fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Palivove čerpadlo u Escorta 1.6i
PříspěvekNapsal: 20 čer 2004 20:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Jednou to asi prijit muselo.
Sedl jsem v patek do sveho escorta a po otoceni klicku motor na vterinu naskocil a zase zdechnul. Po nekolika dalsich neuspesnych pokusech jsem zjistil ze se nezapina cerpadlo (chybi tam to zahuceni po otoceni klicku do polohy 2).

Muze s tim relativni laik jako ja neco udelat nebo uz je to jen otazka servisu a nekolika tisic korun? :x
Kolik muze stat oprava cerpadla ci koupe noveho?
Slo by pouzit cerpadlo z normalni 1.6ky nebo musi byt specielni pro XRičko?

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 07:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Cerpadlo samotny casto neodchazi, zkus jestli maka rele, nebo zapoj cerpadlo natvrdo na stavu, jestli maka. Taky muze byt spatny kontakt u pojistneho spinace. Jestli mas cerpadlo mimo nadrz, bejvaj dost casto oxidovany kontakty.Cerpadlo by melo bejt stejny jako u jinych provedeni stejnyho umisteni, tj mimo nadrz, nebo do nadrze, cena je tak kolem 2 za pouzity, plus minus podle prodavajiciho. Ale jsem optimista, rekl bych, ze zrada bude nekde mimo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 03:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak ja mam uplne ten samy problem... dojel jsem, zastavil na parkovisti a uz jsem nenastartoval. auto toci a nic, cerpadlo pri zapnuti nehuci...

A ted jeste dalsi problem... v papirech to ma 1,6 66kW L4B "87, podle predchoziho majitele je to "89 je to xr3i, kod motoru se mi najit nepovedlo. Podle katalogu D&W jsem zjistil, ze L4B ma mechanicke cerpadlo, ostatni elektricke. Jak poznam rozdil? jinak cerpadlo je kazdopadne pod nadrzi.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 10:12 
Ak nezopina rele cerpadla moze byt chyba v poistkovej skrinke (studeny spoj) mal som ten isty problem.Bol som v servise a chlapik vyradil rele a zapojil cerpadlo na priamo, motor sa rozbehol problem bol v tom ze som mal niekolko studenych spojov.Po case mi vsak odilso aj cerpadlo uz malo slaby tlak.Dal som tam externe cerpadlo a umiestnil som ho v motorovom priestore.Escort r.v. 91 ma ponorne cerpadlo priamo v nadrzi, vtedy som ho nikde nezohnal takze som to riesil externym cerpadlom, rozdiel nie je ziadny.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 11:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak uz je problem vyresen. Zkusil jsem zapojit cerpadlo "natvrdo", rozjelo se. Nakonec stacilo prostrikat kontakty u cerpadla kontoxen, poradne je zastrcit a uz to vrci jak ma.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 16:37 
Takze to bol ten lepsi pripad.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 21:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Nastesti... uz jede... si ce statecne na tri valce, ale to budou asi uz "jen" kabely.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 22:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2004 20:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Trautenau
Panové mel sem uplně stejnej problém. Bylo to u Esa r.v. 88 1,6i. Nakonec taky díky bohu nedošlo na nejhorší-nový čerpadlo, ale mně se pro změnu vysr... relátko. Vždycky při nějakých delších trasách se hodně zahřívá-a tak jednou se roztavilo. Ale prej to je taková slabůstka Es tadytoho roku výroby, tak nevím. Ja dal za to relé 800, ale přes známýho, jinak to je dost drahý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 19:00 
tak ja mam ted ten samej problem :oops: nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil :shock: takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 22:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo"

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 23:17 
PH píše:
na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo"


tak ja se na to zitra podivam uvidim co na me vybafne :D diky :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 00:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Jak se pozná že to čerpadlo už má před smrtí? Mě to někdy běží úplně nádherně tiše tak jak má, a někdy mi to začne strašně vrčet a hrčet, ale motor pořád běží jak má a po chvilce se to srovná. To čerpadlo je jedna z mála věcí která mě ještě nezradila a není nová nebo alespoň opravená a docela bych nerad aby mě zradilo a já neměl nic v záloze. Relé vozím záložní a čerpadlo bych asi koupil a zajímala by mě aktualní cena za jeté dobré. Je to to co je mimo nádrž.
Díky moc za odpovědi...

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 07:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2006 06:39
Příspěvky: 38
Bydliště: Bratislava
Ja mam 77kW 1.6 a ja sa trapim s tymto problemom uz asi 1.5 roka. Zistil som ze stavu nedostava rele z riadiacej jednotky. Obcas to zblbne a nejde nahodit motor. Nevie niekto ci to ma aj snimanie tlaku paliva na vstrekovacoch? O.i. Istic som mal na mraky,da sa opravit. :-)

_________________
1.6, 77kW/105 Ps, r.v.:1993 Escort 5 Dver.
1.25 55kW/75 Ps Fiesta 2006 5 Dver.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 10:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
nicus: me uz hodne hlasite vrci pres 8tkm (od te doby co ho mam - tezko rict jak dlouho vrcelo pred tim) a krome toho neprijemneho zvuku zatim v pohode. U jetyho stav moc nepoznas a repasovat nejde. Spis asi se na to vykaslat a az jednou kiksne koupit nove.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 11:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Me cerpadlo vrcelo pres 30 000 km a furt fungovalo. Takze vrcenim svoji vuli umrit urcite neoznamuje.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 10:53 
Offline
Nováček

Registrován: 09 úno 2006 12:04
Příspěvky: 16
Bydliště: ostrava
wilda píše:
tak ja mam ted ten samej problem :oops: nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil :shock: takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat?


Tak takový problém jsem řešil nedávno, spravilo se to novýma svíčkama a taky novým kontaktem u rozdělovače, teď to chytá perfektně, a nebo to je relé s tím už jsem měl taky problém, ke kontaktům od pumpy se dostane tak že musíš zvednout auto, pumpa je umístěna vzadu pod autem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 13:20 
Tak a je to nastartuju,motor bezi normalne po par vterinach se se zacne jako pridusovat chcipne :cry: takze jsem v haji musim pockat az bude sucho abych se podival jak je to s tema kontaktama ale uz vidim jak budu muset kupovat nove svicky to rele a pumpu :cry:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz