fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2007 10:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Dynamika bude možná o chlup horší, protože 1,6 má dlouhý kvalty (možná o chlup delší, než by se mi líbilo) a je to 16v, čili žádnej extra zátah z nízkých otáček a navíc v létě požere něco výkonu klima. Jestli Ti můžu něco poradit, tak zkus 1,8. Spotřeba stejná, výkon vyšší. Ale asi o moc mladší než 1997 jen tak neseženeš; dělaly se totiž jen do února 1999.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 14:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
No to je nesmysl. Dynamika bude mnohem lepší, ty kvalty jsou cca o 10% těžší, ale točák je vyšší o cca 20%? Podívej se na tabulky zrychlení (škoda, že nejsou nikde moc uvedeny tabulky pružnosti), 2-3s z 0 na 100 je sakra na silnici znát

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 14:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To M:

Ono to taky závisí na tom, jak jseš ochotnej vytáčet. Pokud se budeš pohybovat v pásmu 2-3 tis. otáček tak ta 1,4 může mít navrch...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
George:
neříkej tu něco, co si jen myslíš. 1.6 má sice těžší převody, ale dynamiku má ve všech otáčkách lepší, než 1,4. Já to můžu objektivně posoudit, protože mám obě auta a v obou jsem už něco najezdil. V 1,6 stačí trochu polechtat plyn a jede Tím jede myslím, že jakž takž zrychluje. U 1,4 na to musíš šlápnout víc i přes lehčí převody. Spotřeba je u 1,6 skutečně nižší právě kvůli převodům a možnosti mín šlapat na plyn. Ono nejlepší je sednout do obou aut, najet v ních dost kilometrů a pak se dá objektivně hodnotit. Rozdíl v dynamice je rozhodně velmi znatelný. :wink:

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 19:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Jojo, uz jen z tech papirovejch hodnot je to docela jasny. Osobne nemam pocit, ze by v nizkych otackach 1,6ka byla nejaka lina lemra, od cca 2200ot. uz to tahne slusne.
Pripomina mi to hadky pred 15 lety mezi stodvacitkarema a stotricitkarema, stotricitky mely taky tezsi prevody, takze stodvacitkari si mysleli, jak jim 120ky super jezdi... samozrejme je to taky nesmysl.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 07:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To LeMans:

Třeba je to tím, že mám kombíka... Dávám sem jen poznatky z mé praxe. Pravda, v 1,4 jsem neseděl, ale jelikož se snažím jezdit podle předpisů tak vím, že rozjezd na 4 z 50km/h za cedulí je v 1,6 docela utrpení a když to někdy udělám, tak docela brnkám na nervy maníkům ve feldách, co se tlačí za mnou... A jelikož můj tchán vlastní dvě feldy, jednu 40kW, druhou 50kW, tak vím, že rozjezd z 50 na 4 není žádný problém. A 1,4 Esco je s 1,3 feldou docela srovnatelné auto.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 07:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
George: ony ty feldy můžou jet taky na 3ku. rozdíl mezi 1,6 a 1,4 je fakt výrazný.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 07:26 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Já se nehádám, je to možný. O tom rozdílu 1,6 a 1,4 nepochybuju. Já si svoji 1,6 docela užívám, ale chce to podřadit a vytáčet, pak je to docela žihadlo. Když mám u cedule 50 a na 3 na to dupnu, tak mají i o dost výkonnější auta co dělat, ale na 4 je to fakt líný... Je to možná tím, že mám auto z r. 1999, takže je ŘJ nastavená spíš na ekologii...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 14:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
george: já to taky jako hádání neberu, jen jsem to uvedl na pravou míru jakožto bývalý uživatel 1,4ky. Neříkám, že 1,4ka je totální šrot, nebož že nejede vůbec.. jede, ale 1,6 je prostě 1,6 - kdo zažil oboje určitě pokyvuje.. stejně jako 1,8 je ještě lepší, ale to bysme mohli dojít taky třeba až ke Cosworthu, nebo shelby apod.. :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 19:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V: no jo, jenze v 50 ma escort na 4ku cca 1600 ot., to ta felda bude mit vic. Jinak felda 40kW, to je fakt srot, zlata 125ka, ta na tu petku jeste jakz takz jela... sice jeste o 3kW mene, ale taky lehci o par metraku.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 19:36 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
lidi proste seslapujte plyn maximalne do 1/5 cca a nebudete po meste nidko jezdit nad 9 litru myslim tim 1.6 zeteky :)

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 20:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
no tak to pozor, dneska jsem byl pro benal, napraskal jsem nadrz, co to slo a je to za 7,5l/100km. a to ted bylo cca 75% po meste. za 9 jsem jezdil se spatnym termostatem

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 22:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Janezz ja si dam asi kus spalku pod pedal, mam problem, ze hodne casgto proslapuju podlahu.
Aktualne po meste 9.6

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 22:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
podlaha je nepritel spotreby :) kolikrat staci malinko povolit plyn, jede to stejne, ale spotreba o 1,5 lepsi

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 06:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To M.

...1600 tam na 4 nebude, to možná na 5. Je tam kolem 2000, ale stejně mi to moc nejede. 50kW Felda je zpřevodovaná +- stejně, ale na ty 2000 už táhne obstojně. Pravda, je lehčí...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 12:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
George zapominas ze 16ventily maji rady vyzsi tocky, to je asi ten rozdil.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 13:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ale to já přeci vím a jezdím podle toho, ale tady jsme řešili dynamiku Escortu 1,4 a 1,6 v otáčkách mezi 2 - 3tis. otáček, tj. v ekonomickém pásmu... Přečti si, prosím, tu diskusi od začátku, ať víš, o čem je řeč..

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 13:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
George ctu tu diskuzi. Ja jen chtel upozornit na to ze nemuzes srovnavat 1.6 16V na escu pro 2tis ot neboli 50km/h na 4RS a 50kZ motor 1.3 na Felicii. Ono ja ujel s Favoritem 43kW memu dosavadnimu escu, ale to kamos jel poprve a nejak to netocil, ale na rozjezd bylo Fa lepsi. a od spoda lepe tahlo. mysleno od 1000ot - 2000tis. Pak uz nemel sanci.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 15:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 13:42
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha
Kdyz motor Zetec moc nevytacim (cili radim radove mezi 2000-2500 ot. - vytacim ho pres 3000 ot. jen obcas, kdyz potrebuju predjet nebo v jinych podobnych situacich) doufam, ze mu to nevadi. Nebo mel bych v ramci jeho zivotnosti nebo lepsiho chodu ho nechat obcas poradne protahnout?
Neco jsem zaslechl o tom, ze kdyz ho moc netocim, tak to bude liny ci co, pac RJ si zapamatovava muj styl jizdy...

Jezdim tak ze dvou duvodu - prvni je, ze nemam zatim menene rozvody (to napravim zitra) a druhy duvod je ekonomicky (holt po Praze jezdit brzda-plyn je podle me dost o nicem).
Po vymene rozvodu se to nebudu bat vic vytacet (i kdyz rev motoru mi rve usi :-))

_________________
Ford Escort Combi GHIA, 1.6 Zetec 16V, 66kW (1997) - klima, el. okna i zrcátka, výškově stavitelný volant i sedadlo řidiče, 2x Airbag, ABS - kola zatím "plech" R14, gumy: letní 175/65 Pirelli P3000 Energy, zimní 175/65 Yokohama F601


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 15:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Cokoli do 2000rpm je pro Zetec zvýšený volnoběh, pracovní otáčky začínají tak od 2500 a žít ten motor začíná tak kolem 4500. Já mu občas provětrám ventily i kolem 6000rpm. ECU si pamatuje hodnoty, to ano, ale ne podle stylu jízdy, ale podle informací z čidel, takže se nepřizpůsobuje řidiči, ale motoru a jeho stárnutí dokáže v určitém rozmezí korigovat.
Ad prasknutí rozv. řemenu - mě se to ještě nestalo (ťuk ťuk ťuk), ale od znalých jsem slyšel, že paradoxně praská v nízkých otáčkách, kdy je prý nejnapnutější, typicky při rozjezdu na křižovatce.
Co se týče spotřeby - ať tak nebo tak, po Praze budeš stejně jezdit za deset :wink:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz