním Uvolnění Zadních Výklopných Dveří Se el. sadou ovládání zamykání S pevn.nast.interv.stěr.čeln.okna Zadní plast. nárazn. v barve karos. s airbagem ridice Pneumatiky 175/70HR x 13 s pr.kot./zadn.bubn.brzdami Protiblok. brzd. systém všech kol Standardní prední sedadlo S posilovačem řízení (pevný poměr) S rychloměrem v km S Analogovými Hodinami S přípravou pro rádio sada 1 S mont.sadou pro rádio/kaz.přehr. (+)ARI Se 4 Reproduktory Se zapalovacem cigaret S Bočními Směrovkami Se světlem na mapy v tělese S pravým predním stropn. svetlem |
Autor: | Radek124 [ 16 říj 2013 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
takže 77kw tak to pujde v pohodě ono to jde i na tu 85kw těch z EEC V je málo--takže se toho neboj a jdi do toho jo a nezapomeň na váhu vzduchu. a možná bych tam dal i celou vstřikovací lištu se vstřikama |
Autor: | Marcel [ 01 lis 2013 01:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i |
Lahvac: Díky. Ani nevím, že mám černá madla... Ale nechápu tyto dvě: -S pravým predním stropn. svetlem -Se širokými výlisky karosérie |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |