fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 pro 2024 04:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 09:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
já tě hlavně obdivuju, že jsi schopnej to rozkopat a dlouho s tím nejezdit a makat na tom s maximální pečlivostí a hlavně trpělivostí. mě trpělivost bohužel chybí a proto bych tam spoustu věcí udělal jen napůl nebo vůbec a hlavně bastlil motor a hlavně abych s tím už mohl jezdit... proto mám v garáži druhej motor se kterým si budu pečlivě hrát a až bude hotový dojde na výměnu protože jak se znám, tak na spoustu plánovaných věcí bych se vysral a to by nebylo dobře...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 10:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Karle: dikec.. nedavno mi pred garazi zastavil takovej zlehka opilej asibezdomovec a cucel na to jak puk.. prej jestli mi to nevadi a pak se jeste vyptaval cim delam ten predni naraznik.. asi nejakej byvalej automobilovej nadsenec :-D

LeMans: trpelivost nastesti mam.. jinak bych s tim vubec nezacinal.. ale druhej motor je idealni reseni.. taky shanim druhej abych to mohl delat pekne v klidku venku a pak to jen prehodim kus za kus
a peclive to chci mit.. proste to budu delat tak dlouho dokud bude treba:)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
mariS: no a to je právě to co obdivuju, já na tvém místě bych chtěl dávno jezdit azbastlil to prostě tak nějak jen aby to dobře jelo a když z toho sem tam něco upadne tak jde o skrytou vadu materiálu :D Druhej motor by byl pro tebe ideální řešení, navíc máš výhodu, že xr motory nejsou tak drahé.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 11:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
LeMans: kazdej mame jiny priority.. nerikam ze bych nechtel konecne jezdit ale za ty roky sem smirenej s realitou
a motor me stal asi tolik co by stal i RS2000.. a taky tech 96kW motoru neni tolik.. mit pritelkyni ktere nevadi ze ji auto obcas nekde necha na pospas tak ji taky koupim Forda RS2000 ale ona je nezny stvoreni ktery autum absolutne nerozumi a umi akorat natankovat a jezdit :-D na co si taky poridila me ze? :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 11:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
No vidis si mel aspon odbornej dozor :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
ty jo dyk svýho času se na aukru válel xr3 motor za nějakých 5 litrů.. ted sem našel za 7... máš tu výhodu že na koupi nespěcháš a můžeš si počkat na nějaký slušný kousek, který bude stát i cenově za to.
Jo trpělivost mi opravdu chybí, nejradši bych tě "seřval" at se nevěnuješ pitomejm nárazníkům a začneš hned makat na motoru, oturbíš ho a zprovozníš, bo su na to nedočkavej jako malej kluk :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 12:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
karel: nastesti tam nebyl dlouho a vypadal rozumne.. zadnej ozralej vterka

Le Mans: ja za to dal 9000,- a jel sem z Brna do Plzne k Oslikovi.. takze celkem 10.000,- a druhej motor by se hodil co nevidet.. potrebuju si vyrobit svody a sani takze bych na tom mohl delat.. naraznikama fakt jen ztracim cas.. ty muzu dela az bude auto v piskovne.. jenze bez auta netrefim tvar.. ale jakmile budou jeste nejaky potrebny dily na ktery cekam tak nechavam narazniky naraznikama a jde se na motor;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 23:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
pěkně si s tím hraješ, jen jsem se chtěl zeptat, jak by to jezdilo třeba na karburátorech a ne na elektrice, zas takovej tuner nejsem abych házel rozumy, ale párkrát jsem na netu narazil na mkčtyřku s motorem rs2000, turbem a weberama... měly myslim něco okolo 300 koní:). A nemusela by se asi řešit elektrika v takovém rozsahu. Nebo co si o tom myslíte??????

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 06:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak RS2000 s turbem na karbecich sem jeste nevidel.. delali se nejaky Skodovky 110R s turbinkou na karbeci ale to byl malej obsah a houby tlak.. u karburatoru se palivo strhava proudem vzduchu a u turba je toho vzduchu docela dost.. spotreba by byla asi pekne velka krom toho se to asi blbe davkuje kdyz mas jednou velkej tlak a jednou malej.. osobne tohle reseni neznam ale taky neznam nikoho kdo by se do neceho podobnyho pustil.. podle me EFi je idealni reseni kdyz se muzes nastavit mapy podle potreby a vis ze mas v kazde situaci optimalni mnozstvi paliva se vzduchem

rozdil by byl kdybys myslel ctyrklapku a ne karburatory.. u ctyrklapky muzes mit uplne normalni EFi se vstrikama

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 07:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Budeš turbit rs motor? nebo zůstaneš u Xr3i?

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 07:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
rozhodne zeteca xrtrojku.. vim o tom teoreticky vic nez o RSku a navic uz ho mam v aute.. kdyz z toho vyzdimu ke 200 kobylkam tak budu maximalne spokojenej.. ale za kazdou cenu to trapit nebudu

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 21:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Dnes už vím, že dělat výkon z 1,8l jde ale taky už vím, že kdybych teď měl koupenou 1,8 a nebylo na ní šáhnutí tak koupím minimálně 2l zeteca spíš 2l z RS, nelíp 2,3l ze škopku..............jak říká amerika ...objem ničím nenahradíš

kdybych místo stávající 1,8 koupil 2,3l tak by místo 128kW bylo takovejch 150 možná i víc..............

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 06:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Lukas1: stoprocentne s Tebou souhlasim, objem nicim nenahradis a kdyz mas velkej objem a jeste ho preplnujes tak ses za vodou

ale abys me trochu pochopil.. mel sem 1,6 Turbo, ktera se odporoucela tak sem shanel neco cim se to da nahradit protoze sehnat v CR slusnej motor z RST neni zrovna lehky.. nasel sem si ze turbo se da dat v podstate na jakejkoliv motor ale sel sem cestou nejmensiho odporu.. stal sem u 2,0 Zeteca ale v te dobe mi prislo nesmyslny menit cely sani ktery by se mi do auta neveslo, starter jinde, alternator jinde... proste ten motor by tam skoro nepasoval.. takze sem dal prednost 1,8 s kterou se "skoro nic" nemuselo delat a vykon stejnej jako 2,0... RS motor sem tehdy nesehnal jinak bych sel urcite do nej.. ale co sem mel nastudovany tak RS motory se turbi min nez Zetecy a kdyz sem o tom vedel docela malo tak volba byla celkem jasna.. kvuli dostatku informaci byl proste snadnejsi Zetec.. ted bych klidne i resil RS2000 motor podelne a hnanej zadek a klidne v turbu.. ale na to se muze dostat nekdy v budoucnu az roupama nebudu vedet co delat :-)

tak me napada co vlastne chystas Ty? nebo na nejakej projekt neni cas a penize? RS replika byla skvely auto a vsimnout si vcas tak bych si pro ni asi prijel misto Skaldala

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 20:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak teď nic neplánuju, čas i peníze možná chybí i nálada. Jednou bych chtěl právě tu 2,3 atmo uvidíme. Nad tím motorem ještě porozmýšlej 2l zetec je prakticky stejnej a myslím, že ho seženeš za pár šupů. Mě to pak dost mrzelo, že jsem věnoval 3 měsíce hlavě motoru a nakonec jsem ji dal snížit pro 1,8l motor, kdybych ji dal na 2l tak by se po každý jízdě Skaldalovi třásly kolena :-). Takhle už to nejde protože by to mělo moc velkou kompresi.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 21:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
s tvym autem musi byt jizda paradni.. preci jen s 1,8 kterou tedka docela znam zajet stovku kolem 6 vterin je parada
2,0 zetec neni problem sehnat ale uz mam tohle tak to dodelam.. stejne je ptakovina resit maximalni vykon u predokolky.. napadlo me uz nabastlit nejak 4x4 z RS2000 ale tohle dodelam tak jak to mam rozjety, kdovi co bude za pul roku.. a dalsi projektek bude jedno originalni RST.. na to auto mam teoreticky vsechny dily ale chybi je vsechny zrenovovat, opravit a mit slusnej zaklad kam to naskladat
no a pak mam v hlave i dalsi projekty ale to uz budu docela starej borec a buhvi jestli nebudu resit decka nebo nejaky jiny dospelacky veci
ja kompresni pomer budu snizovat.. podlozkou pod hlavu kvuli preplnovani.. do 2,0 bych sehnal nizsi pisty ale do 1,8 o nich nevim.. ja to resim docela levnou a dostupnou cestou.. za malo penez hodne muziku (relativne) ale stejne to neni uplne levny a hlavne o co min penez do toho investuju tim dyl to trva

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 04:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 bře 2008 14:34
Příspěvky: 685
Bydliště: Slovensko
tak nato origo RST S2 sa velmi teším :D však vieš my sem tý milovnáci RS TURBA :-D každopádne držím palce v každom projekte

_________________
Escort RS Turbo S2 minulosť
cabrio mk4 RS TURBO S2 rekonštrukcia :)
____________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 17:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak mi dorazily novy darecky pro motor:
Autometer budicky ze Summit Racing
tlak oleje, teplota oleje, tlak turba, voltmetr a pomer smesi
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2008 20:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
proc resis takovejhle budik afr kdyz innovate ma uplne dokonaly k tomu LCcku? Ono to samozrejme zapojit pujde, LC ma programovatelny oba vystupy, ale velice by mi u toho chybelo cislo...

predpokladam ze to chces spis pro dojem, jediny dulezity je co sypes jednotce z cidel

kdyz uz resis tohle tak si kup vysokotlakej snimac tlaku oleje misto seriovyho

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2008 21:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milo: mas pravdu ze tohle je spis otazka estetiky a nejakych informacnich udaju.. vsechno stejne bude na presno reseny pres notebook ale nebudu mit pres sebou porad otevrenej kompl tak abych aspon orientacne vedel kdyby neco bylo mimo normal
vysly docela levne a za ty penize bych je u nas nesehnal
to cidlo neni spatnej napad ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2008 13:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tyhle budíky zpravidla ukazujou vcelku nepřesný hodnoty, což není zas takovej problém protože sám přesně nevíš co bys tam měl chtít, jde o opakovatelnost, aby to ukazovalo furt stejně "blbě", pak víš že když máš vždycky na budíku 4bar a najednou je tam 2 tak je někde chyba, ale jestli ty 4 jsou 4, 3,5 nebo 4,5 už tě zas tak netrápí

můj MS si s čidlama hlavu moc neláme, korekce na IAT většinou zanedbatelná a CLT mám nastavený nějaký obohacení spíš od oka

už vám to chodí? MS? klidně mi SZ adresu kam ti mám poslat stim

a k čidlu klepání - vydrž, nekupuj fordí, zkusím škodovácký nebo jiný, aspoň z blacktopu na silvertop je téměř nepoužitelný

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz