fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 14:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
za kolik a kde se takova vec da poridit? Myslim tim ten zvedak/plosinu

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 19:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
už jsem tu odpovídal na jednu SZ, zjistim výrobce, nekupoval jsem to já, ani nevím co to stojí

ještě to k tomu chce jednoho "obtížně adaptibilního spoluobčana" nebo silnou vrtačku na točení... tou klikou to samozřejmě jde, ale milion otáček...

A dotaz na majitele vozidel s BC skříněma... Máte vůli / jak velkou na lanku spojky? Samostav mám dle mého správně funkční a lanko stále klade dost odpor, tedy vůli si to buď nevytvoří, nebo úplně minimální. Ještě to nemám rozebraný, ale bude KO pružina přítlačáku, nebo ložisko na spojce, tedy doufám v jednu z těchto variant ikdyž zvuky jsou to až moc kovové. Že tam není vůle je jedna z možných příčin... Mimo to v jakém provozu se auto používá a že spojkové díly nebyly nové. Třeba AP racing u svejch spojkovejch kitů doporučuje vyměnit samostav za novější, tuším po ´96...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 19:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
http://www.youtube.com/watch?v=ubGNWvM8ZnE

tu jedno propagační, jmenuje se to "seicar lift" ale na netu jsem v čr nesehnal, musím se zeptat kde se to vůbec kupuje


//snažím se nevkládat zbytečně moc příspěvků tak občas upravuju poslední//

Pro ty co momentálně zajímá víc hever, než auto :D

Zajímavá SZ od uživatele "Vena", díky

Zdravim Miloši,
tvoji sekci v tunningu docela se zaujetím sleduju a musím přiznat jako spousta lidí, že se mi to moc líbí a sem zvědav jak dál budeš postupovat. Dneska sem viděl Seicar lift i to propagační video a říkám si, že už sem to viděl. Chodí nám časopis Stavospoj ( velmi doporučuji, platí se pouze poštovné asi do 500 ročně a najde se v něm spousta užitečných kontaktů atd.) Obdobný hever tam inzeruje firma JH6 z Brna mají web www.jh6.cz Podívej se na to. Psal si, že jsi na seicar v Čr nenarazil, sice to není seicar ale princip je naprosto stejný. Co se týče ceny na netu uvádějí 12000 bez DPH plus při objednání přes internet 8% sleva. Což si myslím že je slušná cena oproti sloupovým heverům kde je cena poněkud jinde. Třeba to někomu pomůže pokud ne tak se nic neděje, případně info můžeš poslat dál.. Přeji hodně zdaru s Fiestou. Vena


Jo, a abysme nezakecali ten dotaz na vůli na spojce... Futy? Anglicak? co?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 10:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Myslis vuli na pace vypinani, nebo vuli na pedalu nez narazi na odpor? Na ty pace je to cca 1cm jakoby vakl, na pedalu cca 3cm, ale zkusim to zjistit presne na aute. Teda pokud se nejak dostanu pod airbox.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 11:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Na páce vypínání... To musim nějak pořešit, může to být i tím že tam mám komplet z toho ERST a můžou tam bejt jinak úhly/délka lanka. Samostav funguje, ale už přes pružinu takže to furt neuvolní lanko úplně. Zas 1cm vůle se mi nezdá když vezmeš že lanko v páce spojky vlastně nedrží když není napnutý...

Prostě mám pocit že se mi točí ložisko ikdyž nemá. A tak mě napadá že vcelku nedávno jsem měnil pedálovou podlahu za jinou když jsem tam dával servořízení, tedy i samostav. No všechno zkontroluju.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 12:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jak to myslis, ze to lanko v ty pace nedrzi, kdyz to neni napnuty? To by nesmelo bejt zaveseny v pedalu, jinak ja kdyz to chci vyhaknout z vypinaci paky,musim za lanko vzit klestema, aby se to povytahlo a teprve potom vyhaknu. Vlastne kdyz si to ted predstavim, tak diky tomu predpeti v lanku na ty vypinaci pace zadna vule neni, fakt to budu muset prezkoumat na aute. Dokonce jsem snad nekde cetl, ze to spojkovy lozisko by se melo tocit furt, akorat kdyz neslapes, tak neni namahany, melo by na to bejt staveny. Spis bych videl pripadnes problem v samostavu, kdyz to po rozhazeni davam vsechno zpatky, tak drzim pedal co nejvejs a zkusim poondit lankem, proste nejak vymezit tu vuli na zoubcich, blbe se to lici takhle.
Jinak nektery vypinaci paky maji jinou konstrukci, maji na konci litinovej kus s gumovym blokem, pravdepodobne kvuli komfortnejsimu zaberu , paka nema na konci vidlicku. Ja dal klasickou starou pac v tom bloku se ten konec lanka obcas sprajcuje , odira a prdne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 12:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak asi budu volat do fordu :D Taky mi přijde že je to celý stavěný tak že ax. ložisko se točí furt. Ten samostav konstrukčně prostě furt na lanko působí.

Lanko z páky odpojim silou i rukou, táhne proti jen pružinka samostavu. Mě na to přivedl táta, že je ptákovina aby se furt točilo, a vzhledem k tomu jak je to ložisko mazaný na tom něco bude...

Ale to je samá teorie, očekávám že ložisko bude OK. Snad zejtra to konečně rozeberu.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tata je pametnik, driv se to netocilo, taky se nastavovala vule, s centralnim a ne packovym pritlacakem je to o necem jinym. Tak rozebirat uz to nebudes poprve, sak se aspon pocvicis a treba zase vymyslis nejaky vylepseni nekde.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 16:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
taky bych rad poradil ale ja s prevodovkou nic nedelal ani nepamatuju takze bych stejne jen kecal:) system si jakstaks pamatuju a dokonce mam ERST prevodovku ale jelikoz sem s tim zadnej problem krome uplne hole lamely na spojce nemel tak si tam fakt neuvedomuju nejaky vule a sponovani lanka... ale muzu to proverit primo na aute jestli chces.. akorat nejak netusim co presne bys chtel vedet?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2007 22:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tedy motor venku...
Obrázek

copak je na obrázku špatně? škoda že telefon zrovna zaostřil dobře ale úplně jinam
Obrázek

takhle dopadl setrvák
Obrázek

Tedy fakt úžasná závada, tahat motor kvůli jednomu povolenýmu šroubku. Ale nevěřili byste jak hroznej zvuk dokázal vytvořit. Klepání spojkovýho pedálu bylo patrně jen v axiální vůli kliky, která se jeví "normální" .

Vůbec se mi tam ten motor nechce vracet, ale druhá 1,8 130Hp už rok a půl stojí tak to taky nechci moc pokoušet, a 2.0 ještě není připravenej, tak tam cca na měsíc vrátím tenhle, doufám že ložiska na klice to tu chvilku přežily.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2007 08:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tys mel povolenej setrvak? Joo, tak to fakt nejsi prvni, jestli te to utesi.A zvuky jsou to naprosto desivy, zvlast, kdyz tech sroubku je vic.Zase zaplat buh, ze je to tak hrozny, kdyby to nebylo moc a potom se to uvolnilo cely, tak to nepotesi. Lepim je Loctitem.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2007 08:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
to nebyl povolenej setrvak.. to je jeden z tech sroubu pod setrvakem, na te fotce to neni nejlip videt.. koukni jakou to na setrvaku udelalo ryhu kolem te priruby.. tak to je husty

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2007 08:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A ten šroub taky dostal trošku po prdeli, má hlavu krapet nižší, než ten vedle, co je zašroubovanej :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2007 12:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
joo, uz vidim, ten co drzi domecek gufera. Teda Milosu, co si s tim musel provadet, tomu se rika dojit to tak, ze se sypou sroubky. Doted jsem myslel, ze je to prehnany rceni, prdlajs.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2007 20:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Vzhledem k tomu jak tim guferem teče olej tak předpokládám že to nikdy nikdo nerozdělával, no a už je to pár let co to utáhli ve fordu :D

Řekl bych že čistě věkem... začalo to v obci, kde jezdím obvykle 4 skoro volnoběh a hezky tiše nenápadně. Pravda že předtím sem jel vcelku pilu, ale nic co by ten motor už 100x nezažil. I přehřátej už párkrát byl a nic.

Naházim to zpátky, 2.0 chci udělat pečlivě a ne s tím teď spěchat.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2007 22:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Někdy od 23. jsme zase pojízdný, motor jde zdá se normálně ale už se těšim na novej. Převodovka teče víc než před demontáží, v inzerci "koupím" je seznam z čeho by se mi hodila, udělám repas jiný, tahle to s tou 1,8 ještě vydrží, další už komplet přetěsním a dám nový ložiska.

No a ježíšek, když se mu trochu pomůže, přecejen je to težký, umí nosit nejen ponožky apod...
Obrázek
Obrázek

předky se nastavujou "nahoře" - tedy tuhost
Obrázek

zadky výrazně kratší, předky taky, pravděpodobně to bude notorická tříkolka, stejně jako třeba všechny feldy na HPčkách
Obrázek

předek, všude místa dost, origo držáky brzdovejch hadic nepoužívám už dávno, zbytečně se to tam plete a tyhle hadice nejsou zas tak ohebný
Obrázek

zadek
Obrázek

asi tu ještě nebyl detail na zadní brzdu a ten adaptér, zde je vidět kde je to o 2cm rozšířený... a mondeácký brzdiče bez ručky
vlevo dole je vidět kolečko nastavení zadních tlumičů, daj se otočit i do středu auta a pak je k nim lepší přístup, takhle jsou zas pěkně chráněný
Obrázek

Zadní tlumiče jsou nastavitelný v 16 polohách - je tam citelná aretace, přední plynule na cca 4otáčkách. Nastavení výšky jasné, každá ta matice má v sobě pojistnej červík - plastovej aby se neorvaly závity. Kontramatky jsou mi milejší, ale tohle jim asi funguje když to jezděj stovky aut. Přední pružiny 8" 250lb, zadní 10" 200lb. Samozřejmě lze vyměnit za jakékoliv jiné 2,25" a nejsou ani drahý.

Svezu se na tom zítra, 29. jedem CWC a 30. možná letiště u Příbrami, je tam nějaké "klouzání" tak snad bude na čem a čím :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2007 08:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tak jsou krásný. To byl ježíšek hodnej. Tak hlavně aby fungovaly tak jak sis představoval.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2007 14:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nádhera co dodat?

A kde jsi je kupoval? Díval jsem se na pár stránkách a našel jsem je jen okolo 28-30tis, tak předpokládám, že jsi je určitě někde sehnal levněji.

A ještě dotaz. Jak, že se ty předky nastavují? Nějak to z té fotky nevidím....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2007 17:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Už jsem na tom jel, ještě to bude chtít pohrát si s nastavením ale i na hnusnejch vysokejch zimákách se to chová slušně. Uvidí se po prvních ostrejch km... Kvalita se pozná časem, ale první dojem to dělá dobrej.

Kupoval jsem přes e-bay "matt levis motorsport", má je skladem. Z englandu za 8dní tady, i s dopravou o cca třetinu levnějc než tady.

Ty předky - na konci pístnice - nahoře - je asi 8mm šestihran a k němu štelovací kolečko. Stejně jako třeba žlutý KONI který tam maj v podstatě sploštělej drát kterym se točí.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 08:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
A safra, to je fakt pastva pro oci, teda kratky vypadaj dost, kdyz vezmu, ze uz zluty kone jsou kratsi, nez normal.Rekl bych, ze ta draha predni pistnice je v rozsahu par cm, na slusnej povrch asi dokonaly. Ty na necem moc vlnitym stejne asi moc nejezdis,vid? Jaka je asi mezera toho predniho pera od tela tlumice?
Ty zadni brzdy mooc hezka prace.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz