fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 11 říj 2024 22:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 10:27 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Tak vyřešeno! byl to ten ventil předvstřiku. Jeden maník mi sice říkal, že se tak jednoznačně projevují vstřiky, ale nakonec jsem zajel do PL k specialistům na diesly a ten hned označil příčinu =90% ventil předvstřiku. Po diagnostice se to potvrdilo a po výměně ok. Stálo mě to s komplet diagn. 4 tácy.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 18:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
To mas original ten Solenoid?Kolik stal samostatne?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2006 13:51 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Těžko říct, zda je to origo - vypadá tak. Jinak cena:
diagnostika 50zl, výměna - práce 50zl, ventil 420zl. Platil jsem komplet v kč 4000.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2006 19:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja dal dneska za kompletni vycisteni, pretesneni a serizeni cerpadla 3100Kc.Teklo mi a zajimal jsem se prave o ten solenoid jestli fachci jak ma.Jinak sem se s nim dost pobavil a rikal ze Lucas cerpadlo je modernejsi a lepsi na hlucnost,spotrebu a emise jak Bosch.Jen se musi dobre seridit a vsechno tesnit.Davaj ho i do medoura ,tak zas tak spatny neni,jak se tvrdi.Pry je treba ten hluk dobre slyset pri porovnani stejnych aut, kde jsou obe cerpadla,tusim ze Peugeot.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2006 12:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Jan R píše:
Tak vyřešeno! byl to ten ventil předvstřiku. Jeden maník mi sice říkal, že se tak jednoznačně projevují vstřiky, ale nakonec jsem zajel do PL k specialistům na diesly a ten hned označil příčinu =90% ventil předvstřiku. Po diagnostice se to potvrdilo a po výměně ok. Stálo mě to s komplet diagn. 4 tácy.


Kde až v Polsku jsi byl, že bych tam zajel... protože ranní starty jsou katastrofa.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2006 10:01 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Je to z Třince asi 10km - mezi Goleszowem a Ustroni - mají u cesty poutač - "Napravy silników disla".

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2006 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Tak dneska přestal hajzl cukat a jezdí jako dříve. :lol: 1-2-3-jsem vytčel na 4000ot normálně, 4-od 3000ot cukala a nechtěla jet a5-ta nechtěla jet a max rxchlost tak 140 s přemáháním.Už jde za pedálem tak jak za mlada žádné cukání a max rychlost 180kma ještě by šel. :D Už nebylo kde a bál jsem se. S autí jsem nic nedělal prostě sám od sebe se spamatoval. :oops: Snad to vydrží. :D

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2006 23:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
mě už taky necuká, beru už druhej měsíc shell-V power diesel... :-D

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 08:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2008 08:16
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
nasel jsem tohle tema a dam sem i moji zkusenost:

presne jak pise PADY,hlavně se to projevuje kdyz brzdim motorem, mam otacky kolem 1900 - potom pridam zacne to cukat, az prelezu 2100 tak to prestane.

tankoval jsem taky Shell-V power diesel delalo to stejne tak, ted tankuju uz 6. měsíců směsnou naftu a chová se to stejně...a jede to taky stejně,ale stále cuká :evil:

V servisu mi řekli ať to neřeším, že to není tak velká závada.

Takže jezdim tak,ze se vyhýbám těmhle otáčkám, při řazení motor vytáčím na 2900 a kdyz zaradim vetsí rychlost mám uz tam 2100 otáček a motor necuká. Uz 4 roky takhle jezdim a uz jsem si zvykl, i kdyz někdy,kdyz se zapomenu me to dopálí :)

_________________
Ford Orion 1,8D, 10/1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 16:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
To cukani v otackach+-2000 jde trochu omezit nastaveni silentbloku.Po mnoha a mnoha pokusech jsem to omezil na rozumnou mez,tedy to skoro nejde poznat,ale na druhou stranu mi to na volnobeh vic hazi z autem,takze kazdej si muze vybrat co je pro neho lepsi.Stejne ale jezdim postupem viz. vyse.Zkousel jsem postupovat i podle Etzolda, povolit vsechny a natocit ,protocit motor a pak vsechny utahnout,ale stejne se to musi pak trochu doladit.Myslim ale chybu vyvazeni motoru ne chybu chodu motoru.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 20:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
špatně posazený motor nadělá dost nervů,jak píše viz víše povolit všechny silentbloky natočit motor , protáčet a pak vypnout potom dotáhnout

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 19:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Při použití HLEDAT jsem zase u cukání :roll: .Po výměně filtru, což jsem praktikoval 2x ročně když začal cukat :roll: už i chcípe :smt067 halzl jeden 2 něsice po výměně..Ráno normálně nastartuji a jede normálně za plynem po 1km začne cukat nechce se mu za plynem,občas jo ale spíš nejde a už začal i zdechávat. :oops: Vyšlápnu spojku setrvačností dojedu na kraj znovu nastartuji a znovu jedu. :smt018 Tak jak jsem pročítal témata tak na nic nemůžu přijít.Poraď te prosím :smt023

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Napadl mě jako první špatnej chod ventilu co vypíná naftu, prostě si to skoro zavře naftu źa jízdy....jestli to potom chytne hned na drc, tak to nebude zavzdušněný...jestli jsem vedle, tak pak nějaká netěsnost nebo přicpaný sací potrubí od nádrže (Nat zná...:) )...nebo vada v čerpadle... na vsřikovací trysky bych to zatím neviděl, není to jejich obvyklý symptom...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
:-D napíšu ti co bych udělal já ,sehnal bych si tříl.kanystřík naplnil naftou někam ho nacpal,sehnal bych malej filtřík ale na benzín ,průhlednou hadičku a napojil to na přímo a jezdil.Pokud by to už nedělalo je to na trase filtr nádrž,pokud by závada trvala věděl bych že to začíná čerpadlem ,tryskama neb elektr součástek např solenoid atd.tot můj postup.Nevím ale stop ventil když odejde tak bud sepne nebo nesepne.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Naposledy upravil catrr dne 01 zář 2008 07:08, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Dík za radu.Ale proč to zatím po výměně filru pomohlo?Mám koupenej novej tak ho asi zase vyměním.Nebo zatím skusím šroubkem vypustit filtr.Při předešlejch výměnách se zdál filtr čistej,žádné extrémní znečištění.Jak jsem psal už dříve tankuji u Shellu.

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
udělej to napřímo jak jsem psal a hned poznáš,

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Budu zkoušet.

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 20:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když bys to dával na přímo tak i když si myslíš že je to vše čisté ten filtřík tam dej stojí kolem 30 kč ale ne naftovej

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2008 13:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
vašík píše:
Dík za radu.Ale proč to zatím po výměně filru pomohlo?Mám koupenej novej tak ho asi zase vyměním.Nebo zatím skusím šroubkem vypustit filtr.Při předešlejch výměnách se zdál filtr čistej,žádné extrémní znečištění.Jak jsem psal už dříve tankuji u Shellu.


no ono to znecisteni neni videt,mne odesel taky filtr po 25 000 km,projevovalo se to tak ze nechtel jit do vysokejch otacek.Tak sem ho rozpitval a zadny sajrajt tam taky nebyl,to zaneseni toho papiru je spise mikroskopickymi casticemi.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2008 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Taky jsem mel nedavno problem s vypinani motoru a myslel jsem ze to bude stopventil, ale v te dobe jsem mel vyrazenou pumpu s filtrem a valil jsem to prave pres ten maly filtr na benal pro motorky.
Pak jsem koupil novou pumpu vcetne filtru (1800,-) a od te doby uz mi to neudelalo...... Nevim jestli byl problem v tom ucpanem filtru ci zavzdusneni, ale jednim resenim jsem zabil 2 problemy.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz