fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 20:12 
Mám Escorta 96, benzín 1.3.
Stal se mi následující problém. Při jízdě se rozsvítila kontrolka airbagu, vypnulo se rádio a ventilátor topení. Motor ztrácí na výkonu až zhasne. Začne nepravidelně blikat kontrolka imobilizéru. Pokud zhasnu světla a znovu je rozsvítím, je na chvíli je pokoj. Ale kontrolka nepravidelně pořád bliká. Po pár kilomerech se to opakuje. Když jsem zastavil, auto nešlo nastartovat, bylo slyšet, že relé při otočení klíčku seplo. Když ho roztlačím, nebo roztáhnu, vše se opakuje.
Nevíte někdo v čem je problém??? Je to pojistkovkou???
Moc dík za rady!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2005 07:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No pojistkovka by to klidně být mohla . Většinou se prvně vypálí kontakt na ventilátor topení, který je parmanentně v provozu pod vetším proudem. Jestli je problém v něm poznáš podle toho, že na pojistce č20 nebude napětí. No a postupně studené spoje v pojistkovce přibývají. Jestli se chceš podívat jak jsem ji opravoval tak je to tady: http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 17:23 
--------------------------------------------------------------------------------

Měl jsem obdobnou závadu na svém Escortu, doporučoval bych nejdříve zkontrolovat hlavní přívod k alternátoru a starteru popř.hlavní + kabel od baterie (popř. pomocnou poj.skříňku u akumulátoru-dotažení poj. a pod.). U mne to bylo
zlomené oko hl.přívodu k alternátoru, tudíž auto nedobíjelo a když pokleslo napětí v akumulátoru řídící jednotka vyřadila některé okruhy vč. čerpadel. Když se aku vzpamatoval zase jsem nastartoval a chvíli jel. Přišel jsem na to až když jsem vzal ten kabel do ruky. Pokud se podaří nastartovat šlo by, případně, pomocí voltmetru změřit na aku dobíjecí napětí(13,8 - 14,3 V). Když to tam nebude je to špatné. Pokud to bude vše v pořádku, potom by to skutečně mohla být i hlavní poj.skříňka(studené spoje).


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz