Hans2 píše:
Zdravim, mám na káčku následující problém s volnoběhem: při zahřátí motoru mi začnou poměrně výrazně kolísat otáčky, ale motor nechcípá. Pokud prošlápnu plyn tak se otačky zvednou a drží, ale poměrně vysoko a spadnou až poté co zmáčknu spojku, pak zase kolísají. Při jízdě je vše ok, motor táhne dobře. Pokud jste se s tímto jevem někdo setkal nebo měl návrh na řešení tak napište, děkuji.
jhsoft píše:
tak jsem to udělal podle návodu...odpojil baterku...po znovuzapojení jsem nechal chvíli běžet motor, poté jsem držel 2 minuty 1200 otáček...najel v provozu cca 10 km...to vše na jedno nastartování.Nyní když nastartuju otáčky se drží na cca 1100..když vyřadím za jízdy otáčky spadnou na 400-500,..když uplně zastavím drží se tak na 900...otázka zní?Srovná se po to určitých km? Nebo to bude pořád padat na těch 400-500?2x mi to při j ízdě chcíplo:(
(Za 1. nepatří to náhodou do jíný kat.?) nepatří-spletl jsem se...njn to sou starosti
a za 2. mě to dělalo auto taktéž. A dost lidí, spíše většina mi tu řekla že je to volnoběžnej ventil. Vyčistit, případně vyměnit za novej. Není to tak dávno co jsem to tu řešil. Zkuste mrknout do sekce Volnoběh, bude to někde na začátku.
P.S.: je možný že to může dělat x dalších věcí, ale vyčištění v-ventilu je asi nejmíň nákladný. Zkuste pohledat na foru,je to celkem čestvě oživeny téma-i když ten vyhledávač stojí za...