fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 15:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
nic se nedeje.. nemusis se omlouvat.. turbo prijde bud na origo turbo svody takze mezi chladic a blok motoru a nebo pokud bude misto pro vyfuk za motorem a dostanu to vedle brzdovyho valce tak dam turbo nad prevodovku tak aby salo hnedka za svetlem a vyfuk pujde pres prevodovku za motor a mezi chladicem a motorem bude konecne trochu mista.. druhy reseni bych bral radeji ale nevim jak se to tam vejde.. a pokud se to tam vejde tak si vyrobim vlastni svody
komprese pujde dolu pomoci podlozky.. akorat nevim jestli jedno tesneni nebo 2.. asi spis 2 a nejaky 1,5-2mm podlozka
a vacky neresim.. zustanou origo protoze netusim jestli to ten motor vubec prezije.. ale v anglii s timhle systemem jezdi dost aut a maji vykon kolem 200-250 koni pri 0,8-1,2 baru.. ja bych chtel aby to chvili jezdilo takze dam plnej tlak na turbu ale pres pop-off budu hlidat aby do motoru slo jen 0,8 a blow-off abych zbytecne nenicil turbo a taky kvuli lepsimu chodu

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 19:56 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2007 15:54
Příspěvky: 71
Bydliště: Zlín
Já jsem něco podobného řešil s R 19 16V (99 kw). Komprese se snižovala tak, jak píšeš, prakticky pouze těsněním. Do PF ventilu běž na 100 %, jelikož jak přestřelíš 0,9 bar, právě vačka s tím má docela problém, nepočítám ventily. Budík asi máš, ten se taky hodí. Na začátek bych plnil max 0,6bar. I když nevím, jak to vezme ta jednotka, kterou chceš dát, asi bych to zkusil i chipnout, nebo přepsat data...Jinak pokud si pamatuju, pak už se dělá úprava právě klikového mechanismu, dokonce i pístů se změnou komprese z 10,1 na 9,1 (To je zase v případě R 19, u Fordu to může být jinak!) Jinak na R 19 jsou svody za motorem, i tak je tam málo místa, ale pokud máš svody přímo pro turbo, dostaneš to tam. Jak si pamatuju Fiestu, (počítám, že Esco má +- stejné míry od motoru a chladiče) je tam mnohem víc místa, takže by to neměl být problém. Dokonce si myslím, že ta druhá varianta, ktrerozu chceš udělat ty, by byla lepší. Ale to chce zkusit napasovat. Ještě by mne zajímalo, jak je to s posilovačem brzd? Např. právě u R 19 pracoval na podtl mot., jakmile bylo torbo, byl přetl. Pos vynechával v max. zat. motoru, čili nebrzdil. Muselo se to řešit odvodem do motoru nad hlad. oleje, T přípravky pro rozdvojení atd... To by mne taky zajímalo, jak to Fordík má.Docela mne zaráží i váha vzduchu...Ale fandím ti, jsem na to moc zvědavý.
Jinak jak jsem psal o tom chipu a jednotce, tady jsem čerpal: www.fastchip.nl
Vše je na domluvě, ale jsou to takoví kapři, (aspoň pro R 19, ale měli i jiné projekty!!!) že jim pošleš čísla motoru, turba, vstřiků atd, oni ti spočítají, co máš blbě a co máš vyměnit, samozřejmostí je upgrade jednotky atd atd.. Ale je to taky o penězích..To je asoň pro nakouknutí.

:wink:

_________________
Ford Fiesta 1,8 iS - Great Car
http://youtube.com/watch?v=F1cAvL6tpaw
R 19 16 V 99 KW - Prokletá kára
Projekt- F. Escort 96 KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 22:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
To auto v originale turbo melo, takze by na to melo byt pripravene a brzdy zustavaji stejne (krome vymeny bubnu za koutouce vzadu)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 08:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak ten tvuj Renault by me dost zajimal.. u nas se moc lidi nepustilo do prestavby NA motoru na turbo
tlak do toho budu davat postupne pokud to nebude delat neplechu a zacnu kolem tech 0,6 jak rikas.. 0,8 pocitam ze bude max ikdyz fakt s timhle motorem jezdi borci v serii jen s podlozkou pod hlavou a tlac 1,2
jednotka to vezme dobre protoze to je z auta ktery turbo melo.. pocitam ze budu muset dat vetsi vstriky ale podle lambdy by mela jednotka smes upravit aby to bylo tak jak ma... menit pisty a tyhle veci je docela draha zalezitost a zas takovy plany s tim nemam.. spis jen doufam ze to bude fungovat bez problemu
mechanicky zapojeni turba neresim.. to neni problem.. vcetne oleje a dalsich srand.. to auto bylo puvodne RS Turbo s mechanickym vstrikovanim.. takze sem jen prohodil 8v motor za 16v motor ale zapojeni turba zustane jakoby shodny.. s tim ze se predela cela elektrika se vstrikama, se vsema cidlama komplet tak jak to bylo v Hyundai.. rozdil bude akorat v obsahu.. Hyundai je 1,5 a tohle 1,8.. zkusim to dopocitat na vetsi vstriky takze by jednotka mela fungovat stejne jak u Hyundaie
s posilovacem sem nikdy problem nemel... asi jde o to ze kdyz chces slapnout na brzdu tak das nohu z plynu a tim padem se zavre skrtici klapka a motor ma podtlak.. nikdy sem nejezdil zavody ze bych slapal na brzdu i plyn zaroven.. doted to fungovalo takze nemyslim ze by to nemelo fungovat ted... uvidime
k tomu odkazu.. pokud se s nema da domluvit a jsou schopni mi poradit co delam spatne tak budu rad.. ale zatim mam plan kteryho se budu drzet a chyby budu resit az neco nebude fungovat nebo se mi nebude zdat

nemas nejaky fotky tvyho Rencka?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 09:37 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2007 15:54
Příspěvky: 71
Bydliště: Zlín
Já jsem si neuvědomil, že to bylo v základu turbo...Tak proto jsem se možná divil, že se do toho pouštíš...Ale i tak, je to jiný motor, jsem zvědavý...S R. to nedopadlo dobře, resp. požár zhatil vše... Ale mám někde fota Clia, což má stejný motor, dělal to tady borec v ČR, s ním jsem taky řešil tuto zástavbu. Podotýkám, že tam je ještě míň místa než v R. :lol:

http://ukazto.com/?img=1982588,07012006005.jpg
http://ukazto.com/?img=1982590,07012006002.jpg

_________________
Ford Fiesta 1,8 iS - Great Car
http://youtube.com/watch?v=F1cAvL6tpaw
R 19 16 V 99 KW - Prokletá kára
Projekt- F. Escort 96 KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 10:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
puvodne to byl original RS Turbo S2 ale prasknul mi blok.. ale stejne byl z XR3 protoze nejakej Lojza prede mnou asi znicil ten puvodni.. ze ti shorelo auto to neni moc prijemny.. snad me nic takovyho nepotka, ale to se asi neda moc ovlivnit.. to Clio muze byt super a s brutalnim vykonem.. jak mel vubec resenej management? jo a jinak ty svody na turbo vypadaji docela silene.. ale kvuli tomu misto toho asi moc vymyslet nejde.. ja s mistem problem mit nebudu.. mozna jen nejakej drobnej kudy vest trubky do a z mezichladice.. ale to bude asi banalita

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 12:55 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2007 15:54
Příspěvky: 71
Bydliště: Zlín
Elektroniku právě řešil na chip stávajíci, originální jednotky a upravení datové stopy. Ten ale nevím odkud. (Jinak ostatní doladění u firmy, která je v dřívějším příspěvku.) Právě tam se dá sehnat jednotka přímo postavaná na tohle a " za směšné" ceny, oproti například K-Tec racingu atd...Taky se zkoušelo vše možné, ale nakonec tuším tu jednotku koupil.Vyšlo to penězově na stejno. Může tlačit do 1, což je už brutus. Pokud beru v úvahu, že (po úpravě klik., tlačili i 1,2 bar, cca 300 ps, už je to na N/A motor síla. Ovšem ne na jeho voze)
Jinak, chytlo to od přívodu benz. do motoru, stará hadice se doslova utrhla od motoru, pod sponkou. Pak stačilo jen "zajiskřit" :cry:
A k těm svodům, opravdu to jinak řešit nešlo, navíc nebyla po ruce ohýbačka, je tam vyřezaná příruba, navařené top. kolena a svod pro turbo. U Esca bych volil 4-2-1 a šoupl to někam za blok. Pokud se to tam vleze. Otázka, co hadice kapalin, servo, pokud má, atd....

_________________
Ford Fiesta 1,8 iS - Great Car
http://youtube.com/watch?v=F1cAvL6tpaw
R 19 16 V 99 KW - Prokletá kára
Projekt- F. Escort 96 KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 13:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
me jedna firma rekla ze to udelaji za nejakych 9000 a nakonec se o firme rozneslo ze vubec chiptuning neumi a ze to je jen podvod.. protoze slibuji upravy dat i na auta u kterych to realne nejde.. a nejde to ani u Escortu.. EECIV nejde chipnout.. jen rozebrat a vymenit mechanicky za jinej procesor.. coz ta firma (abctuning) rozhodne neumi.. a doladit to na motorove brzde mi zavodni firma odhadla asi na milion kdyz si budou hrat jen s mym autem a udelaji mi komplet mapy na Zeteca v turbu
s tvym autem je mi to lito... mohla to byt dobra zavodnicka.. kamos tohle Rko ma taky a jede to pekne uz v zakladu
a svody bud pouziju ty co sem mel z puvodniho motoru.. nejsou nicmoc ale funguji.. je to odlitek s ruzne dlouhyma drahama ale na strasne kratkym miste se sbihaji do turba.. ja udelam neco delsiho s pokud mozno stejnyma delkama jednotlivych vetvi a vlastnima prirubama.. a bude to taky posvarovany z nejakych topenarskych kolen
u turba neni potreba dodrzet 4-2-1.. to je dobry pro atmosfericky motory.. ale delky vetvi sou urcite vyhodnejsi
mrkni na tohle: http://www.zetec-turbo.co.uk/
tohle jsem schopnej udelat taky s tim rozdilem ze elektronika nebude magnetti marelli ale Bosch z toho Hyundaie... kdyz funguje elektrika z Coswortha 2,0T tak proc by nefungovala z SCoupe 1,5T
jinak servo to nema, ABS uz taky ne.. nejvetsi vychytavka je asi brzovej posilovac:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
servo se do mk4 ani nikdy nemontovalo... aspon je o starost min ,-))

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
PH: ale videl sem nekde vyparnik na klimu k mk4.. to sem netusil ze se delala klima do takove stare vrazdy

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
no, on se do toho delal i jakysi mechanicky tempomat, palubni pocitac na mechanicke strikacce... u Forda bych se nedivil nicemu

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
PH: :D je pravda ze ve Fordu vymysleli ledasco.. vzdyt tyhle Esca maji jedny z prvnich preplnovanych motoru v seriove vyrobe, samosvornej diferak a vubec vychytavky jako elektricky okna, zrcatka, antenu maskovanou za vyhrivani zadniho okna.. jo Escort je proste luxusni auto

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
no a taky fordi specialitu vyhrivnai predniho skla, el. sibr, ABS ,-))

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 15:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jj.. na to bych skoro zapomel.. ale elektrickej sibr na mk4 sem jeste nevidel.. ale uprime moc z toho pouzitelnyho neni.. ABS je dost divnej system, predni teply vokno je akorat drahy, zrcatka mam manual z venku:D
ale kdybych chtel luxusni RS Turbo tak bych ho chtel v plne v originalu i se zadnima vyklapkama

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2008 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak par fotek ikdyz sem s tim vlastne moc nepokrocil.. ale je to snad poprve co sem to nefotil telefonem ale fotakem

par fotek toho neoblibenyho ramu:) :
Obrázek
Obrázek
cira optika:
Obrázek
Obrázek
puvodni rezavej drzak na zadni svetlo a jeden uz vyvarenej kousek (druhej bude co nevidet):
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a nakonec predni a zadni lem
Obrázek
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 19:25 
co se týče podložky resp.těsnění pod hlavu je lepší tam nechat udělat z mědi ale musíš nechat srovnat i blok!!! jelikož když dáváš moc tlusté těsnění pod hlavu tak ti dříve či později profoukne nebo v nejlepším případě bude chcát olej!!!..ovšem lepší variantou jsou nišší písty!!! S tím těsněním to vím z vlastní zkušenosti!!! někdo mi to vymlouval ale já jsem řekl že ne a ne a ne a pak jsem to beztak předělával !! jinak at se daří jo a možná bych vyhrabal zadní chroáckou masku na ty světla od BMW!!! pokud ještě zháníš!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 19:26 
jinak ty lemy se ti fakt povedli!!! laminát mě sere! :-).....myslím práce s ním smrdí to!
:lol: :lol: :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 20:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
georgewolfik: do motoru sem jeste nehrabl a co sem slysel tak jde pouzit ocelova podlozka 2mm a dve tesneni a nedela to problem kdyz do toho nebudu tlacit moc a ja nebudu.. z medi by se to udelat taky dalo ale nejak se mi to nezda.. nizsi pisty bych sehnal do 2,0 zeteca, ale do tehle 1,8 o zadnych nevim.. a pisty jsou tak 20.000,- a podlozka tak 500,-.. ale kdyz to nebude tesnit tak to predelam

a pokud sezenes ten zadek z chroma kolem celych svetel a nebude to shnily jak ty co mam tak je beru stoprocentne

a laminat me osobne celkem voni takze mi ta prace nevadi.. spis me vadi ze kvuli male veci z lminatu musis delat milion veci kolem, ale co uz.. ja sem trpelivej.. jsem rad ze se ti to libi.. me taky a v realu dokonce vic nez na obrazcich

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 21:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
asi myšleno měděné těsnění, ne tu cca 2mm podložku

taky mám z anglie načteno že to tak dělaj, na 2l snad písty z calibry turbo že?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milosi.. presne jak rikas.. 2,0 Calibra ale 1,8 resi jen podlozkou.. urcite by neco slo - za penize jde vsechno.. a tesneni bych klidanko vzal neco lepsiho.. na 2,0 Zetec se da nejaky Focusovy zavodni ale na 1,8 stejnej problem.. takze asi bude normalni tesneni, podlozka mozna z nerezi a druhy tesneni a novy srouby na dotazeni hlavy.. ale motor je otazka jeste aspon roku to se urcite dozvim dalsi uzitecny informace.. nez bude kastle v laku

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz