fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otacky motora
PříspěvekNapsal: 19 lis 2014 13:25 
Offline
Nováček

Registrován: 07 pro 2010 01:20
Příspěvky: 6
Pri jazde po dialnici stabilnou rychlostou 90km/h alebo 110km/h sa mi z nicoho nic zdvihnu na sekundu otacky ako keby som dal autu "sodu". Mrak dymu nieje biely ani husto cierny. Auto inak ide v poriadku: start, samotna jazda, spotreba proste vsetko OK atd. .... len ten moment pri plynulej jazde ...co by to mohlo byt?kde hladat chybu?

_________________
Ford Focus 1,8TDdI 66kW/90K, r.v. 12/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otacky motora
PříspěvekNapsal: 19 lis 2014 14:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tohle můžou dělat prakticky dvě věci, první je loučící se snímač polohy plynu, což se dá zjistit výpisem diagnostických chyb, což znamená že je snímač polohy plynu v nejvíce používaný poloze plynu vydřenej, nebo věc druhá, ty tvoje rychlosti pro pruh pro cyklisty znamená nízkou zátěž motoru a tedy otevírání egr ventilu, a k tomu se ti v něm nahromadí olejová mlha z odvětrání bloku motoru a když egr otevře, nasaje se ta mastnota do válců a nastane ten chvilkovej "nitro" efekt, nebo mě napadá třetí možnost, že si olej ucmrndne turbo tlakový části sáním udělá to samý. Zjistit to lze tím, že turbo a celá sací část bude solidně mastná od oleje.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otacky motora
PříspěvekNapsal: 19 lis 2014 21:14 
Offline
Nováček

Registrován: 07 pro 2010 01:20
Příspěvky: 6
moc dakujem za rady pokusim sa dla toho pozriet na to. este otazocka: mam od tomina diagnostiku ta by to snad mohla vycitat...?
a polepsim sa v tych cyklistickych rychlostiach :oops: snad to bude aj na nejaku horsku premiu :D

_________________
Ford Focus 1,8TDdI 66kW/90K, r.v. 12/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otacky motora
PříspěvekNapsal: 19 lis 2014 22:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Co zvládne Tominova diagnostika je otázkou na Tomina, já žádnou od něj nevlastním ale on je v tom profesionál, takže výpis diagnostických chyb by měla zvládnout v pohodě. Mě ani moc prodrátovaný motory nezajímaj, radši mám starou mechoškolu kdy auta měla 66kw se stejnou spotřebou, leckdy nižší kouřivostí a s naftou si nedělala starosti, cokoliv mastnýho mohlo být palivem. Nicméně 1,8 TDDI je taky starej Kent motor, takže v tom snad můžu bejt nápomocnej.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz