fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 06:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teply motor nejde natocit
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 08:12 
Cau vsichni. Mam zas problem se svym fodem. To vstrikovani je leda pro zlost. Studeny motor nastaruju celkem v pohode, ale jakmile pak vypnu zapalovani, treba po 5, 15 nebo po 30 minutach tak uz znovu nechytne. Poradite mi nekdo prosim co s tim. Diky
Pavel Svoboda
Ford Escort 1.6 XR3i r.v.87
http://www.sweb.cz/pav-s


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 14:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Natlakuje(zabzučí) čerpadlo při opakovanym startu? Má to aspoň snahu chytat? A když to nechytá a vyndal bys svíčky - jsou mokrý?
U tebe by chtělo zjistit, jestli to "nechytání" dělá spíš problém v dodávce benzínu nebo v zapalování, popř. obojí.
Neříkám, že to musí být ono - čet jsem nějaký články o diagnostice poruch - často dělá problémy se startováním různě teplého motoru čidlo polohy klikovky(CPS). Ono totiž dává při startování(nízký otáčky) mnohem menší napětí a když to čidlo zlobí(prý často podle ohřátí, nebo má špatnej kontakt v konektoru), tak signál může být pod minimem, co je potřeba. A jakmile z něj ŘJ nedostává impulsy, tak je řízení v háji - nelze použít náhradní hodnoty z nějaký tabulky. No a tohle čidlo dává informace kdy vstřikovat a kdy zapalovat.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 01:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Pokud nema 102k EFI, tak by melo vstrikovani fungovat i bez elektroniky a 105k K-Jetronic nema RJ vubec.
Zahraty notor by se mel startovat s plne seslapnutym plynovym pedale. pokud nenaskakuje zahraty motor, zkontrolovat serizeni obsahu CO a volnobeznych otacek, dal by to mohlo byt v teplotnim casovem spinaci, ventilu studeneho startu, regulatoru pridavneho paliva, pripadne netesny system nasavani vzduchu

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 15:51 
Mechanik mi rekl, ze to je malym tlakem z palivove pumpy. tak jsem vymenil za jinou, ale taky asi neni nic moc. Kazdopadne se to zlepsilo. Nejde mi ale seridit CO. Porad jsou tam vysoky hodnoty. Ventil studeneho startu je v pohode. Netesnosti v sani vzduchu nejsou. Zkusim si nekde premerit ten tlak na pumpe. Diky moc za rady.

Pavel
Ford Escort 1.6 XR3i vstrrikovani KE - JETHRONIC, r.v.87


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 18:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
maly tlak na palivovem cerpadle je podle me blbost. To by se projevovalo porad (pod plynem by to cukalo) jestli je to jen u tepleho motoru, tak to bude pravdepodobne neco z toho, co jsem psal (uvadi to Etzold). cerpadlo by na to nemelo mit vubec vliv

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz