fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 19:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Moje osobni zkusenost, takveto zavady neresit v autorizovanem servisu
jednak te to stoji silene prachy a jednak to ani pri zaplaceni tech silenych penez nezarucuje odhaleni zavady!!
V autoryzovanem servisu to chodi asi tak, udelsji pripravu na diagnostiku, diaknostiku a podle vypsanych zavad resi problem a pak znova presne jak jsi posal, tohle vsechno si zaplatis, problem je v tom ze zavada se treba ne vzdy projevuje takze diagnostika zrivna nevypyse tu chybu ktera to zpusobuje => vymenena kupa veci ale zavada retrvava, a pritom ti vlastne ani vizualne to auto poradne neprohlidnou a nepromeri

ja mel rozbity konektor a podle situace se tvaril jednou v pohode a jednou neco preruseno :(

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startér točí, auto nestartuje.
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 22:44 
Nitro píše:
Poslední dobou se mě stává že auto nechce naskočit. Startér normálně točí, ale auto ne a ne naskočit. Dělá to třeba i 4x za sebou, pak to chytne. Když to vypnu a chci znovu nastartovat tak je to v pohodě. Svíčky jsou půl roku nové a origo z autorizovanýho servisu na Fordy. Nevíte čím to může byt?

Ps: Když přišlápnu plyn tak to pak chytne.


Mám podobný problém, ale po zapnutí klíčku do polohy 1 neslyším bzučet palivové čerpadlo. Záhada je, že to někdy jede. Čerpadlo mám vyměněné, tím to nebude. Spíš myslím, že je to v té pojistkové skříni (cca 20x20x10cm, u řidiče).
Napiš mi jestli slyšíš bzučet čerpadlo.? Nemáte někdo schéma elektroinstalce na escort rv.93 1.6 i 16V??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 06:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Nitro:

Tak konečně někdo, kdo má tu samou závadu. Problémy se startem za tepla. Tipoval bych to spíš na nějaké teplotní čidlo. Já mám problémy s startováním (studeného motoru), když nechám auto stát na sluníčku. Některé z teplotních čidel zřejmě dáva falešné údaje ŘJ a ta si myslí, že motor je teplý a nedá dost benzínu. Zatím to řeším tak, že startuju pod plynem a nechám startér točit, dokud to nechytne. Zkušel jsem několikrát "žhavit" benzínové čerpadlo před nastartováním, ale to nepomáhá. Ten snímač otáček se mi nezdá, protože jak už se mi jednou povede nastartovat, tak pak už nastartuju vždycky (dokud motor zas nevychladne).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Naposledy upravil George V. dne 03 kvě 2005 09:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 08:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
George V.: tak me se to chovalo presne naopak, se studenym motorem v pohode ... pak jsem nekam dojel a kdyz jsem chtel odjed tak uz mi to nechytlo ... pri prvnim protoceni uz to vypadalo jako ze to chytne ale nic ... a pak uz jen toceni starteru a nic :( ... kdyz jsem si sahl na motor tak byl jeste vlazny ... pomohlo bud nechat stat a pristi den jsem bezproblemu nastartoval ... nebo se nechat roztlacit a nechat motor chvilku v otackach ... pak uz to nechciplo ... rikam mohla to byt kombinace vice veci :o)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 13:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
George V. píše:
To Nitro:

Tak konečně někdo, kdo má tu samou závadu. Problémy se startem za tepla. Tipoval bych to spíš na nějaké teplotní čidlo. Já mám problémy s startováním (studeného motoru), když nechám auto stát na sluníčku. Některé z teplotních čidel zřejmě dáva falešné údaje ŘJ a ta si myslí, že motor je teplý a nedá dost benzínu. Zatím to řeším tak, že startuju pod plynem a nechám startér točit, dokud to nechytne. Zkušel jsem několikrát "žhavit" benzínové čerpadlo před nastartováním, ale to nepomáhá. Ten snímač otáček se mi nezdá, protože jak už se mi jednou povede nastartovat, tak pak už nastartuju vždycky (dokud motor zas nevychladne).


No a co s tím provedeme, mě už to celkem sere, mám strach s tím jet třeba do Chorvatska.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 13:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Já zatím nic. Tenhle problém se vyvrbil až teď co jezdím na V-power 95 (asi ještě zimní); předtím to nastartovalo, ale volnoběh hned spadnul na 500RPM; pak se to buď samo zvedlo, nebo jsem tomu pomohl plynem. Uvidím, až natankuju normální benzín. Potom možná diagnostika, nevím. Teď startuju tak, jak jsem popisoval - pod plynem a točím startérem dokud to nechytne a zatím v pohodě.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
George V. píše:
Já zatím nic. Tenhle problém se vyvrbil až teď co jezdím na V-power 95 (asi ještě zimní); předtím to nastartovalo, ale volnoběh hned spadnul na 500RPM; pak se to buď samo zvedlo, nebo jsem tomu pomohl plynem. Uvidím, až natankuju normální benzín. Potom možná diagnostika, nevím. Teď startuju tak, jak jsem popisoval - pod plynem a točím startérem dokud to nechytne a zatím v pohodě.


Tak pak kdyžtak napiš jak jsi to vyřešil. Ja to zatím neřeším. Jinak jezdím na palivo od BENZINY na klasickou 95.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 05:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ok. Ještě dotaz - jak jsou na tom Tvoje zdvihátka?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 07:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
No to nevím, jak to poznám. Když nastartuju studenej motor tak to má zvuk jak diesel, ale pak je to dobry. Jinak to fakt děla když na kastli peče slunko, protože rano startuju normalně (ješte není takový teplo)

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 07:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
U mne to samé. Žeby zdvihátka (nebo redukční ventil)? Jak dlouho rachtáš?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2005 14:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Tak tomu zas tak nerozumím. Ani nevím jak dlouho rachotim, možna od sameho začátku což je rok. Ja furt neco poslouchám a stale se mi neco nezda :-) Bratri už jsou ze me na plech, ja chci stale neco opravovat a oni říkaj že není co, tak ja nevím.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2005 10:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nitro píše:
Tak tomu zas tak nerozumím. Ani nevím jak dlouho rachotim, možna od sameho začátku což je rok. Ja furt neco poslouchám a stale se mi neco nezda :-) Bratri už jsou ze me na plech, ja chci stale neco opravovat a oni říkaj že není co, tak ja nevím.


..s tim poslouchanim to zas nesmis prehanet, kdyz sem mel skodovku taky sem poslouchal furt, ale auto nejaky zvuky vydava vzdycky..jasne ze ti ale zase neradim neposlouchej vubec...treba esco kdyz jedes pomalejs ma takovy pekny zvuky "elektricky pipajici" nebo jak to nazvat... :D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 06:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
S tím rachtáním jsem to myslel spíše takto: jak dlouho to rachtá po nastartování? Mně i půl minuty a víc (podle teploty), dokud nepřidám plyn a nevyjedu. Skoro mi to připadá, jako by do hlavy šlo málo oleje v nízkých otáčkách.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 12:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
No mě taky pul minuty i víc a navic už mě to 2x chcílpo pri vyrazení když jsem dojíždel k križovatce.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 13:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tak to opravdu může vypadat už na podpálené ventily, jak o tom psal Standa. Mě to zatím nechcípá a jelikož není moc teplo, tak i momentálně startuje normálně. Uvažuju, že bych si při příští výměně oleje nechal prověřit ten redukční ventil...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 13:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Ted taky momentálně startuju v poho. Brácha říkal že to ventilama nebude, prý by to jsi to poznal na vykonu. A ja nepocituju že by to bylo naký slabsí. Sice je pravda že jsem v žádným jiným escu nesedel tak to nemuzu zase na 100% tvrdit.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 14:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
George V. píše:
Uvažuju, že bych si při příští výměně oleje nechal prověřit ten redukční ventil...


Který redukční ventil myslíš máš jeho Finis kód? Jestli jo tak ho napiš, rád bych se na to podíval.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 05:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Finis samozřejmě neznám. Na mysli mám redukční (regulační) ventil na olejovém čerpadle.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 19:46 
Přidám také svůj postřeh, jelikož stejný problém mám taktéž...

Mi bylo sděleno ve 2 servisech, že palivové čerpadlo, které mám je takové náladové a chyba je určitě v něm. Naštěstí se mi to nestává tak často (cca 1x za 3 měsíce), kdy mi prostě čerpadlo na polohu klíčku 2 nesepne (nezabzučí) -> můžu zkoušet sebevíc točit startér, ale nenaběhne. Dost často se stane, že 3x 4x 5x zasebou nenaběhne ... :-(
Tak většinou dám autu pár minut a pak se zadaří a naskočí.
Naštěstí se mi nestalo, že by mi někdy motor sám od sebe zhasl - jen, když motor vypnu, tak se občas nepodaří napoprvé nastartovat.

BTW nedávno jsem si hrál s budíky v přístrojovce a po montáži opět nenajelo - už jsem byl dost marný, tak jsem přístrojovku znova vymontoval a profoukl kontakty (svazek kabelů k budíkům) a pak to šlo nastartovat napoprvé (asi to ale nemělo souvislost s čerpadlem :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 09:24 
Asi pred mesiacom som si všimol, že auto nie vždy naštartuje na prvý pokus. Aby som to upresnil, po otočení kľúčikom počuť ako sa otáča pastorok, ale zrejme nevyskočí do záberu, aby pootočil motorom. Stávalo sa to tak raz za týždeň, ale teraz už niekedy musím vypnúť a zapnúť kľúč aj 3x, motor potom na skočí bleskovo, niekoľko dní úplne v pohode ... Nevie niekto, či to môže robiť niečo v elektrike, kontakty, alebo je to v štartéri?


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz