fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: padá benzín
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 21:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
na escu 1,6 77kw rv. 91 padá benál stačí pet minut a pětkrát musím zapnout klíček jinak ho nenatočim vyměnil jsem palivový filtr regulátor tlaku paliva neví někdo co s tim muže bejt nádrž se mi zrovna dvakrát sundávat nechce ale jestli mi potvrdíte že je to čerpadlo tak holt pujde dolu :(

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pocitam, ze je to efi, jestli jo, tak tlak drzi regulator tlaku paliva, dokonce ma predepsany hodnoty, jak dlouho a kolik tlaku ma po vypnuti drzet. Takze bych zkusil zjistit, jak tlaci cerpadlo, jestli ok a jestli potom ventil drzi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 08:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já jsem jen takový laik, ale regulátor je jeden konec a na čerpadle musí být taky nějaký zpětný ventil, ne? I když by vlastně nemusel, ty hadičky nejsou tak tlusté, aby to po vypnutí čerpadla přes ně odteklo zpět do nádrže, přes nasávací koš si to vzduch "nešňupne" - takže je buď v háji regulátor tlaku - to by ale potom i stěží jelo na volnoběh, kdyby byl volně průchozí - nebo je někde v trubičkách prostě díra...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 29 kvě 2008 09:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 09:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Za cerpadlem nejekej bazmek je, ale nezkoumal jsem bliz, co by to mohlo bejt, mozna fakt ventil, ale kdyz se zapne klicek a ceerpadlo funguje ok a dava spravnej tlak, natlaci se to do listy a tam ten predepsanej tlak par minut drzi regulator tlaku, takze proto mi z popisu poruchy vychazi, ze bud cerpadlo dava malo, nebo nedrzi regulace tlaku. Zazil jsem pripad, ze auto skoro neslo nastartovat, protoze prdla gumova spojka od samotnyho telesa cerpadla k tomu vyvodu, takze to sice tlacilo, ale hned to utikalo ven, do potrubi se dostal jen zlomek tlaku.Bylo to u 1,6 CVH efi, cerpadlo v nadrzi. Tenhle pripad i funkce regulatoru jdou zjistit zmerenim tlaku na liste. Na CVH bejvaj regulatory Marelli, ty se daji na rozdil od zmetcovejch serizovat, nahore je pod zaslepkou imbus, tim jde serizovat tlak na liste.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 21:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
ten regulátor jsem měřil udělal jsem si na to přípravek a pouští jak má na 2,5 atmosfery takže tim to není tak jste mě nepotěšili asi opravdu bude něco v háji na čerpadle :(

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 07:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zase kdyz cerpadlo natlaci tech 2,5, tak tam bych to taky nevidel, skoro bych rekl, ze chybka bude nekde jinde. Pokud úpri prvnim zapnuti klicku mas na liste aspon ty 2,5, tak by se dalo plynule pokracovat na zapnuti starteru a melo by to fungovat. Proc vlastne ten klicek zapinas tolikrat. A to vzdycky az do zapnuti starteru, ze to toci?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 17:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
ja nepsal že na liště mam 2,5 ale že jsem zkoušel ten regulátor tlaku mimo auto přípravek na měření tlaku na liště nemám na zetecu to je jednoduchý tam je ventilek , klíček zapínánm víckrát protože jde čerpadlo uplně lehce teprv po čtvrtým až pátým otočením klíčku je slišet jak čerpadlo tlačí ztuha a v tu chvíly už to chytí bez problemu

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2008 07:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Aha, ja to blbe pochopil teda, chtelo by to asi udelat pripravek i pro mereni na listu, urcite jednodussi, nez rovnou dolovat cerpadlo. Ono by mozna stacilo po prvnim natlakovani zkusit povolit privod na listu, melo by to bejt podobny, jako kdyz se urazi kohoutek u vopdovodu, strika to vsude. Pokud zadna mlha nebo neni znat moc tlaku, tak problem na privodu, pumpa, filtr paliva, nebo nekde po ceste. Filtr paliva je slusne pruxchodnej?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 20:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
tak závada odstraněna vyndal jsem nádrž a čerpadlo a hned bylo jasné proč to zlobí nějakej šikula se v tom čerpadle hrabal a praskl mu ten plastovej mezikus mezi čerpadlem a trubičkou ne teda moc ale na to aby čerpadlo honilo benzín jen v nádrži a neudrželo tlak to stačilo vyměnil jsem celý čerpadlo a je po problemu takže všem co padá benzín at se připraví na sundání nádrže :P

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 21:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
sakra :?

Teď jsem si všimnul, že když dýl nejedu (tak tři-čtyři dny) tak musím zapínat klíček alespoň na dvakrát, jinak nechce chytnout (nebo až po dlouhým točení stratéru...)

takže asi se mrknu (až bude čas) do nádrže jak to tam vypadá...

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 21:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
tři až čtyři dny to máš v pohodě mě to nedrželo ani 5 minut a musel jsem otočit klíčkem aspon pětkrát než jsem moh startovat aby to chytlo ty to máš v pohodě nic nekuchej

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz