fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 21:06 
Mam problem s tim, kdyz tyden nejedu autem..tak uz imbilizer ma problem s napetim a nechce startovat auticko..takze mi mozna neco zere baterku..chystam se to zmerit..kolik je ofic spotreba od vyrobce v klidovem stavu?

mam central, alarm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 00:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Nevim kolik od vyrobce, ja mam asi 20mA (a to tam mam elektriky pozehnane co bere v klidovym stavu)

Alarm, teplomer, kapacitor, radio + original veci

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 09:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Asi už budeš mít kaput baterku...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 22:26 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Tak jak bylo vyse psano baterie se Ti asi odebira kamsi.Jeste bych ji zkusil vyndat z auta a na poradne nabijecce dobit s dolitim a pak ji vybit treba pres H4 a spocitej si za jak dlouho klesne napeti na minimalni.Z toho priblizne urcis jak je na tom kapacitne.Jestli se nevzpamatuje radeji se koukni po jeji nastupkyni.Konec byva casto podobny infarktu tj. dojedes zastavis a koncis.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 20:06 
Tak ja jsem nameril 0.06A odberu. Neni to moc??

Baterku mam cca rok :/


Naposledy upravil Návštěvník dne 01 kvě 2005 23:16, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 22:41 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
No 60 mA je myslim celkem dost vzledem k tomu ze mas benzina tak baterka nevim ale do 50 Ah zrejme to jsi nepsal jaka je tak to co pises odpovida po tydnu tj. asi tak po 150 hodinach (plus minus) x 60mA a vidis ze tam uz moc elektriny nezbyva.Takze se koukni co vsechno mas v klidu bez zapnuteho klicku pripojeno a zkus to nejak omezit a nebo budes muset bud volit vetsi baterku (vice Ah),nebo pri odstaveni mit pripojenou tzv udrzovaci nabijecku.To je vlastne jakykoliv zdroj 12 V = ktery Ti dodava tech par mA trvale.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 23:00 
Tak mam 60ku baterku.

No dik za rady...mrknu na to co fordacky nepotrebne by se dalo odpojit..aleeeee...nevim nevim :/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 23:24 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Minule jsem se prepocital promin, v pripade 60 Ah baterie ktera je dobre nabita a v poradku bys ji tema 6o mA vybil za asi 1000 hodin takze jak je videt kdyz Ti po zhruba tydnu coz je radove asi da se rici kolem tech 150 hodin odejde je neco v neporadku.Promer ji hustomerem stava se ze je jeden z clanku KO a pak je cela na nic.Pokud bude po mereni hustoty uroven clanku stejna udelej co je vyse.Vybit na minimalni napeti,dolit destilku a dobit a zase merit.Kdyz budes nabijet da se i podle toho jak zacnou clanky plynovat urcit diagnoza alespon priblizne meli by zacit vsechny stejne.A po nabiti na jmenovitou uroven ji vzbij a znovu nabij.Pak si promer napeti pri nastartovanem motoru jestli je v poradku.Pokud nedobiji koukni na alternator(nejprve uhliky a pak regulator).

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 09:22 
Maskot píše:
Minule jsem se prepocital promin, v pripade 60 Ah baterie ktera je dobre nabita a v poradku bys ji tema 6o mA vybil za asi 1000 hodin takze jak je videt kdyz Ti po zhruba tydnu coz je radove asi da se rici kolem tech 150 hodin odejde je neco v neporadku.Promer ji hustomerem stava se ze je jeden z clanku KO a pak je cela na nic.Pokud bude po mereni hustoty uroven clanku stejna udelej co je vyse.Vybit na minimalni napeti,dolit destilku a dobit a zase merit.Kdyz budes nabijet da se i podle toho jak zacnou clanky plynovat urcit diagnoza alespon priblizne meli by zacit vsechny stejne.A po nabiti na jmenovitou uroven ji vzbij a znovu nabij.Pak si promer napeti pri nastartovanem motoru jestli je v poradku.Pokud nedobiji koukni na alternator(nejprve uhliky a pak regulator).


vycerpavajici, thx


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz