fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 20 zář 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolik vydrzi motor
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 20:31 
chtel bych se zeptat kolik tisic km vydrzi motor?kluci v praci tvrdi ze tak 150tis a pak se zacne sr..!ja tomu neverim.prej vodchazi vacky,zadiraj se valce atd.ja mam 1.8i 16V zetec a mam 130tic najeto.co je na tom pravdy?dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 20:52 
Mam 1.6 16V r.v.1997 a najeto 210 000 km a bez problemu-i v zime(zatim) :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 21:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
tutově vydrží 300 000 bez problému možná i víc záleží jakej mu kdo daval olej první známka že motor začíná odcházet je když to ráno studené nastartuješ tak z toho de bílej kouř (benzín) pak se musej vyměnit gufera na ventilech

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 23:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Sedloň vyřiď kolegům, že o motorech vědí úplný h...o. Motory vydrží klidně i 1.000.000 Km, záleží jen na majiteli. Já mám najeto 142.000 Km a motor je ve výborné kondici, kontrola tlaků to potvrdila, nespotřebuje žádný olej - mezi výměnami nic nedolívám.
Co mysleli tím, že odchází vačka ? Z jakého důvody by měli odejít ? Ani když se potká motor (píst se potká s ventilem), tak se s ní nic nestane, taky je to pořádný kus železa. zadírající se válce je další blábol.
Vše záleží na kvalitním oleji a způsobu zacházení.
Souhlasím s Bibem, že 300.000 Km vydrží bez problémů.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 11:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Svatá pravda. Záleží na majiteli - chce to poctivě měnit olej, nemučit to na krev studený a Zmetek asi vydrží dost. 150 000 je rozhodně blbost. Řekl bych tak 300 000 při průměrné péči.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 11:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, taky bych rekl, ze minimalne ty spodky jsou hodne trvanlivy, kdyz to clkovek rozebere treba po 200tis. tak kdyz to melo nejakou udrzbu, prakticky neni poznat nejaky opotrebeni. Kdyby se to merilo presne, asi by tam zmena byla, ale urcite ne nejaka nadmerna. Je jasny, ze nektery veci , zvlast na hlave se opotrebovavaji vic, ale treba u tech gufer na ventilech clovek fakt nemuze chtit, aby vydrzely to, co kvalitni kov. Podle mne ty fordacky benziny urcite vydrzej hodne, dokonce si myslim, ze cim starsi a min vymakanejsi model, tim vic vydrzi. Jo, v jednoduchosti je krasa.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 17:13 
ja si to myslim taky ze 150tis je blbost!nejsem odbornik na motory a kolegove taky ne!sou to pouze teoretici a svije znalosti cerpaj tak akorat ze sveta motoru a z autosalonu na prime!ale jinak diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 19:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Kolegove zrejme budou skodovkari, tim by se to vysvetlilo :wink:

Tyhle legendy akorat napomahaji ke staceni tachometru a dalsim kurvarnam.

Jeden muj znamej ma na Escortu MK3 1.6D nalitano uz pres 650 000 km na jeden motor a nevsim sem si ze by nekam odchazel. :D

Na morave jezdi Scorpio co uz pred par lety prekrocilo 750 000 km, jak je na tom dnes opravdu nevim. Na vlastnioci jsem videl Scorpio 2.9 co melo najezdeno 470 000 km.

Moje predesle Scorpio 2.0 karbec najezdilo 242 500 km a nebyt nekolika mensich karambolu a velmi nedusledne pece mohlo jezdit dal...

A co teprve takovy Mercedesy :arrow: W123 nebo W124 ci dalsi novejsi E-klasse co ma najezdeno 500 000 - 1 000 000 km na jeden motor neni zadna raritka a to nemluvimo tech shnilech chudinkach na nasich silnicich, ale o nemeckych taxikarich apod.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 22:20 
Chlapi, 120 000km jsem najel na stopetadvacitce (tedy ja ne, ale vcetne majitelu prede mnou). Do motoru moc nevidim, ale velice bych se divil, pokud by fordackej benzin mel bejt po 150000 km kaput. Z doslechu vim o fordu 1,6 s 300 000km, to si myslim je naprosto realne


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 00:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Kdyby měl motor odejít po 150 000 tak by musel můj Plžík být už pár let po smrti. A můj táta měl Sierru, ta nalítala přes 300 000, pak ji prodal a já ji po několika dalších letech potkal na ulici. Takže klid - stačí měnit olej, jezdit v rozumných otáčkách (a k tomu nemít nějakou mimořádnou smůlu).

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: výdrž motoru
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 11:32 
Moje zkušenost je taková, na Felicii 1,3 50Kw jsem měl najeto 175t. akdyž jsem ji v roce 2003 prodával, dodnes s ní nový majitel jezdí bez problémů, byla na ní prováděna pouze běžná údržba, od výměny do výměny nebylo nutno ani dolévat olej, takže předpokládám, že Ford má nejméně stejně kvalitní motory jako Škoda a tudíž by měly vydržet stejně nebo spíš víc


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Rodinná Š120 najezdila v rukou tří členů rodiny 250 000 km. Teď dál jezdí. Motor původní, bez větších oprav. Původní rozvodový řetěz. Strašné! Kravál od vymletého řetězu přehlušuje úplně všechno, komprese nebude skoro žádná... Ale jede.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 14:42 
250 000 km na stodvace, to musi teda vypadat. Casto se tam musi delat aspon krouzky, jinak to huli, smrdi, zere a nejede. Lepe drzely motory s petikvalty, protoze je nebylo potreba az tak moc tocit. Ale stejne to byly svym zpusobem super auta, on na ne kdekdo nadava, ale kdyz se stodvaca povedla, tak to jezdilo porad od vymeny do vymeny a v zime to slapalo kopec nekopec, snih nesnih.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 17:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak v tomhle s tebou souhlasim!Ja mel 125 L taky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 18:36 
Spousta aut má přes 250 a majitelé to nevědí.Bez přetočení kilometrů je auto prakticky neprodejné.Na escortech je to ale bez problému:99 999 :-)
Prostě lidi síš věří tachometru něž stavu auta.Pak když ho prodáváš a přiznáš 210 000, tak se ho snad ani za připěřenou cenu nezbavíš.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Filip: přesně jak píšeš. Malý český člověk jde kupovat 11 let staré auto a když vidí že má natočeno 150 t km tak už má obavy že je to před rozpadnutím a hledá takové které bude mít 78 t km. Celý český trh s ojetými auty je založen na přetočených tachometrech a proto lidi, kteří jezdí málo nikdy nepochopí že moderní servisovaná auta snesou mnohem větší porci km.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 17:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já kupoval esco na podzim 2002, tj. bylo v tý době 11 let starý. Najeto mělo 150t km (poctivejch, kupoval jsem to auto od známýho). V tý době jsem si říkal, že 150t je dost, ale že snad aspoň těch 200-220t najede. No docela jste mě potěšili, že by mohlo vydžet snad i víc.
Zatím auto docela drží, mám najeto 172t, ale nezanedbávám údržbu - olej, svíčky, brzdovka apod. - měnit radši dřív.
Z větších věcí jsem měnil spíš "spotřební" díly - přední čepy+silentbloky(to dělají naše silnice), destičky+kotouče, přední ložiska, zapal.kabely. Ale dost mi štve, že to reziví (zadní lemy apod.). Takže do staršího auta člověk stejně prachy sype a kecá kdo říká, že ne.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 21:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
tak se zeptej někoho kdo má fungl nové auto kolik do něj sype my máme koktávku a jen na garančkách za dva roky se tam nacpalo 20 000,-
já sem proto přesedlal z forda na japonce a nemůžu si stěžovat neznám pojem škubání při jízdě nedrží volnoběh a td co trápí escorta měl sem dva eskorty jednu fiestu tři Sierry a jedno scorpio a ještě taunuse a byl sem se všema naprosto spokojen kdybych nepotřeboval větší auto tak sem si zase koupil escorta

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 01:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Já mám teď na motoru natočených přesně 210.000 km a je úplně v super stavu.Vrátil jsem se z dovolené a najel něco kolem 2.500 km a vůbec mě neubyl olej na rysce!!Táhne dobře a olej fakt vůbec nežere. Dávám tam originál Ford 5W30.je ale fakt, že od toho auta mám servisní knížku a jsou tam pravidelně razítka ze servisu v Německu po 15.000 km, takže je vidět, že se o to ten člověk asi dost staral, což se nedá říct o plechařině.Hodně závisí na tom od koho je to koupený a jak se o to kdo staral, já mám ještě tu výhodu, že jsem teprve druhej majitel.Hodně se pozná i ze stavu interiéru auta, kdo a jak se k tomu autu choval, i když to s tím zdánlivě třeba na první pohled nesouvisí. Ještě jedna maličkost:nehoním to zbytečně dlouho do moc vysokých otáček, přece jen je to už "motor v letech"!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 02:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Tak, tak, co se týká peněz, tak u těch nových aut a garanček je to fakt hrůza. U nás v práci je jedna baba, ta má 206 Peugeota, najeto tak 5 km, ta s tím autem snad i spává a kdyby ho unesla, tak ho nosí na zádech. Teď byla na garančce, kromě povinných úkonů ji tam měnili pření rameno(nevím kde ho mohla vymlátit) a nechala tam 14.000 kč!!!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz