fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 08:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak jsem do Forda volal a v Ostravě v Dankaru aniž chtěli VIN mi řekli 3500,- vč. DPH komplet sada rozvodů, 350,- řemen alternátoru a 2800,- vodní pumpa. V Opavě chtěli VIN a řekli 4583,- za sadu, 336,- řemen alternátoru a 3526,- za vodní pumpu. V Dolním Benešově chtěli taky VIN ale že mi do hodinky zavolají zpět. Ta cena v Dankaru mi přijde velmi slušná. V Opavě i Ostravě mi potvrdili že při té výměně rozvodů při 60 tis km se nejspíš pumpa neměnila. V Ostravě řekli že při 120 tis by ji už doporučili měnit. V Opavě že pokud neteče tak měnit není nutné.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 11:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Já jsem si rozvody vyměnil sám, použil jsem to co bylo nejlevnější, vodní pumpu jsem vůbec neměnil,pač netekla a nejevila známky propustnosti.
Auti jsem kopil při 61tis. a řemeny jsem měnil při 85tis.
Najel jsem od te doby přes tis. km a vše v pohodě.

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 11:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak mi z Dolního Benešova volali a říkali že sada rozvodů 4582 vč. DPH, řemen alternátoru 340,- a vodní pumpa 2700,-. Ohledně té vodní pumpy říkali že pokud neteče tak je zbytečné měnit.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 13:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Jinak obvolal jsem si i nefordy jako Elit, Autokelly, Autobenex, Rall a ceny víceméně podobné jako přímo u Forda.

A jak jsem to tak obvolával tak jsem zjistil že komplet pro mé auto potřebuji sadu se dvěmi řemeny(jeden je klasický a druhý ke vstřikovacímu čerpadlu), dvěma napínacími kladkami a jednou vodící. A vodní pumpa byla od nějakých 1900 do 2800. K alternátoru(nemám klimu jen servo) je snad prý čtyřdrážkový řemen.
Mám to zjištěno dobře?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 13:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jo

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 13:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Catrr: A co myslíš ohledně té vodní pumpy? Myslíš že je třeba ji po 120 tis. km měnit pokud nepoteče?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 13:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to nechám na Tobě, já osobně bych ji vyměnil i když neteče.Může se stát že začne a budeš muset kupovat nové řemeny,i když někdo tvrdí že ne ale já bych je už podruhé nenapnul ani zadarmo.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 14:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
Marpie píše:
Tak mi z Dolního Benešova volali a říkali že sada rozvodů 4582 vč. DPH, řemen alternátoru 340,- a vodní pumpa 2700,-. Ohledně té vodní pumpy říkali že pokud neteče tak je zbytečné měnit.


nazdar taky ted řeším rozvody a v.pumpu na escu 1,8td 66kw nakupuji ted tady http://www.autoct.cz/ vodní pumpa Meyle - 1270,- rozvody - řemeny contitech + 3 kladky zn. ruvill 2680,- myslím že nejlepší ceny co jsem se u nás díval

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 17:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5970

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 19:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
catrr píše:
to nechám na Tobě, já osobně bych ji vyměnil i když neteče.Může se stát že začne a budeš muset kupovat nové řemeny,i když někdo tvrdí že ne ale já bych je už podruhé nenapnul ani zadarmo.


A v takovém případě stačí jen vyměnit potečené řemeny, nebo se to musí komplet včetně kladek?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 20:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Kladky pokud nepojedou ve vodní lázni dlouho a nevykazujou opotřebení na výměnu tak asi ne, ložiska jsou krytá a s doživotní náplní maziva...ještě k tý pumpě, její životnost je +- právě těch 120tkm, a pokud se nevymění s řemeny, tak obvykle vydrží max do první výměny oleje a pak teče...a nevidím důvod to riskovat, cena pumpy je skoro nižší než cena práce s výměnou rozvodových řemenů a pokud bys pak ještě k tomu měl koupit oba nové řemeny, tak se to o dost prodraží....když se to dělá při výměně řemenů, je to minumum práce navíc a hlavně u nový pumpy je jistota že vydrží nejen těsnost ale taky průtok vody, někdo tu psal, že se mu protáčela na hřídeli a nechladilo to...doba okolo 120-150tkm je vůbec dobou kdy začínaj zlobit agregáty jako alternátor nebo startér, což lze většinou opravit jednoduchým repasem ložisek a uhlíků...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 20:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Walker:A stačí např ta pumpa Meyle co píše Haromax? Ta cena mi přijde příznivá a Český Těšín je v dosahu. Řemeny co jsem tady četl bych asi raději Gates než Contitech nebo přímo od Forda.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 21:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Meyle asi ujde a s těmi řemeny je to trošku alchymie, já třeba jezdím na těch contitech a jsou v pohodě...dokonce je v elitu a možná i jinde opravná sada INA tj. sada kladek INA + řemeny contitech a vychází levněji než při koupi po jednotlivých dílech...Contitech je výrobkem Continentalu a zatím mě nezklamal...svůj interval vydrží spolehlivě, řemen je na 60tkm nebo na 5 let, pak je na výměnu každej ať je jakýkoliv značky....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2007 08:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Já mám s Contitechem špatnou zkušenost. Po výměně rozvodů jsem najel 120 km a plochý Contitech řemenu k altíku se roztrhal a byl z něj dvoudrážkovej.
Ale beru to jako vadnej kus,kamarád co dělá pneu na Continental nedá dopustit.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 11:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Gates je lepší

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Contitech vs. Continental
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 13:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
PADY píše:
Já mám s Contitechem špatnou zkušenost. Po výměně rozvodů jsem najel 120 km a plochý Contitech řemenu k altíku se roztrhal a byl z něj dvoudrážkovej.
Ale beru to jako vadnej kus,kamarád co dělá pneu na Continental nedá dopustit.


Tohle je uplně něco,jsou to dvě různy firmy a řemeny Contitech nejsou zrovna moc kvalitní,já mam výborny zkušenosti s věcma od gates nebo ina :-D

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 16:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nechtěl jsem to psát ale contitech bych tam nedal ani zadarmo.Co se týče doživotních náplní maziva v ložiskách nebudu nic psát ale zkuste takové ložisko třeba po 80000 km rozdělat tu těsnící krytku , pak si řeknete jak to mohlo mazat.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 20:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2006 18:42
Příspěvky: 45
Bydliště: Třebíč
Tak když si to tu čtu tak bych mněl udělat rozvody hned.....První výměna byla 110 tis. a teď tam mám 180tis. a chtěl sem ještě chvilku jezdit... ale to bych asi neměl coo?Jinak jezdím za 4.7 ltr takže za pusu :)

_________________
FORD ESCORT 1.8D 1992 Hudební výkon 850W
15" liťáky,spotřeba pod 5 Ltr,výkon?Nemá cenu závodit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 20:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
ford 60000 km

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 21:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2006 18:42
Příspěvky: 45
Bydliště: Třebíč
Sakra to jdu do červenýho...nic začínám to řešit,Od známího to mám domluvený za 6000,- pumpu samo taky.jinak sem si taky všiml malý teploty motoru.U nápisu Mormál jsem na N-ku.Ale to asi neva coo?

_________________
FORD ESCORT 1.8D 1992 Hudební výkon 850W
15" liťáky,spotřeba pod 5 Ltr,výkon?Nemá cenu závodit :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz