Já jsem něco podobného řešil s R 19 16V (99 kw). Komprese se snižovala tak, jak píšeš, prakticky pouze těsněním. Do PF ventilu běž na 100 %, jelikož jak přestřelíš 0,9 bar, právě vačka s tím má docela problém, nepočítám ventily. Budík asi máš, ten se taky hodí. Na začátek bych plnil max 0,6bar. I když nevím, jak to vezme ta jednotka, kterou chceš dát, asi bych to zkusil i chipnout, nebo přepsat data...Jinak pokud si pamatuju, pak už se dělá úprava právě klikového mechanismu, dokonce i pístů se změnou komprese z 10,1 na 9,1 (To je zase v případě R 19, u Fordu to může být jinak!) Jinak na R 19 jsou svody za motorem, i tak je tam málo místa, ale pokud máš svody přímo pro turbo, dostaneš to tam. Jak si pamatuju Fiestu, (počítám, že Esco má +- stejné míry od motoru a chladiče) je tam mnohem víc místa, takže by to neměl být problém. Dokonce si myslím, že ta druhá varianta, ktrerozu chceš udělat ty, by byla lepší. Ale to chce zkusit napasovat. Ještě by mne zajímalo, jak je to s posilovačem brzd? Např. právě u R 19 pracoval na podtl mot., jakmile bylo torbo, byl přetl. Pos vynechával v max. zat. motoru, čili nebrzdil. Muselo se to řešit odvodem do motoru nad hlad. oleje, T přípravky pro rozdvojení atd... To by mne taky zajímalo, jak to Fordík má.Docela mne zaráží i váha vzduchu...Ale fandím ti, jsem na to moc zvědavý.
Jinak jak jsem psal o tom chipu a jednotce, tady jsem čerpal:
www.fastchip.nl
Vše je na domluvě, ale jsou to takoví kapři, (aspoň pro R 19, ale měli i jiné projekty!!!) že jim pošleš čísla motoru, turba, vstřiků atd, oni ti spočítají, co máš blbě a co máš vyměnit, samozřejmostí je upgrade jednotky atd atd.. Ale je to taky o penězích..To je asoň pro nakouknutí.
_________________
Ford Fiesta 1,8 iS - Great Car
http://youtube.com/watch?v=F1cAvL6tpaw
R 19 16 V 99 KW - Prokletá kára
Projekt- F. Escort 96 KW