fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ford Galaxy 1.9 TDi 1997 - riadiaca jednotka http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=99&t=19738 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | westwind [ 15 říj 2008 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Galaxy 1.9 TDi 1997 - riadiaca jednotka |
Zdravim, moj znamy ma Galaxy a ma s nim takyto problem. Pred pol rokom mu motor stratil vykon. Tak vymenil cerpadlo, turbo, streky a plno inych veci ale stale to nie je ono. Dostal tip ze by to mohla byt riadiaca jednotka, co moze byt pravda lebo nam odmieta komunikovat s diagnostikou. Teraz ma moznost kupit novu RJ ale z anglicana. Cisla na oboch RJ (teda na jeho aj na tej anglickej) su rovnake az na posledne dve pismena. On ma HC a anglicka ma P. Tak by som chcel vediet ci s tymto nema niekto skusenosti a mohol nam nejako poradit... |
Autor: | Krtek-NA [ 15 říj 2008 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
a měnil váhu vzduchu??? Na koncernu TDi to zlobilo nejvíc ze všeho. Adpoň zkusit. |
Autor: | Wizzy [ 16 říj 2008 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemají Galaxy (jako jedno z mála) fordí motory? |
Autor: | skaldal [ 16 říj 2008 07:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Maj, ale ne TDI |
Autor: | Wizzy [ 16 říj 2008 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak to jo. No váha vzduchu u VW koncernového TDI je přímo legendární, po té bych šel jako první... |
Autor: | westwind [ 16 říj 2008 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vaha vzduchu bola menena ako prva... |
Autor: | JaneCk [ 16 říj 2008 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen se zeptám, odmítá komunikovat ve značkovém servise s diagnostikou nebo s nejakou kutilskou? |
Autor: | Krtek-NA [ 16 říj 2008 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Nemají Galaxy (jako jedno z mála) fordí motory?
ještě 2,8 VR6 pochází z wv |
Autor: | skaldal [ 17 říj 2008 07:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
To myslím i ty 2.0 v Sharanech a Alhambrách. |
Autor: | westwind [ 18 říj 2008 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
JaneCk píše: Jen se zeptám, odmítá komunikovat ve značkovém servise s diagnostikou nebo s nejakou kutilskou?
Prisiel typek zo znackoveho servisu a pisalo to ze RJ je vadna... |
Autor: | Marek77 [ 09 úno 2010 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Galaxy 1.9 TDi 1997 - riadiaca jednotka |
Mně to píše "ŘJ je vadná" celé roky, co auto mám. Jede normálně, žere normálně, jsem spokojen, takže to neřeším. Je to chyba softu v jednotce. Tím samozřejmě nechci říct, že nemůžeš mít vadnou jednotku, to samozřejmě můžeš. Jen je to málo pravděpodobné. Jednotky VW jsou celkem stabilní. Chtělo by to nalogovat hodnoty snímačů za chodu motoru a za jízdy. Může to dělat cokoli (vadný snímač teploty, tlaku, otáček,........), ale v paměti závad se to nemusí objevit. To se často stává v případě, že čidlo proměřuje. Sice signál vysílá (proto jednotka nehlásí závadu), ale vysílá chybný nebo nějak zkreslený údaj a pak to jede blbě. Jinak ohledně motorů: Pokud bereme vozy prvé a druhé generace SAG, je to takto: Naftové motory TDi (66kW a 81kW) a TDI/PD (66kW, 85kW, 96kW a 110kW) jsou všechny koncernové, tedy VW. V Galaxy je koncernový ještě motor 2,8i VR6, a to jak v dvouventilu 128kW (model I), tak i ve čtyřventilu 150kW (model II). Motory 2,0i DOHC 85kW a 2,3i/16V DOHC 107kW (později 103kW) jsou Ford. Bratr Sharan a sestra Alhambra nemají motory 2,0i DOHC a 2,3i/16V DOHC od Fordu, naopak mají navíc motory 2,0i OHC 85kW od VW a 1,8T/20V DOHC 110kW od VW. Navíc mají i jeden naftový motor, který se do Galaxy nedával, a sice 2,0 TDi/PD 103kW (nástupce motorů 1,9TDi/PD s výkonem 96kW a 110kW). Motor 2,0i OHC od VW má stejné výkonové parametry jako motor 2,0i DOHC od Fordu. Motor 1,8T/20V DOHC od VW má podobné výkonové parametry s motorem 2,3i/16V DOHC od Fordu. Galaxy III. generace je samostatný vůz, který už s koncernem VW nemá nic společného. Tedy všechny motory Galaxy III jsou Fordovy (to jen pro doplnění). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |