fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prestavba 1,4-1,6,karbec-strikacka????
PříspěvekNapsal: 01 bře 2005 23:41 
Mam takovy dotaz mam 1,4i rv90...a mam moznost na 1,6i,nebo karbec,jeste nevim..rok cca 84-5..co by se z toho dalo poskládat jako nej resení???A ktera prevodovka bude lepsí...1,6 by mela bejt vic na rychlost,ne???A myslíte ze pujde prehodit i spojka? Tipek chce za komplet karu bez papiru 2500Kc!!!!Tak koumam co s tim....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 12:19 
Dneska rikal ze za 1500 to pusti...tak poradte nekdo,jestli by se to dalo nejak vybastlit... :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 12:36 
No jo,ja vim,sem trapnej,ze se seru s takovou pleckou,si asi rikate,jenze co mam delat...nejsou kacky na neco lepsiho...tak poradte,jak to skombinovat... :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 13:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Být tebou tak se zajdu na tu káru 1,6 podívat. První věc jestli je vůbec pojízdná a v jakém stavu je motor - převodovka. Jestli bude stav dobrý a budeš mít celé auto, tak by to mělo jít přehodit. Podívej se jaký je rozdíl v úchytech na karoserii pro motor a převodovku. Jestli bude stejné tak to musíš dát dohromady.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 13:50 
Videl jsem to...je to ohnity...prahy a tak...puvodne tam prej byla 1,4karbec a ted tam je snad 1,6i,nebo karbec...nevím.Jezdilo to jeste loni,ale ted to uz rok stoji,ale ne kvuli poruchy...takze jet by to melo.Jen nevim,co a jak s elektronikou motoru,čerpadlem atd...HELP!!! :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 13:53 
Nejradsi bych rozebral oba a poskladal to nej co pujde...jenze,vite jak,muze a nemusi to pak jeste jezdit :lol: Co myslite...lepsi karbec,nebo i-cko s tema vecnyma problémama???To by mohlo být zamenitelný,ne??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 15:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Ričrd píše:
Nejradsi bych rozebral oba a poskladal to nej co pujde...jenze,vite jak,muze a nemusi to pak jeste jezdit :lol: Co myslite...lepsi karbec,nebo i-cko s tema vecnyma problémama???To by mohlo být zamenitelný,ne??



..no muj nazor: za 1500 to bude desna plechovka...a projel jsi se v tom, jak to jezdi, nebo to uz nejde ani nahodit? Ja bych uprednostil karburator pred jednobodovym vstrikovanim (pokud myslis 1.6i...)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 16:44 
Jel sem v tom loni,pak to odstavily a tak to tam porad stoji.Motor nejak nerachotil,prevodovka taky v klidu a i spojka dobrá.Prave proto o tom uvazuju...ja uz mam spojku v haji a motor...taky uz ma hodne za sebou.
Jen nevím jak je reseny cerpadlo atd.na karburatoru.Ja ho na 1,4i mam v nadrzi.a celkove pak elektronika a ridici jednotka...nevim,no. :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 17:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Taky bych uprednostnil karbec, konecne, kdyz to budes mit doma, muzes koumat co z toho pouzit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:02 
A myslíte,že to bude navzájem zaměnitelné?Třeba to sání s karburatorem z 1,6 dát na moto4 1,4 atd.?V čem je lepší karbec??
Jo a co myslíte-co pak na STK a emisích??Nepoznaj,že je tam jinej motor?Třeba podle splodin??? :idea:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 21:04 
A co stou elekteronikou motor????? :idea: :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 02:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak na STK na 100% poznaji, ze tam mas jiny motor... Z karburatoru se da dostat vetsi vykon (ale taky spotreba), modernejsi motory jsou spis delane na co nejmensi emise, nez na co nejvetsi vykon. Kazdopadne taky na karburatoru je daleko min moznych zavad nez na elektronice a taky kdyz uz se nejaka vyskytne, tak se lip hleda. Zadna RJ ale cista mechanika... zamenych dilu ze strikacky do karbecu a opacne ale asi moc nebude...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 11:38 
Takze emisema asi pak...horko,tezko prolezu,co???
A myslíte,ze by primo ten karbec s prírubou sel dat i na tu mou 1,4i??takze tu rídící jednotku pak můzu uplne vyhodit?a lambda,a kat?? :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 09:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Kuwa, momentálně řeším ten samý problém, moje 1,4i začíná pěkně papkat olej, zdvihátka taky pěkně mlátí. Mám možnosz mít 1,6i za 4500 a mělo by to prý pasnout, ale nevím, jestli nemám dat jen druhý těsněni pd hlavu....prachy fakt nejsou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 09:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Taky jsem měnil motor, místo 1.6 - karburátor jsem si tam dal 1.6 EFI, výměna tak strašná není, nejvíc mě dalo zabrat zapojení relátek pro efi a čerpadlo. Nakonec jsem to v pohodě zvládnul a autičko jezdi jako drak :-)

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 11:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Ričrd píše:
Takze emisema asi pak...horko,tezko prolezu,co???
A myslíte,ze by primo ten karbec s prírubou sel dat i na tu mou 1,4i??takze tu rídící jednotku pak můzu uplne vyhodit?a lambda,a kat?? :?:


...to ze neprolezes emisema, toho bych se nebal, pac emisema neprolezes uz ted s tim co mas ted...na STK poznaji, ze mas jiny motor, ale otazka je, kdo te dela emise, to je tezky...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 11:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
V podpisu mas ze mas kat pric takze jsi stejne do ted s emisema musel mit problem ne? ... jinak kdyz to vezmu do dusledku pokud mas strikacku tak mas kat, u karburatorove verze se kat nedava!! ... to je zasadni rozdil v emisich, jeste me napada ze vozdy do roku 1992 katalizator mit nemusi takze mazna proto jsi nemel problem na emisich ale v technicaku to stejne musis mit uvedene :o)

Jiny motor urcite poznaji uz od pohledu, karburator x strikacka to je nezamenitelne, kdyz uz tak vetsi uspech bys mel pokud by jsi vymenil stirkacku za strikacku, z TP vymazat cislo motoru a pak bys musel doufat ze si toho nevsimnou :o)

Kdyby jsi mel zajem tak ti muzu nabidnout motr z fiesty XR2i 1.6 105HP (ne zetec) zde

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 11:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
NTI píše:
V podpisu mas ze mas kat pric takze jsi stejne do ted s emisema musel mit problem ne? ... jinak kdyz to vezmu do dusledku pokud mas strikacku tak mas kat, u karburatorove verze se kat nedava!! ... to je zasadni rozdil v emisich, jeste me napada ze vozdy do roku 1992 katalizator mit nemusi takze mazna proto jsi nemel problem na emisich ale v technicaku to stejne musis mit uvedene :o)

Jiny motor urcite poznaji uz od pohledu, karburator x strikacka to je nezamenitelne, kdyz uz tak vetsi uspech bys mel pokud by jsi vymenil stirkacku za strikacku, z TP vymazat cislo motoru a pak bys musel doufat ze si toho nevsimnou :o)

Kdyby jsi mel zajem tak ti muzu nabidnout motr z fiesty XR2i 1.6 105HP (ne zetec) zde


...treba starej golf mel karburator a mel i katalyzator nerizenej samozrejme...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 11:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Tak to potom jo, u karbecu nerizeny kat a u strikacky rizeny kat ;)
nicmene co vim tak auta vyrobena do roku 1992 katalizator mit nemusi, akorad nekteri vyrobci uz ho tam davali

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 21:35 
Cislo v TP nemam,emise uz mam domluveny,takze uz zbiva to nejak skutit.Prave nevim jak pak upravit Elektriku,kdyz tam dam ten karbec.Co s ridici jednotkou a cerpadlem v nadrzi atd.????? :cry:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz