fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=91&t=34669
Stránka 1 z 1

Autor:  listermister [ 26 lis 2011 20:10 ]
Předmět příspěvku:  1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Zdravím všechny forďáky. Koupil jsem si mondeo r.96 1.8 16v a dostal jsem takový nápad :D. V areálu servisu nám stojí uvařená XRdvojka (1.8 16v XR2i), které se chce majitel zbavit. Je realné vzít z ní komponenty kitu XR2i a nandat na mondeo? Potřeboval bych vědět, co všechno je potřeba z ní vzít, jaké případné úpravy by to ještě pro mondeo znamenalo, a především, jestli stačí přeskládat střeva hlavy XRdvojky (ventily, vačky, atd...) do hlavy mého mondea, protože XRdcojka jí má po uvaření prohnutou. Nevím, jestli se neptám trochu chaoticky, kdyžtak vše podle připomínek objasním. Předem díky za příspěvky.

Autor:  skaldal [ 27 lis 2011 09:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Mrkni třeba zde: viewtopic.php?f=5&t=29611&hilit=p%C5%99estavba+130 přestavba na 130k se tu dost řešila.

Autor:  listermister [ 27 lis 2011 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Tak jestli jsem to dobře vyčetl a pochopil z různých jiných diskuzí tady, tak mi stačí vzít z XRdvojky (130HP) vačky, řídící jednotku, a škrtící klapku a udělám tak z 1.8 16v 115HP verzi 130HP. Můžete mě prosím někdo ujistit v tom, že to stačí na to aby vše fungovalo jak má? Případně ještě doporučit nějaké další věci, které by se dali z té XR2 snadno vyměnit pro lepší výkon, pokud nějaké jsou. A další věc. Bude mi na mondeo fungovat palubní počítač ze scorpia? Předem díky.

Autor:  NOVON [ 28 lis 2011 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Listermister: No a nechceš 2.0Zetec?V inzerci mám inzerát..

Autor:  listermister [ 29 lis 2011 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Ne děkuju. Ja to dělám jen proto, že mám ty díly zadarmo bez shánění. 2.0 by byly prachy jak za nákup, tak za práci a povinný ručení... Na to nemam :D
Ale stejně diíky no...

Autor:  laky [ 06 pro 2012 16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Mno, každopadne si zisti vsetko ohladom RJ, s nou bude najvačši problem, pretože kit 96kw sa necha pekne urobit na 77kw 1,8čku. ale na 85kw je to uplne inak zapojene!!! Mam s tím osobne skusenosti a ešte stale som sa nedočkal uspešneho konca a ani sa nedočkam idem davat motor rs2000,
Treba zohnat elektricke schemy k obom autam, tak by som začal

VEĽA ZDARU :smt006

Autor:  Wizzy [ 07 pro 2012 08:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

No jestli se nemýlím, tak Zetec 1.8 77kW a 96kW mají EEC4 kdežto 85kW má EEC5..čili jiná elektrika..

Autor:  Marcel [ 12 říj 2013 03:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Wizzy píše:
No jestli se nemýlím, tak Zetec 1.8 77kW a 96kW mají EEC4 kdežto 85kW má EEC5..čili jiná elektrika..


Nevím co mám...

Na motoru napsáno 77kW a v TP 85 kW. Mám věřit tomu co je na motoru?

Autor:  Lahvac [ 12 říj 2013 08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Nejvíce bych věřil VIN. Takže zkus nějakej VINdecoder nebo microcat.

viewtopic.php?f=9&t=539&start=140

Autor:  Marcel [ 13 říj 2013 01:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Nějaké decodery jsem tu zkoušel, ale třeba tenhle ruskej nefunguje...

WF0NXXGCANSE20956 Díky

Autor:  Lahvac [ 13 říj 2013 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Stačí trošku googlit, dekoderu je spoustu:

Model Ford Escort
Modelová řada Escort
Modelový rok 1995 / 4
Stát Evropa - Německo
Závod Langley / Saarlouis
Výrobní závod Kolín nad Rýnem / Zaarluis, Německo (vlastní produkce)
Výrobní číslo 20956
Další informace:
Datum výroby: 24.04.1995
Karoserie: Kombi
Verze: CLX
Motor: 1.8L Zetec-E EFI (105PS)
Převodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5
Strana řízení: LHD FWD
Stálý převod: 3.82
Emise: Emise Dle 83 Us Petrol/87 Us Diesel
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Vyrobeno pro oblast: (+)"CH"
Lak: Kovově modrozelená
Látka čalounění: Papillon
Poznámka: Vyrobeno v závodě Saarlouis
S elektricky ovládanými okny pr.dv.
S Ručně Ovlád.Zadními Okny
Se standard.tón.skly
S černými vnitř. madly dveří
With Level 10 Door Trim Panel
S kobercem nákladového prostoru
Stresní nosic bez prícníku
Se širokými výlisky karosérie
S cerným vnejsím zpetným zrcátkem
s op hlavy vpredu nast. ve 2 sm.
With Fixed Front Seat Back
S Dálkovým Ovládáním Uvolnění Zadních Výklopných Dveří
Se el. sadou ovládání zamykání
S pevn.nast.interv.stěr.čeln.okna
Zadní plast. nárazn. v barve karos.
s airbagem ridice
Pneumatiky 175/70HR x 13
s pr.kot./zadn.bubn.brzdami
Protiblok. brzd. systém všech kol
Standardní prední sedadlo
S posilovačem řízení (pevný poměr)
S rychloměrem v km
S Analogovými Hodinami
S přípravou pro rádio sada 1
S mont.sadou pro rádio/kaz.přehr.
(+)ARI
Se 4 Reproduktory
Se zapalovacem cigaret
S Bočními Směrovkami
Se světlem na mapy v tělese
S pravým predním stropn. svetlem

Autor:  Radek124 [ 16 říj 2013 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

takže 77kw tak to pujde v pohodě ono to jde i na tu 85kw těch z EEC V je málo--takže se toho neboj a jdi do toho jo a nezapomeň na váhu vzduchu. a možná bych tam dal i celou vstřikovací lištu se vstřikama

Autor:  Marcel [ 01 lis 2013 01:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16v zetec na 1.8 16v zetec xr2i

Lahvac:

Díky.

Ani nevím, že mám černá madla...

Ale nechápu tyto dvě:
-S pravým predním stropn. svetlem
-Se širokými výlisky karosérie

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/