fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 13:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 10:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
doktor píše:
mám taky 1.8 16V 85 kw a to škubání pozoruju taky, když dám plný plyn z plynulé jízdy z menších otáček tak to jednou nebo dvakrát škubne než se to chytí a pak už to jede dobře, kabely ke svíčkám i svíčky mám nové, dávali mi je ve značkovém servisu Ford, taky měnili volnoběžný ventil a dělá to furt


..no, to mi dela 120ca taky, nemyslim, ze (u 120ci) je to nejaka zavada, proste dostane najednou moc benzinu...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To mr.rus:
cena za diagnostiku u Forda vyjde na cca 500-700,- podle konkrétní ceny servisu za hodinu. A tu hodinu si určitě naúčtujou. Ale nevěřim, že něco zjistí, to je lepší si diagnostiku udělat sám(pokud to jde). A pokud nic nezjistí, ale ty budeš mít problém pořád, tak tě budou přemlouvat na nějakou podrobnější prohlídku, aby měli vejvar.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
MV píše:
To mr.rus:
cena za diagnostiku u Forda vyjde na cca 500-700,- podle konkrétní ceny servisu za hodinu. A tu hodinu si určitě naúčtujou. Ale nevěřim, že něco zjistí, to je lepší si diagnostiku udělat sám(pokud to jde). A pokud nic nezjistí, ale ty budeš mít problém pořád, tak tě budou přemlouvat na nějakou podrobnější prohlídku, aby měli vejvar.


Dík . Dám si na ně pozor , už jsem o nich tady četl pár zajímavých poznatků . .

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Skubnuti pri zrychlovani mi delaly svicky a kabely, je dost jedno, jestli jsou novy, u zmetca hrozne zalezi na nasazeni botek na svicku a naprosty dokonalosti toho spoje. Staci mala mezirka a jiskra jde po izolatoru. Kdysi jsem kvuli tomu reklamoval jednu sadu svicek, vyvedli me z omylu, poslali mi kopii fordovejch internich pokynu, kolem ty diry pro svicku na botce ma prijit housenka ue silikonovy vazeliny nevodivy. Jenze do dneska jsem na takovou vazelinu nenarazil, takze jsem vyndal kabely, nasoupal do nich namasteny svicky a tu mezeru vyplnil silikonem na motory na zvysenou teplotu. Kdyz to zatuhne, dsrzi to na botce, ale svicka jde krasne vyndat, zatim to docela funguje.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 21:15 
>>>Xfield
Tak nové skutečnosti:
měl jsem venku snímač škrtící klapky, ale nešel mi rozebrat, připadá to jako jeden zalitý kus. Tak jsem se přes kontakty snažil do toho snímače stříknout trochu WD 40 a rozhejbat to. Pak jsem prověřoval svíčkový kabely a ejhle - na 1. a 2. válci jsou zřejmě novější než na 3. a 4. válci. Ty první dva kratší mají něco pod 4 kOhmy, třetí přes 8 kOhmu a čtvrtý, byť je delší má pod 7 Kohmu. Nicméně pak jsem to byl projet, nechal ohřát na provozní teplotu a zatím dobrý, ale nechci dělat závěry předčasně, zítra budu moudřejší :lol: ( nebo nasra......jší :? ). Uvidíme. Svíčky jsem nemohl zkontrolovat, protože jsem se tam nedostal s klíčem. Tak snad jindy.
Držte mi pánové palce, ať to dobře dopadne. :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 16:14 
>>>Xfields
Takže HURÁÁÁÁ!!! :D :lol: :P :wink: Jak se již napsal včera, poškubávání zmizelo, motor jede, řekl bych, lépe. Je to pohoda. Akorát nevím zda to byl ten snímač škrtící klapky nebo ty kabely. Dělal jsem bohužel obojí najednou. Ale hlavně, že je to v pořádku. Takže všem držím palce s pocukáváním a ať vám to vyjde jako mě. :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 21:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
=>>Vlcak
Gratuluju k úspěšné opravě. Tak ať ti to jezdí! :P

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pocukávání
PříspěvekNapsal: 18 čer 2005 23:22 
Tak novinky s pocukáváním:
Jak jsem psal minule, tak cukání zmizelo, avšak po několika dnech se začalo sice méně, ale objevovat. Takže po několika týdnech laborování a odmítnutí prohlídky motoru v autorizovaném servisu (moc peněz) jsem začal shánět kabely ke svíčkám za rozumnou cenu. Pro porovnání U FORDA jeden kabel cca 700,-Kč - tedy 2800,- Kč za sadu, jinde 1500,- Kč za sadu a nakonec jsem je sehnal za 712,-Kč všechny. Po výměně jsem plně spokojený. Chod motoru je bez cukání plynulý a myslím, že je klid. :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2005 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
U jakýho FORDa po tobě chtěli 700 Kč za kabel? :shock: Já koupil v AutoIN (autorizovaný FORD servis) celou sadu kabelů za 958,- Kč.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2005 22:13 
Nagant píše:
U jakýho FORDa po tobě chtěli 700 Kč za kabel? :shock: Já koupil v AutoIN (autorizovaný FORD servis) celou sadu kabelů za 958,- Kč.


u M_l_č_á_k_a v Bystřanech u Teplic :oops: :cry: :roll: ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 07:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak moje auto, hajtra jedna :smt093 , zase začalo škubat (hlavně během prvních 5 km, co vyjedu). Na čtvrtek jsem objednaný do servisu na výměnu rozvodů (řemen, kladky, klínový řemen), možná nechám i změřit tlaky, takže mechanicky by to pak mělo být v pořádku a bude se případně koumat dál - palivový filtr,vzduchový filtr, MAF, odvzdušnění nádrže...
Ještě dotaz, mohlo by na to mít vliv, že jezdím již druhou nádrž na V-Power 95?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 07:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
To Nagant :
Jakou ti na tu výměnu dali cenu celkem vč. materiálu ?

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 07:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že 4500,- Kč, ale tentokrát nejdu přimo do servisu FORD. Tam to bylo víc, už jsem to tu někde uváděl, tuším v tématu "Rozvoďák".

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevím, zda jsem to poškubávání zcela odstranil, ale snad jsem ho aspoň omezil. Na přepínači (nevím, jak se tomu správně říká) odkud vedou VN kabely ke svíčkám, byla přídržná packa jednoho kabelu odehnutá a koncovka kabelu mírně vyosená. Vytahal jsem tam všechny kabely, packy přihnul a kabely zas zastrkal.
Vypadá to, že teplem od motoru ta umělé hmota na koncovkách VN kabelů docela pracuje a ty přídržné packy se rozevírají.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 10:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Auto mám na výměně rozvodů, ten technik mi říkal, že mám v motoru nějaký další okruh, který v Escortech standardně nebývá, snad s EGR ventilem. Co to může přinést, ať v klad či zápor? Jdu hledat v diskusi, ale kdybyste třeba někdo poradil přímo zde...
Teď mne napadá, že by to cukání bylo tím, že jsem na chvíli přešel na V-Power 95 a to zasvinilo ten EGR ventil :smt017 (o kterém jsem netušil, že ho tam mám).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 17:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak rozvody mám vyměněný, ale jsem tak nasranej :smt076 ! Opravář zjistil, že tam mám neplatinové svíčky a proto mi ten motor tak k ničemu nejede, prý tam mám svíčky pro 1.4 Fiestu či co. Přitom mi tam v prosinci dávali nový u FORDa, po problémech po ujetí cca 1500 auto začlo škubat, byl jsem tam a prý vyměnili svíčky, že byly vadné. A potom bylo auto ještě na výměně spojky v jiném servise a teď pro změnu ještě jinde. A teď vědět, zda mi to tam vůbec nedali nebo zda mně to někde vykradli. Já už fakt nevím, vůbec nevím, zda se dá vůbec v těch servisech někomu věřit, přece nebudu po každý opravě rozebírat a kontrolovat půl auta! Nikomu teď asi nic nedokážu a zas je tisícovka v hajzlu!
Omluvte prosím můj slovník, víte, že se tak obvykle nevyjadřuju ale jsem z toho fakt hotovej... :smt120

Od toho opraváře, kde jsem to měl teď jsem taky čekal víc, že konečně budu moct mít k někomu důvěru. A taky jsem ji nezískal, mj. mi tvrdí, že mám špatný termostat, přitom je dle mého naprosto OK a chová se mi naprosto stejně jako každému druhému či prvnímu zde ve fóru.

Po zklidnění doplňuji: Výměna rozvodů (+klínový řemen) zdá se zabrala, motor má tišší chod, nemám pocit, že někde něco drhne (asi se už přidírala nějaká kladka). Jede to dobře, jen u těch svíček zatím nevím na čem jsem. Dnes musím koupit pořádný klíč - ořech na svíčku a podívat se na to.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 19:15 
Offline
Nováček

Registrován: 24 čer 2005 22:12
Příspěvky: 11
Bydliště: Osíčko Bystřice pod Hostýnem
Zdravím všechny Forďáky. Mám takový problém, když už se tu mluví o cukaní při jízdě. Všechno se děje tak jak tu jiní popsaly jen stím rozdílem, že mě to po sešlápnutí plynu až nadoraz přestane a motor se chytí. Pak už v otáčkách jede normálně do doby než uberu. Pak to začne nanovo. Jo a ještě jeden rozdíl, dělá to jen někdy. Někdy jede bez problémů a někdy skáče jak klokan. prosím všechny skušenější prosím poraďte kde hledat závadu.

Svíčky mám nové (platinové)



Ford escort combi 1,6 clx 16V Zetec, šíbr, vyhřívané přední, sklo el. okna i zrcátka, ABS, posilovač řízení i brzd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 19:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Když projdeš fórum, najdeš spoustu tipů, co zkusit. Mohou to být třeba zapalovací kabely, palivový filtr apod. na škubání se toho může podílet spousta. Svíčky sis montoval sám (tedy víš určitě, co tam máš)?
Já už koupil novou sadu a ořech na svíčky ke gola sadě a budu montovat. Je zajímavé že ráno, když byla mlha, auto jelo krásně a odpoledne, když bylo deštivo zas jelo docela prkenně. Ale pokud tam mám opravdu jiné svíčky než mají být, není se čemu divit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2005 16:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Doplňuji: Tak svíčky už tam mám nové - AYFS 22F1, neškube to, ale taky z toho zatím nejsem nějak odvázaný. Ráno to třeba nastartuju, otáčky spadnou na 500 a chcípne to. Nastartuju podruhé, otáčky jsou normálně kolem 1000 ale docela to kolísá. Jede to líp s těmi svíčkami než s těmi starými, ale nějaký velký zátah ten motor taky nemá, pořád mám pocit, že někde něco drhne, i když ne tolik, co dřív. Přitom nová spojka, nové rozvody, nový klíňák, nové svíčky, nový vzduchový filtr, před pár měsíci nové VN kabely. Tlaky ve válcích prý OK, tlak paliva na liště jsem naměřil asi 1.8 - 2 ATM.
ŘJ jsem resetoval odpojením aku a provedl ten doporučený postup jako vždy - 3 minuty volnoběh, 3 minuty 1500 ot., pak vystřídat různé styly jízdy.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2005 16:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nagant píše:
Doplňuji: Tak svíčky už tam mám nové - AYFS 22F1, neškube to, ale taky z toho zatím nejsem nějak odvázaný. Ráno to třeba nastartuju, otáčky spadnou na 500 a chcípne to. Nastartuju podruhé, otáčky jsou normálně kolem 1000 ale docela to kolísá. Jede to líp s těmi svíčkami než s těmi starými, ale nějaký velký zátah ten motor taky nemá, pořád mám pocit, že někde něco drhne, i když ne tolik, co dřív. Přitom nová spojka, nové rozvody, nový klíňák, nové svíčky, nový vzduchový filtr, před pár měsíci nové VN kabely. Tlaky ve válcích prý OK, tlak paliva na liště jsem naměřil asi 1.8 - 2 ATM.
ŘJ jsem resetoval odpojením aku a provedl ten doporučený postup jako vždy - 3 minuty volnoběh, 3 minuty 1500 ot., pak vystřídat různé styly jízdy.


provedl jsi ten reset po výměně svíček? Jde to to co to dělá ted, možná to špatně spalovalo a tak to má jakousi dohru než se to chytně na nové svíčky...

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz