fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 12:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
George V. píše:
....pro mne je rozhodující manuál, vydaný výrobcem.



...pro me je rozhodujici, ze me nejaka fabka, felicie a podobny sracky nepredjedou, jinak kdyz vezmes v uvahu ze blba felicia 1.6/75k ma 135Nm, tak se mi 134Nm v escortu zda jako realna hodnota, spis je to malo (ale ja mam 136, tak jsem vysmatej :lol: ..ok ok prehanim, pardon)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 14:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tak felda 1,6/75k není zrovna dobrej příklad pro srovnávání. Nezáleží ani tak na velikosti kroutícího momentu, jako na jeho průběhu a v tomhle se VW 1,6 s 1,6 Zetecem srovnávat nemůže, nehledě na další věci, jako spolehlivost, zvukové projevy při studených startech, a pod. Kdybych měl možnost tenhle motor strčit do svýho Escorta, tak neváhám...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 14:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
George V. píše:
Tak felda 1,6/75k není zrovna dobrej příklad pro srovnávání. Nezáleží ani tak na velikosti kroutícího momentu, jako na jeho průběhu a v tomhle se VW 1,6 s 1,6 Zetecem srovnávat nemůže, nehledě na další věci, jako spolehlivost, zvukové projevy při studených startech, a pod. Kdybych měl možnost tenhle motor strčit do svýho Escorta, tak neváhám...


...to mas pravdu takhle linej motor jako je 1.6/55kw z produkce VW jsem hned tak nevidel, jsi blazen, ze to chces mit misto Zeteca...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 15:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
no že by byla filcka s motorem 1,6 55Kw líná to se mě nezdá ale do 100 km v hodině to zmetkoj nandá pak už to moc nejede :shock:

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 15:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
bibo píše:
no že by byla filcka s motorem 1,6 55Kw líná to se mě nezdá ale do 100 km v hodině to zmetkoj nandá pak už to moc nejede :shock:


..problem tohodle motoru (=tj. 1.6/55kw od VW) je v tom, ze nejde moc ochotne vytacet pres 4000....proto je linej, je spis na klidnou jizdu, dobre tahne odspoda.....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 15:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
ten motor táhne jako nafták ale jinak jede dobře musí se u něj hodně řadit maximum má někde kolem 4500 t pak začne vadnout

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 16:05 
tej VW 1.6 by som dal pokoj. Sú tam problémy s chladením jedného valca, teraz neviem či 1 alebo 4. Pri dlhodobej jazde vo vyšších otáčkach sa vie pridrieť a je to potom dosť finančne zaujímavá oprava, a to nehovorím o neustálych problémoch so škrtiacov klapkou, voľnobehom ... Známy ju kupoval ako novú a za to čo do nej dal by si dneska kúpil ešte jednu ...
Ale keď ide, tak je to celkom slušné, ale spotreba je o dosť vyššia ako u 1.3 MPi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 18:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 úno 2005 22:17
Příspěvky: 131
Bydliště: Valašské Meziříčí
bibo píše:
no že by byla filcka s motorem 1,6 55Kw líná to se mě nezdá ale do 100 km v hodině to zmetkoj nandá pak už to moc nejede :shock:


No a třeba hmotnost auta na to nemá vliv ??
Dyť váha feldy začíná na nějakých 950 kg (nevím přesně) a esco začíná na 1200 kg ... to musí být někde poznat i při tom rozdílu výkonu (± 11kw) ne...

_________________
KIA RIO 1,25 CVVT Edition 1, (2012/05)

Ford Escort Combi 1.6 16V (1995/06) 66kW, Simply equipment (2x Airbag, Clarion DB348RMB, ...) - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 08:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ad Majo:

Jednu Feldu Kombi 1.6 máme v práci. To auto má svý mouchy, ale motoru se opravdu netýkají. Ani nevíme že tam nějakej máme, jen do něj lejeme olej a benzín. A to jí kolega bere dost u huby. Spotřeba v zimě do 7l; má najeto 130 000 km. Ten výkon 55kW je jenom papírovej. Někde psali, že je to kvůli německejm daňovejm zákonům. Ve skutečnosti má víc.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 09:27 
Tak je to ozaj dobrý kus. Tomu človeku, čo poznám ja, to auto scípalo na voľnobeh od začiatku, nepomohla ani výmena škrtiacej klapky. Motor pridrel keď išiel z Blavy po dialnici 170 dlhšiu dobu (možno hodinu a pol). Ináč ťah má ten motor má výborný ťah, ale na filcku blo dosť ťažký.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 09:56 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Ja jsem s VW 1,6 75k ve filcce nejel, ale v oktavce ano (tedy hmotnosti srovnatelne s escem) a muzu vam rict, ze to byla hruza. zlatej zetec. pamatuju si, jak jsem nekde jel s tou oktavkou na D1 do kopce, asi 120km/h a nechtelo to jet ani na IV, ani na V. jak nekdo psal, na klidnou jizdu to jde, protoze to tahne odspodu, ale do otacek to nejde. nechtel bych to ani nahodou. navic je to motor technicky mnohem zastaralejsi nez zetec, to davali do golfu uz kdovi kdy...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 10:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
A to je právě to, zátah odspodu! Zetec má sice zátah, ale musíš podřadit a vytočit ho, aby Tě to zatlačilo do sedačky. Zkus se Zetecem akcelerovat na pětku z nějakejch 60km/h. VW no problem; do sedačky Tě to sice nezatlačí, ale citelně zrychluje. A že je zastaralejší, neznamená, že je horší. Jestliže VW z 1,6 vytáhne při 8 ventilech (a dnešních ekologických limitech) 75kW (Octavia), proč jich tam cpát 16; je to jednodušší, spolehlivější a hlavně levnější na údržbu.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 11:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nevím proč chceš akcelerovat na 5° v 60km. Já znám motor 1,6 z felicie a tvrdím že žádná Felda 1,6 Esco 1,6 neudělá ani do 100km, protože já udělám 100 na 2° a Felda bude muset řadit 3°. Nevím proč si děláte problém točit motor krátkodobě na 6000 ot od toho je to 16ventil. Když začali 1,6 do Felicie dávat, tak se mi to při prvním svezení zdálo slušné. Jak jsem ale začal přesedávat z Esca 1,6 do feldy, tak už jsem pociťoval nedostatek výkonu, opravdu to porovnat nejde.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 11:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
A to je právě to, zátah odspodu! Zetec má sice zátah, ale musíš podřadit a vytočit ho, aby Tě to zatlačilo do sedačky. Zkus se Zetecem akcelerovat na pětku z nějakejch 60km/h. VW no problem; do sedačky Tě to sice nezatlačí, ale citelně zrychluje. A že je zastaralejší, neznamená, že je horší. Jestliže VW z 1,6 vytáhne při 8 ventilech (a dnešních ekologických limitech) 75kW (Octavia), proč jich tam cpát 16; je to jednodušší, spolehlivější a hlavně levnější na údržbu.


Castecne s tebou souhlasim. nicmene esco je prevodovany hodne do rychla, takze tam ten motor potopi trosku prevodovka. Rozhodne ta 1,6 75k v oktavce te nezatlaci do sedacky, do 2000rpm to jede lip, esco se trochu dusi, ale to jsou takove otacky nanic. v normalnim provoznim rezimu kolem 3000rpm je to mozna srovnatelne, ale beda, kdyz potrebujes na to slapnout. Mne ten VW pripomnel starou dobrou stodvacu, kde kdyz jsem podradil, tak se stejne skoro nic nedelo :lol:
jinak VW 1,6 75kW je uz uplne jinej motor, jezdi pekne, nezere, na ten zetec nema, akorat skodovka to tam zabila zase prevodama. petka u oktavky je jen malilinko rychlejsi nez ctyrka u esca a na dalnici je to dost slyset, kdyz mas 4000 rpm pri 130km/h. taky nejsem moc prizivcem 16 ventilu, vestinou tim motor ztraci pruznost v nizkych otackach, je to dobry na zavody...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 11:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Standa:

Možná jsem línej řadit. Jinak ze života: v obci jedu 50 za 4, za cedulí chci zrychlit. Aby se mi Feldy nelepili za prdelí, musím dát za 3 a šlápnout na to. S Feldou 1,6 za 4 no problem. Asi tak....

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 12:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
George V. píše:
To Standa:

Možná jsem línej řadit. Jinak ze života: v obci jedu 50 za 4, za cedulí chci zrychlit. Aby se mi Feldy nelepili za prdelí, musím dát za 3 a šlápnout na to. S Feldou 1,6 za 4 no problem. Asi tak....


Nojo, ale se Zmetkem se opravdu moc na čtverku 50 jezdit nedá, tak akorát z mírného kopce bez potřeby akcelerace nebo tak nějak... Je to i daň za to, že na dálnici zas netočíš tak šílené otáčky jako třeba ty škodovky, ty převody jsou prostě nastavené jinak.
Ta 1,6 je do Felcky samozřejmě plně dostačující, protože ta Filcka je lehoučká, ten motor s tím odspodu krásně zacvičí a dělá to dojem silného auta... Ale na dálnici nebo při předjíždění to část svého kouzla ztratí, protože tam tě najednou přestane zajímat, jak to jede při 1800 otáčkách, ale potřebuješ spíš rezervu nahoře, nad pracovníma otáčkama... A tam je ten motor fakt slabej.
Myslím, že na trhu ojetin je dost vrstevníků Esca Mk VI a VII, kteří mají 8v motory, takže každý ať si vybere co se mu zlíbí. (Namátkou Golf III a IV, stará Astra 1,6 - taky má papírově 55 kW jako VW, ... nebo nějací frantíci.)

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 12:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
No já nevím, kolik jste toho v tý Feldě najezdili, ale pětka je úplně stejná, jak u Escorta....

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 12:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já jsem s felicii 1,6 najezdil pár tisíc km a pokud si dobře pamatuji tak při 3000 ot měla na tacho 110 a Esco má 120. Navíc ten motor VW končí na 4,5 t a Zetec na 6,5t.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 13:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Já mám také při 3000RPM cca 110km/h. S těma otáčkama souhlas, ale jak často je třeba točit přes 4000?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 13:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
Já mám také při 3000RPM cca 110km/h


no tohle jsme tu nekde jinde uz probirali a vsem to ukazuje v escu na petku 120 pri 3000rpm :lol:
pocital jsem to a realne to vychazi kolem 112-113 km/h
u oktavky to taky ukazovalo pri 3000rpm necelych 110km/h a ta 75kW ma dokonce pri 3000 rpm jen 100 km/h. To je fakt hukot. A to jsem cetl, ze u nove oktavky ty prevody jeste zkratili...
btw i u stopetadvacitky jsem mel pri 3000km/h na tachaci nejakych 110 (jo mel jsem ale dlouhe prevody ze stotricitky...)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz