fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 19:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 576 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
To jo, ale psal jsem, že neberu v potaz odpor - to je mi jasný. Ale jsou katy nefunkční a spotřebu nezvyšujou.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Dva stejné motory nejsou nikdy stejné vzhledem krouťáku a otáček. Vše záleží co načte ŘJ a jakým způsobem se zajede prvních 10 tisíc km. Když se bude zabíhat kolem 2000- 3000 ot/min. motor tahá od spodu , ale při vyšších otáčkách rapidně ztrácí na výkonu. Proto s takovým motorem jet přez 160km /hod je nedosažitelná rychlost, max z kopce. Ten se pak musí nějakých pár tisíc km honit stále ve vyšších točkách , aby změnil své chování, a naučil se točit. Mě to dělalo taky po nějakém strýci z dojču, ale naučil jsem ho. Nyní má zátah od 3000 - 4500ot jako bejk. Do 3000ot. je to jen na udržování rychlosti bez akcelerace, to mě předjede i 120ka.
Toto může potvrdit i LeMans, který s Ferdou na letišti jel. A to tam mám obutý vyšší gumy, což dělají těžší převod. Z dvanácti aut na sprintech šestý, mít tam menší gumy, tak pohoním i 1.8
Vše záleží na stavu motoru, načtení ŘJ, výfuku, a stavu čidel, proto každý motor má zátah od jiných otáček. Nejlépe se to zjistí když na dvojku lehounce přidám, tak aby auto pomalinku zrychlovalo. Nepřidávat plyn , držet ve stejné poloze, najednou při dosažení určitých otáček jako bych něco zapnul, motor změní ostřejší zvuk. A toto jsou otáčky počátku největšího zátahu motoru. Mně to dělá na 3100ot/min, motor jen lehtám , cítím jak lehounce se točí , bez tuhého převalování v nízkých otáčkách. Každý si musí uvědomit, že pomalá jízda na malé otáčky sice sníží spotřebu beneli, ale urychluje opotřebení mechanických dílů . Co ušetříte na spotřebě, trojnásobně zaplatíte na náhradních dílech. Prostě tento motor chce své, a musíme se smířit, že se spotřebou se budme plácat kolem osmičky, ale na druhé straně to vynahradí svezení.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
Krtek-NA píše:
To jo, ale psal jsem, že neberu v potaz odpor - to je mi jasný. Ale jsou katy nefunkční a spotřebu nezvyšujou.


porad si meles svou. kat muze byt v ruznym stavu 'vysypanej, vymlacenej, ucpanej, zadnej...nebo taky novej a v poradku ;-) ). me sou emise sumak (umlouvam se zarytym ochrancum prirody), pro me je podstatny jezdit. Mas samozrejme pravdu, kdyz je kat nefunkcni, tak nekatalyzuje, tzn., ze bordel, co vytvori tvuj motor, neni premenen na "neskodne plyny".

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
jj nech to bejt nebo by toho byly dvě strany :lol: :lol: . Mě jsou taky emise buřt. Teď co jsem měl rozházenej motor tak jsem tam našel perfektní kat. :twisted: :twisted: Akorát nevím jestli mi to někde nezasralo výfuk???

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:53 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
Čím to může bejt když jedu do kopce na 2 a okolo 65km/hod. to začne ztrácet výkon potom sešlápnu plyn na podlahu a po chvilce to vystřelí jak raketa.A nedělá to pokaždý

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 09:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
Podle me kdyz se kat vysype, tak postupne vyprdi ven, ta keramika kdyz se mele v tech plynech, tlacich atd, se roztriska a vyfouka...takze bych se toho nebal

miky: napada me lambda...ale bude na to mit vliv fakt hodne veci, treba tam jde malo paliva a az teprve dupnes na plyn, tak se profoukne naka bublina...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:01 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
A jak to nejlíp zjistit

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Miky píše:
Čím to může bejt když jedu do kopce na 2 a okolo 65km/hod. to začne ztrácet výkon potom sešlápnu plyn na podlahu a po chvilce to vystřelí jak raketa.A nedělá to pokaždý

To je vyhodnocení ŘJ způsob jízdy, klidnější a ostřejší. Když pojedeš pijánko a pak to oroštuješ, tak to chvilku trvá než ŘJ vyhodnotí , co po ní chceš, a v tomto kopci ti to udělá opět. Když však vyjedeš, a pojedeš ostřeji , tak v tom samém kopci ti to neudělá, a vyjedeš ho jak střela bez znatelného úbytku výkonu.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:10 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
Balu:Tak že mám zkusit ten kopec jet na víc plynu už od začátku a až ho vyjedu tak taky.

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
myslis, ze RJ je tak pomala??me to teda tohle nedela...kdyz jedu pred kopcem na 1/3plynu, do kopce to pomalicku spomaluje a pridam, tak to vystreli jak raketa ;-)...teda jiny je to logicky kdytz pridam v 1800otackach a v 3500 ;-), dost znatelnej rozdil ;-)

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Ja kdyz pridam z pijanko jizdy na volnobeh tak to mam hned jak strelu, zalezi ovsem na zarazenem stupni, na dvojku to strela je, na trojku este taky, ale na 5. uz tak ani ne :-D

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Miky píše:
Balu:Tak že mám zkusit ten kopec jet na víc plynu už od začátku a až ho vyjedu tak taky.

Tady nejde o množství plynu, ale v jakých točkách ho máš před akcelerací. Zkus přijet ke kopci s 3000ot a pak akcelerovat, určitě nebudeš potřebovat dát pedál až na podlahu.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Naposledy upravil balu dne 10 črc 2007 10:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Mike.M píše:
Ja kdyz pridam z pijanko jizdy na volnobeh tak to mam hned jak strelu, zalezi ovsem na zarazenem stupni, na dvojku to strela je, na trojku este taky, ale na 5. uz tak ani ne :-D

To máš pravdu, vše záleží , jak je načtena ŘJ po restartu . Jakým způsobem ji načteš, tak podle toho se chová dále. Když motor sem tam pořádně nevytočíš, tak pak když to potřebuješ, okamžitě do toček se jí nechce, má menší prodlevu. :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
balu: A je fakt ze ode mne se tech tocek docka docela casto a hodne. I na 2. prez 5tis ot. Sice spotreba nepatrne vyroste, ale mam jistotu ze me nikde nenecha motor ve stychu, kdyz se chystam predjizdet.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 10:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Mike.M píše:
balu: A je fakt ze ode mne se tech tocek docka docela casto a hodne. I na 2. prez 5tis ot. Sice spotreba nepatrne vyroste, ale mam jistotu ze me nikde nenecha motor ve stychu, kdyz se chystam predjizdet.

Tak nějak, motor, respaktivně ŘJ, musí být načtena v celém rozsahu toček, jinak se pak zdá, že jede jen v určitých otáčkách, než se srovná.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 18:45 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
balu píše:
Dva stejné motory nejsou nikdy stejné vzhledem krouťáku a otáček. Vše záleží co načte ŘJ a jakým způsobem se zajede prvních 10 tisíc km. Když se bude zabíhat kolem 2000- 3000 ot/min. motor tahá od spodu , ale při vyšších otáčkách rapidně ztrácí na výkonu. Proto s takovým motorem jet přez 160km /hod je nedosažitelná rychlost, max z kopce. Ten se pak musí nějakých pár tisíc km honit stále ve vyšších točkách , aby změnil své chování, a naučil se točit. Mě to dělalo taky po nějakém strýci z dojču, ale naučil jsem ho. Nyní má zátah od 3000 - 4500ot jako bejk. Do 3000ot. je to jen na udržování rychlosti bez akcelerace, to mě předjede i 120ka.
Toto může potvrdit i LeMans, který s Ferdou na letišti jel. A to tam mám obutý vyšší gumy, což dělají těžší převod. Z dvanácti aut na sprintech šestý, mít tam menší gumy, tak pohoním i 1.8
Vše záleží na stavu motoru, načtení ŘJ, výfuku, a stavu čidel, proto každý motor má zátah od jiných otáček. Nejlépe se to zjistí když na dvojku lehounce přidám, tak aby auto pomalinku zrychlovalo. Nepřidávat plyn , držet ve stejné poloze, najednou při dosažení určitých otáček jako bych něco zapnul, motor změní ostřejší zvuk. A toto jsou otáčky počátku největšího zátahu motoru. Mně to dělá na 3100ot/min, motor jen lehtám , cítím jak lehounce se točí , bez tuhého převalování v nízkých otáčkách. Každý si musí uvědomit, že pomalá jízda na malé otáčky sice sníží spotřebu beneli, ale urychluje opotřebení mechanických dílů . Co ušetříte na spotřebě, trojnásobně zaplatíte na náhradních dílech. Prostě tento motor chce své, a musíme se smířit, že se spotřebou se budme plácat kolem osmičky, ale na druhé straně to vynahradí svezení.



takove extremy zase mezi motory nejsou, pokud te do 3000ot predjede 120ka, tak mas neco v neporadku. jedine, snad v pripade, ze bys treba jel 80 na petku a 120ka na trojku, tak to asi jo, ale to bysme srovnavali jabka s hruskama.
ze by ses s 1,6kou moh rovnat s 1,8kou, tak to ani nahodou. prevody jsou stejny, takze ten rozdil tam bude sakra znat, pokud motory budou v poradku. rozdil 19kW uz je moc.

jinak abysme se vratili k tematu, jezdil jsem hodne jen okresky a vesnice, vse vetsinou s lehkou nohou a za rovnych 6. to je docela parada. zpatky do praglu dalnice kolem 140km/h a 7,2.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 22:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Když to tu tak pročítám, tak jsem to teď zas víc sledoval, kolik můj motor kdy žere podle PP. Sice spousta věcí je tu mockrát omílaná, ale jen jsem si to vše potvrdil - opakování matka moudrosti :D
Nejhorší je studenej motor(a to není zima), to žere neuvěřitelně(i někde na okresce mimo město), stačí nepatrně víc přidat plyn a spotřeba jde raketově nahoru(dvojnásobek...), s teplým motorem tak nevzroste. Druhej krizovej faktor je rozjíždění, hlavně když má motor odevzdat výkon(do kopce, rychlejší rozjezd). Takže se studeným motorem, ve městě někde v zácpách(zvlášť do kopce) se spotřeba řádově pod 9(ne-li víc) blbě stlačuje. Když není město ucpaný, je to znát. Každopádně delší trasa, i někde na okreskách a spotřeba jde rapidně dolů, ani při sportovnější jízdě(vytáčení kvaltů) spotřeba příliš neroste(prakticky odzkoušeno).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2007 07:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
M. píše:
balu píše:
Dva stejné motory nejsou nikdy stejné vzhledem krouťáku a otáček. Vše záleží co načte ŘJ a jakým způsobem se zajede prvních 10 tisíc km. Když se bude zabíhat kolem 2000- 3000 ot/min. motor tahá od spodu , ale při vyšších otáčkách rapidně ztrácí na výkonu. Proto s takovým motorem jet přez 160km /hod je nedosažitelná rychlost, max z kopce. Ten se pak musí nějakých pár tisíc km honit stále ve vyšších točkách , aby změnil své chování, a naučil se točit. Mě to dělalo taky po nějakém strýci z dojču, ale naučil jsem ho. Nyní má zátah od 3000 - 4500ot jako bejk. Do 3000ot. je to jen na udržování rychlosti bez akcelerace, to mě předjede i 120ka.
Toto může potvrdit i LeMans, který s Ferdou na letišti jel. A to tam mám obutý vyšší gumy, což dělají těžší převod. Z dvanácti aut na sprintech šestý, mít tam menší gumy, tak pohoním i 1.8
Vše záleží na stavu motoru, načtení ŘJ, výfuku, a stavu čidel, proto každý motor má zátah od jiných otáček. Nejlépe se to zjistí když na dvojku lehounce přidám, tak aby auto pomalinku zrychlovalo. Nepřidávat plyn , držet ve stejné poloze, najednou při dosažení určitých otáček jako bych něco zapnul, motor změní ostřejší zvuk. A toto jsou otáčky počátku největšího zátahu motoru. Mně to dělá na 3100ot/min, motor jen lehtám , cítím jak lehounce se točí , bez tuhého převalování v nízkých otáčkách. Každý si musí uvědomit, že pomalá jízda na malé otáčky sice sníží spotřebu beneli, ale urychluje opotřebení mechanických dílů . Co ušetříte na spotřebě, trojnásobně zaplatíte na náhradních dílech. Prostě tento motor chce své, a musíme se smířit, že se spotřebou se budme plácat kolem osmičky, ale na druhé straně to vynahradí svezení.



takove extremy zase mezi motory nejsou, pokud te do 3000ot predjede 120ka, tak mas neco v neporadku. jedine, snad v pripade, ze bys treba jel 80 na petku a 120ka na trojku, tak to asi jo, ale to bysme srovnavali jabka s hruskama.
ze by ses s 1,6kou moh rovnat s 1,8kou, tak to ani nahodou. prevody jsou stejny, takze ten rozdil tam bude sakra znat, pokud motory budou v poradku. rozdil 19kW uz je moc.

jinak abysme se vratili k tematu, jezdil jsem hodne jen okresky a vesnice, vse vetsinou s lehkou nohou a za rovnych 6. to je docela parada. zpatky do praglu dalnice kolem 140km/h a 7,2.

Beru sestavu 1.8 co byla na srazu, zase nějaké velké časové rozdíly nebyly. Nepíší že bych je udělal, ale mít menší gumy , tak mají se mnou problémy. A ohledně 120ky, je to myšleno tak, že ikdyž mám více koní, a jedu jen udržovací rychlost za 4 na 2000ot, těžko budu akcelerovat oproti rozjetému autu v otáčkách. Musím ho nejprve dostat na krouťák, to znamená podřazení............ :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2007 21:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
velke casove rozdily asi nebudou, ale stejne to musi byt znat. rozdil bude taky v ridicich.
ten kroutak u 1,6 zetec by me docela zajimal, max. papirove pri 3000, ale realne se mi zda nekde u 4000, az to nekdo hodite na brzdu, tak se pochlubte :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2007 21:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
balu píše:
Miky píše:
Balu:Tak že mám zkusit ten kopec jet na víc plynu už od začátku a až ho vyjedu tak taky.

Tady nejde o množství plynu, ale v jakých točkách ho máš před akcelerací. Zkus přijet ke kopci s 3000ot a pak akcelerovat, určitě nebudeš potřebovat dát pedál až na podlahu.


To je jasný, ale než na nějaký vyhodnocování bych to spíš viděl tak, že ve 3000 má motor kdispozici více točivého momentu, proto to vystřelí líp. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 576 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz