fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 17:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mrkni se na konec vejfuku, jestli z nej nelitaj vylozene saze, cernej bude vzdycky. Jestli jo, zamer se na cidlo teploty vody. Teoreticky ho muzes i zkusit odpojit a pokud pri delsi jizde a teplym motoru se to zlepsi, je celkem jasno.Jinak u klapky nekdy bejva skvira, nekdy ne, zalezi, jestli ji mas s obtokovym sroubkem nebo ne, to chcipani pri odpojeni volnobezaku taky neni uplne pravidlem a dukazem, ze motor je ok, nektery chcipnou, nektery ne,tady je prostor pro ladeni jemny.Volnobezak i klapku bych vycistil jako prvni, otacky by mely klesnout, teprve potom bych videl, kolik je opravdu spotreba, zvyseny otacky treba pri mestskym provozu muzou zapricinit dost neskutecnej narust spotreby.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 18:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
maf tam nehledej ty tam máš map

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 00:42 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
Tak jsem dneska vyměnil termostat.a zjistil jsem že konektor k tomu čidlu co je v tom kusu litiny u termostatu byl takový pofiderní ale vypadal že jěště funguje.ale plast kolem byl polamany tak jsem ho pro jistotu objednal novy.po projizdce mi stoupla teplota motoru mnohem vic nez jsem se mi podarilo kdy predtim zahrat motor..odpojil jsem aji MAP ale na otacky to nemelo vliv..Jediny vliv ma kdyz odpojim volnobezny ventil.odpojeny motor kolísá v pár otáčkách na pokraji zdechnutí a zapojený ted 1300..lambda sonda je prý v pořádku.známy mi ji měřil na osciloskopu..

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
tak se včil zaměř na čidlo teploty motoru to umí dělat taky bordel.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 10:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
A kde najdu čidlo teploty motoru?Zkoušel jsem funkci hledat ale nic co by mi pomohlo jsem nenašel.

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 10:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
tak to já ti bohužel neporadím, pačněač fiesta není můj obor :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 10:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
ani zhruba?asi to bude nekde podobne jako na tvojem motoru..taky mam CVH akorat 1.6..vubec nevím kde bych to měl hledat.

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 10:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Cidlo teploty motoru je schovany hovadfsky vzadu dole na parozi sani mezi 2 a 3 valcem, pocitam, ze mas ten hlinikovej odlitek s napisem EFI . Pristup mizernej, sestihran taky trosku atyp, myslim, ze 27 nastrcak se da. Je to stejnej sestihran i velikost jako to cidlo s bilym konektorem na teplotu nasavanyho vzduchu na sacim potrubi vlevo od klapky. Jo omlouvam se za MAF, zase jsem vychazel ze zmetca, vsimavi me opravili, mas fakt MAP, takze ten nech v klidu zatim.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 11:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
J díky..to už bych měl najít

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 11:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, kdyz to vysroubujes, tak vytejka voda. Aby to bylo polopaticky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2006 20:30
Příspěvky: 187
Bydliště: Púchov-SR
je normalne ze ja na mojom fordakovi som spravil teraz spotrebu 12l/100km(je pravda ze pomaly idem iba ked cuvam a po dialnici som to hnal 180 ale len 50km,potom zase mesto)???? Inac sa stale drzim na 10L.

_________________
Ford Mondeo 2,0(107kW) rv.2001,strieborna metaliza

minulost:
ford escort 1,6i 3-dver.rv.89

ford escort 1,6 benzin+plyn,3-dverak,rv.89
ford escort 1,6 16V EFI.rv.93
Renault Laguna 1,9dci 88kW Dynamique


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 11:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
tak na čidle sem očistlil kontakty a uz to měří a ukazuje tak jak by mělo..Díky všem za rady.Ještě sem nikam nejel tak nevím jaký to bude mít vliv na spotřebu..pak dám vědět..ale asi budu muset koupit nový volnoběžný ventil..když ho vyčistím tak klesne po restartu řj volnoběh na 900 ale po pár startech zase přestane fungovat a vyleze na 1500..takže půjde do křemíkového nebe:-D

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 12:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty mas volnobezak na airboxu, nebo na tom hlinikovym sani u klapky? Ten u airboxu jde rozlozit na prvocinitele, je tam prtava maticka a pistek potazenej nejakym sajrajtem mezi dvema perkama. Kdyz to rozebiras davej to jak to jde po sobe, perka jsou ruzne napruzeny, tak abys neprohodil a oznac si puvodni polohu maticky.Zatahovanim a uvolnovanim se da ventil urcitym zpusobem stelovat, kdyz teda mas naladu to zkouset. Jinak ten povlak pistku vypada na teflon, casem se trosku odere a to je mozna pricina, ze nemaka, jak by mel. Novej bude asi stat dost a starej asi nema smysl kupovat.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 13:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
no ja mam ten co je z boku hlinikoveho sani vzduchu u skrtici klapky.

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 14:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Aha, ten neznam, to bys musel omrknout, jestli uz to neni podobny, jako u zmetca. Tam cisteni bez rozebrani jedine a nastavovani ani nahodou.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 21:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
¨tak sem dneska zase cistil volnobezny ventil..mel sem ho sundany a rozebrany co nejvic to slo..ted sem ho namontoval.a delam restart řj..jsem zvedavy jak to dopadne..

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 22:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
tak spotřeba konečně klesla..ještě sem nepočítal kolik je teď přesně, ale rozdíl je velký..každopádně ještě nemám dořešený volnoběžný ventil..po všem možném čištění jsem se dostal na 1200 otáček a už do toho radši nedrbu.ale aby problémů nebylo málo tak jsem zjistil že po výměně termostatu mi začne vařit voda když stojím..řekl bych že to bude spínačem ventilátoru,protože čidlo nespíná..ale taky bude vadné jedo z čidel teploty protože když mi vaří voda tak ukazatel teploty ukazuje zhruba polovinu na stupnici.

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 22:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
A ten termostat si tam měl před tím nebo tam nebyl? To že to vaří poznáš podle čeho? Podle budíku, nebo se podíváš pod kapotu?

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2008 09:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2008 09:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Valašské Meziříčí
termostat jsem měnil asi před týdnem protože se motor ani neohřál na provozní teplotu..a to že vaří poznám podle toho že v nádobce na vodu vidím bublinky a jak voda odtéká do té přepadové hadice..

_________________
Fiesta 91 XR2i 1.6 EFI 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2008 11:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Vetrak by mel sepnout pri delsim stani na miste, nebo posunovani v kolonach, kazdopadne rucicka teplomeru by mela bejt asi nekde nad pulkou, ale zalezi na teplomeru, kazdej ukazuje jinak. Vyzkousel bych funkci vetraku zkratovanim zdirek v cidle pri zapnutym zapalovani, kdyz se rozbehne a pri zapojeni na cidle ne, asi by to to cidlo chtelo. Ale jeste bych overil polohu termostatu, mam pocit, ze tam jde nacpat i obracene a to by dobrotu nedelalo, zvlast, kdyz predtim to bylo ok.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz