fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 16:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: sportovní svody
PříspěvekNapsal: 02 dub 2008 22:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2007 19:52
Příspěvky: 415
Bydliště: Ústí nad Labem
nemate nekdo zkusenosti?planuju je v budoucnu poridit na moje esko pisou u toho vykon nahoru a takovy ty keci chtel bych vedet vsechny plusy i minusy,kazde info uvitam :)

_________________
Ford Escort MKVII 3dveř, 1,8 16V - komplet tuning, mazlik - prodáno :-( zbyli jen vzpomínky
BMW e38 740i - komplet zrenovováno stav 1A


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 07:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jestli nebudou odladěné přímo na typ tvého motoru, tak nepoznáš nic a pokud budou dobře udělané, tak budou hodně drahé. Pokud ti jde o zvýšení výkonu (proč taky jinak měnit svody, že...) - i když hned vedle píšeš, že o výkon ti nejde ;-) - tak lepší investice je sehnat si na tu tvou jednaosmu 130hp packet.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 10:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
asi trosku nevi, co chce...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 12:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
P3RF3KT: svody RS2000 a vypalit prirubu
nedavno sem nechal delat jednu pro Karla84 na CVHcko a svody RS a ja si delal taky na svody k turbu na Zeteca.. ta moje je presne ta kterou bys potreboval a jeste si sehnat ty svody.. asi nejlevnejsi varianta

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 13:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
jojo Maris ma pravdu :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 15:07 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
no dlouho jsem to resil pac mam V6 a nechci turbo ani kompresor v tuto chvily.
takze ideal je 700mm to je ale realne max pro formule diky mistu takze real je 350 nebo 175mm pak spoj ale jeste je potreba vypocitat tloustku - tu ma kazdej mozna jinou.

se svodama je ale mega alchimie - ladenej motor ma ladene swody a sani dohromady aneb delka cesty vzduchu do motoru musi bejt stejna jako z motoru.

v nasem pripade je to ale hodne o kompromisech max idelani podminky u serioveho vozu mo nejsou v souladu se zakonem.

nicmene u R4 je to celkem jednoduche - myslim ze je to system 421 a spojujesh trubky 4-1 a 2-3 a pak ty dve do sebe - v pripade ze nemas turbo.
turbo swody neresi idealy diky preplneni - spis resi free flow (volny prubeh) kvuli tlakovani turba...

jo a jeste je tu jedna levnejsi varianta a ta je za pomoci barvy - kde se ti zacne palit tam spojujesh nebo kde ti prestane mizet - ted presne nevim je to varianta pro domaci kutily.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 20:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
king2: to bylo docela vyzivny.. u ctyrvalce svody 4-2-1 jsou takova klasika ale delky a prumery malokdo spocita nebo odhadne

muj pripad je jak pises free flow.. svody budu delat se stejne dlouhyma vetvema do turba, co nejkratsi a pritom co nejmensi oblouky.. ale vsechno v kompromisu a jelikoz mam origo 2,5" vyfukovy potrubi tak sem si spocital prumery trubek na svody. Nebude to dokonaly ale kdo zna origo RST svody tak asi vi ze cokoli je lepsi nez original (ruzne delky vetvi a hrozne krkolomnej tvar)
takze to bude takhle nejak:
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 20:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
mariS: focus RS? nevím co stojej nový, ale na ýbeji občas jsou... na tvůj plánovanej výkon bych takovýhle svody moc neřešil, aspoň dočasně... zkusil bych se zeptat ve fordu, ani nový by nemusely bejt drahý, třeba ST170 svody nevyjdou na žádnej nesmysl

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2008 08:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milos.l: stejne si ty svody vyrobim.. prirubu uz mam v garazi a udelam obycejny svarovany z kolinek.. chci si to docela vyzkouset.. prinejhorsim muzu pouzit origo RST svody ale maji blby pripojovaci rozmery a musel bych do bloku delat diry coz se mi moc nelibi
vykon sice pocitam jen nejakych 200koni ale u predokolky snad ani vic neni potreba.. klidne s vykonem postupne pujdu vys podle toho co motor snese ale zase znicit si to nechci a na sprinty to taky nebude.. jen pro zajimavost zetec v turbu skoro tak jak ho delam ja jezdi v anglii nejden a ten o kterym vim ma 230koni jak nic jen s dekompresni podlozkou
a ke konstrukci... potrebuji umistit turbo tak aby melo privod vyfukovych plynu smerem od motoru a ne z vrchu od kapoty kvuli zbytku vyfuku takze ty svody proste potrebuji udelat s pripojovacima rozmerama jako jsou origo svody
Obrázek

tohle je original, priruby zustanou na svych mistech jen vetve misto dolu pujdou nahoru obloukem zpatky k motoru a do priruby do turba

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2008 11:36 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
tak drzim palce - ta delka je dulezita ale ne v tom smyslu ze cim kratsi tim lepsi !!! tech 700mm je jako konstanta - pokud budes zkracovat tak bych doporucil nejakou hodnotu vychazejici z teto konst.
tzn ja bych rad 1/2 z 700 = 350mm
pokud bude malo mista pujdu do 1/4 ... 175mm

nicmene dalsi velkej kamen urazu je koncepce motoru - napriklad muj cosworth BOA s aktualni cam overlap(presahem vacky - doba kdy jsou vsechny ventily otevrene) ma rad backpressure (zpetny tlak) tim dochazi k "pomyslnemu zastaveni" smesi ve valci - pokud bych pouzil freeflow(volny tok) swody pro treba mechanicke centrifugal nebo jakej koli jinej nez turbokompresor tak mi to tu smes vymete z valcu a pojede to napicu a bude to mega zrat.

ja se ted pripravuju na vymenu vacek z BOA na BOB - ze 7stupnu na 12stupnu overlap a porad si nejsem jist jestli nenecham prave standartni swody kvuli lepsimu plneni - precije N/A je pravej opak pretlakuuu...

ale good luck mariS a informuj nas - uz ted jsem zvedaj
:wink:

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2008 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
king2: nejsem motorar takze vsechno delam tak nejak podle citu a logiky.. a docela i ze zkusenosti jinych protoze sam ze sve hlavy by me zetec v turbu nenapadl.. ale pokud to nekomu bez problemu funguje tak proc to nezkusit i v nasi male republice.. pokud sou origo svody takovy kratky tak s dlouhyma nemam strach ze by se mi neco vracelo do valcu a navic nevymyslim neco co jeste nebylo vymysleny takze tak nejak verim ze to bude fungovat.. na 700mm se s delkou nedostanu ale dost dobre nechapu proc by se melo dodrzet tech 700 nebo jeji zlomky? je budu rad kdyz vsechny ty kolena dostanu do jednoho mista kde je spojim do priruby do turba a dodrzim +- nejakej milimetr stejny delky
ale jak bude nejakej pokrok tak to budu prihazovat na svuj thread

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2008 15:13 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
jasny - tak to mamem stejne - me prave vzala ta idea: stara Granada a novej cosworth - ja jsem na cosworth opravdu vysazenej - zeru vse - historii , technicke detaily atp.

nicmene ja tez nemam zadne prevratne zkusenosti - tyto moudra ktere jsem zde pustil nejsou z me hlavy - je to vysledek toho co jsem zjistil v honbe za "lepsima" swodama.

v pripade turbo swodu se 700 neresi ale pochopils spravne - zlomky ale u Turba to nehraje takovou roli diky preplnovani - kdybych ted nebyl v jednom kole tak ti zjistim par detailu ale uz resim svuj pekac a jeste pomaham pri reseni detailu u staveni jednoho poradneho zavodaka.
ale oboji je N/A cosworth...

nebo jinak - zde dle meho najdes veskere info:

http://www.turbosport.co.uk

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2008 20:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Tady sou moje svody co sem vyrobil prirubu mi sehnal Maris a jinak zbytek je moje prace jeste to neni odkouseny na aute tak se teprve uvidi jestli to bude fungovat :D

ObrázekObrázekObrázek

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2008 20:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
karel: proste libovy;) doufam, ze to omrknu az bude Vyskov a rovnou budes moct mrknout v garazi na ten muj vrak

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2008 20:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Maris: jojo urcite bych se stavil :wink: snad to do vyskoda doskladam :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2008 22:37 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2007 18:29
Příspěvky: 77
Bydliště: Plzeň
Kingu tyvole ty se vetřeš všude
K těm svodům, king něco málo naklepl, jde o to jak se ladí motor, k tomu se staví laufy, ono svody jsou asi jedno z toho složitějšího ale limity pokračují dál pod autem, jde o to dosáhnout přesně regulované rezonance výfukových plynů pro zlepšení výplachu válce, to jak jsou dlouhé a koncipované jednotlivé větve určuje průběh kroutáku, čili 4/1 točky, 4/2/1 "spodek", parametr vždy ovlivnuje časování vačky, rpm atd, neni to zas taková prdel. ono totiž vaše limity jsou i v sání, ventilech atd atd, čili udělejte si smotaný parohy, ale pokud nepostavíte zbytek tak je to jen placebo efekt, doporučuji pěknou barvu at to aspon vypadá

_________________
FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek
Modrej ovál v srdci!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2008 06:24 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
karel84: Kde si sehnal tu izolacni pasku na svody? Kdyz uz nekde je tak za strasny prachy... Nekde byly na netu testy bez pasky a s paskou a mam pocit ze to pridalo nejake drobne jelikoz cim na vzdalenejsim miste ty vyfukove plyny zchladnou tim rychleji odchazi, dokonce tam psali ze je to dobre i pro kat jelikoz ten zacina fungovat az od urcitych teplot takze emise sly taky mirne dolu...

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2008 07:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Heezka prace,funkcni to bude taky, urcite lip, nez origo, je to fakt znat, zvlast, kdyz se jede jedna trasa s puvodnim a hned potom s novym.
Dzordzi, mas recht s tim pocitanim a zkousenim, ale kdyz porovnas Supersprinty delany presne na konkretni motor a tyhle, tak je to prakticky nemlich to samy, akorat cenove uplne nekde jinde.Takze hodne muziky za hezky penize, to se dneska ceni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2008 08:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
pbjun: je to ThermoTec paska a bral jsem ji od speedpro a platil jsem za ni 1300 i s postovnym ...no udajne nejakej vliv to ma ja sem ji hlavne bral aby ty svody tolik netopily do motorovyho prostoru a taky to lip vypada :D
Futura: diky....no ja sem na to zvedavej jakej vliv to bude mit na tu moji 1,6 :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2008 08:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zazraky necekej, ono aby opravdu doslo k nejakymu znatelnymu zvyseni, tak to chce celej komplex veci, ktery spolu ladej a navazujou na sebe, ale lepsi by to bejt melo. Jsem zvedavej, jak je budes rvat na motor, ale ty mas vic mista, takze by to melo jit. Ja musim sundat naraznik i chladic, abych to vytocil, Supersprinty jsou deleny, ale je to zase dalsi spoj, kterej muze delat problem. Paska je fajn hlavne v tom, ze snizi teplo v motorovym prostoru, aspon o trosku, jinej efekt jsem nepozoroval.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz