fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 16:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 21:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Mich@l: jsou tam (měli by tam být) dva takovéto diagnostické konektory blízko sebe(cca 5-20cm)..jeden z nich má kontakty jen na těch dvou pinech dole a ten horní je prázdný - a přesně jak jsi napsal, jenom svítí.

Musíš použít ten druhý konektor, který má kontakty ve všech pinech. Máš stejný motor, jako já, tak by to mělo být stejné, ale u Forda nikdy nevíš.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2008 07:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
šmejky píše:
Ahoj všem
Sestrojil jsem si vyblikávačku a nic. Napojil jsem to dle návodu do ŘJ na PIN 17, 48 ukostřil přes vypínač a nic se nedílo. Když jsem dal plus na baterku a - z diody do PINu 17, stále to svítilo a o to víc, když jsem zapnul zapalování.
Když jsem dal plus z diody na Pin 17 a - ukostřil, ani se nerozsvítila. Dneska u mě byl kamarád, dělá přímo u Forda a přinesl s sebou noťase, že diagnostiku uděláme. Nekomunikovalo to. :smt010 Doma jsem to proměřil, jestli jde do zásuvky šťáva a jde následovně. Vím někomu to taky nekomunikovalo, tak proč tam ale jinak ta zásuvka je. Komu jinému, než autorizovanému servisu by byla určena.

Obsazené mám PINy : 3,4,5,7,11 a 16.

Při vypnutém klíčku jde do PINu č. 3 0,05V

Při zapnutém klíčku jde do PINu č. 3 4,79V
č. 7 10,86V
č.11 0,24V

Při běžícím motoru: č. 3 4,82V
č. 5 0,03V
č. 7 12,26V
č. 11 0,26v

Co Piny 4 a 16? Kostra? Napadlo mi, že zástrčka z diagnostiky může mít jinak obsazené PINy, ale zatím to nemám potvrzené.

Můžete mi někdo změřit, zda Vám zásuvka udává na měřáku to samé a zkokntrolovat to s el. schématem?

děkuji.

Jo a jinak, ventil odvětrání klikové hřídele chrastí jako kr...va a navíc má označení 1A, což je na 1,8 já mám 1,6 zetec a tam patří údajně označení C. Ještě jsem měl špatně nasazenou a na druhém konci vypadlou hadičku, co vede od sacího potrubí někam za domeček termostatu. Trubička o malém průměru.

Takže to mám proměřit, dát nové svíčky a kabely a pak uděláme diagnostiku. říkal, že bude shnilej nějakej drátek za diagn. zásuvkou, ale už nebyl čas to ověřit. :(





Tak kabely jsem vyměnil. Během jízdy to přestalo úplně cukat. Ještě mi trápí chcípání za studeného motoru, než vyjedu z garáže. Klesnou otáčky, začne kašlat a něco zaklepe. Většinou to rozdejchá, ale občas to zhebne.

Ještě k té diagnostice. Ten mechanik mi tvrdil, že do pinu č. 16 má jít plus. Mě tam nejde. Co ho tam (jen kvůli diagnostice) naprat napřímo od baterky...Třeba přes pojistku...? Mohlo by to fungovat? Nebo alespoň starší software?

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2008 08:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
petansvatos píše:
Mich@l: jsou tam (měli by tam být) dva takovéto diagnostické konektory blízko sebe(cca 5-20cm)..jeden z nich má kontakty jen na těch dvou pinech dole a ten horní je prázdný - a přesně jak jsi napsal, jenom svítí.

Musíš použít ten druhý konektor, který má kontakty ve všech pinech. Máš stejný motor, jako já, tak by to mělo být stejné, ale u Forda nikdy nevíš.


Skusim to dnes pod kapotou pohladat, lenze ta zasuvka v ktorej som isiel robit tu diagnostiku bola pred rozpojenim zapojena na vsetky 3 konektory (usudzujem podla toho ze vydlica mala 3 koliky, ibaze som si nevsimol ci z vidlici bol vystup drotov na vsetky tri konektory, zasuvka bola zapojena troma drotikmi na vsetky tri diery toho som si isty) ... no skusim pohladat tu druhu zasuvku a vyskusam to na tamtej, potom sa ozvem ako mi to islo. Dik za radu

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2008 19:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
jen tak preventivně jsem si udělal diagnostiku:
157 - MAF (nízká hodnota)
452 - snímač rychlosti vozidla

MAF zkusím vyčistit a co myslíte, že by mohlo být s tím snímačem rychlosti??? :shock: (už dlouho sleduju, že mi motor celkem málo brzdí)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 09:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
petansvatos: Nazdarek :) ... po urcitom hladani som pod kapotou nasiel celkom 4 zasuvky tvaru trojuholnika s 3 pinami. Vsetky su umiestnene na lavej strane z pohladu jazdy. Neviem ci vsetky su urcene na diagnostiku. V zasuvke ktorej mi to blikalo bola ciernej farby a ukoncena zaslepkou. Vychadzajuce droty z tejto zasuvky boli hnedo-zeleny (HZ), modro-zeleny (MZ) a hnedy (H). H bol ukostreny na karoserii ten som prepojil na kratko v zasuvke prepojovacim drotikom so MZ a na HZ som dal zaporny pol diody. Diagnostiku vyblikavanim diody som robil 2x a to za studena a za tepla. Ak mozes skus mi pomct rozlustit ten vyblikani kod ... Uvitam viacerych ak sa do toho pustia. Vyblikane kody su na internete vo forme videa. Dakujem chalani.

test c.1 za studena:
http://www.youtube.com/watch?v=Hz1QjMzu0lo

test c.2 za studena:
http://www.youtube.com/watch?v=M5LMqF4HVOc

test c.1 za tepla:
http://www.youtube.com/watch?v=WOhI-9kyw3c&feature=related

test c.2 za tepla:
http://www.youtube.com/watch?v=f7xj4bzdqmA&feature=related

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 10:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Mich@l píše:
petansvatos: Nazdarek :) ... po urcitom hladani som pod kapotou nasiel celkom 4 zasuvky tvaru trojuholnika s 3 pinami. Vsetky su umiestnene na lavej strane z pohladu jazdy. Neviem ci vsetky su urcene na diagnostiku. V zasuvke ktorej mi to blikalo bola ciernej farby a ukoncena zaslepkou. Vychadzajuce droty z tejto zasuvky boli hnedo-zeleny...]


Jojo, já tam mám dvě zásuvky, bílou a černou ve které mi diagnostika funguje... :wink: Ta druhá má sice tři otvory ale obsazené jsou jen dva spodní, tudíž má jen dva dráty..

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Naposledy upravil petansvatos dne 24 zář 2008 10:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 10:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem na to koukal, a máš stejně jako já, dvoumístné kódy, viz. http://www.fordfans.cz/technics/2diag.htm

Tvoje testy za tepla:

1. 11-11--2--11-11--1
2. 11-11--2--11-11--1

tzn. 1. část 11-11 je test motoru. 11 zamená - Všechny systémy OK
-
pak je oddělovač --2-- delší pauza, 2 bliknutí a delší pauza.
-
A následuje výpis paměti ŘJ 11-11 taktéž OK. Čili žádná chyba.
-
Pak je delší pauza a 1bliknutí=konec.

Test za studena nemá smysl, neb ti to vypíše že nebyla dosažena provozní teplota. :wink:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Troska dokumentacie
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 18:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
Vcera pri hladani diagnostickej zasuvky som nasiel 4 zasuvky takehoto trojuholnikoveho tvaru (neviem ako sa tie zasuvky odborne nazyvaju, sorry :( )

Toto je ta prva, v ktorej mi stale svietila dioda aj pri pootoceni klucom.
ObrázekObrázek

Druha v poradi je umiestnena blizko spojky a zapajat skusobny obvod som na nu neskusal, koli tomu ze je k nej dost blby pristup a vedu z nej len 2 vodice a to priamo ku spojke.
ObrázekObrázek

Dalsie dve boli umiestnene medzi vzduchovym filtrom a modulom EDIS. Ukoncene boli zaslepkami ... z obrzakou je viditelne ze jedna je bielej a druha ciernej farby. Z bielej boli vyvedene 2 vodice a zo ciernej 3 vodice vo farbach hnedozelena, modrozelena a hneda. V tejto ciernej som skusal zapojit obvod s diodou, v ktorej mi aj fungoval.
ObrázekObrázek ObrázekObrázek

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 19:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
petansvatos píše:
Tak jsem na to koukal, a máš stejně jako já, dvoumístné kódy, viz. http://www.fordfans.cz/technics/2diag.htm

Tvoje testy za tepla:

1. 11-11--2--11-11--1
2. 11-11--2--11-11--1

tzn. 1. část 11-11 je test motoru. 11 zamená - Všechny systémy OK
-
pak je oddělovač --2-- delší pauza, 2 bliknutí a delší pauza.
-
A následuje výpis paměti ŘJ 11-11 taktéž OK. Čili žádná chyba.
-
Pak je delší pauza a 1bliknutí=konec.

Test za studena nemá smysl, neb ti to vypíše že nebyla dosažena provozní teplota. :wink:


No a preco ta diagnostika a to cele,

Nejak mi neide do hlavy ze RJ "vyblikala" ze mam auto v poriadku, lebo ...

Mam takyto problem s autom, tych problemov je sice dost ale na zaciatok aspon jeden z tych najzavaznejsich. Ked auto stoji pocas noci (alebo dlhsej dobe vyse 1hod.), napr. rano startuje. Ten cas ked auto si potrebuje "odstat" sa pohybuje 15-60 minut. No obcas ked urobim asi len 20km a nasledovne potom zastavim a vypnem motor na cca 5 minut, niekedy sa mi stane ze mi potom len starter toci a toci ale motor nenaskoci, no niekedy ani vobec starter netoci. Baterka ma rok a pol, dolieval som destilovanu vodu a nabil, podotykam ze mam Akuma 12V/55Ah. Mam svojho Escorta tak otukaneho ze viem ked pretocim klucikom na polohu II, pocut zvuk ako keby sa spustil ventilalor a pritom ho nemam zapnuty, vtedy uz viem dopredu ze ani starter nebude tocit, proste si ani neprdne, nepocut zeby sa pohol co by len o milimeter :( . Inac ked ten zvuk nepocujem, auto startuje, no problematickejsi, starter toci ale auto nenaskoci a citit smrad ako pri skrate alebo take nieco podobne. Ten zapach je citit vtedy ak dlhsie drzim klucikom na polohe III. a pocujem ako lenivo toci starter. Nikdy ho nedrzim v polohe III dlhsie ako 15 sekund

Skusal som meranie baterie:
Bol som sa povozit, tak aby sa mi zohrial motor, po zohriati motora asi po 20km pockal cca 10-15 min. sadol do auta, startujem pocujem ten zvuk ventilacie a uz dopredu som vedel ze znova nic, zo starterom ani nepretocilo.

Merak ziadny profi, taky lacny digitalny za 150,-Sk :D
Po prichode domov pockal som cca 15-20min., vypnuty motor 12,8V, pri startoavni samozrejme problemy, ventilator sice netocil ale starter bol velmi lenivy no nakoniec motor naskocil, napätie pri startovani bolo okolo 9V, pri chode motora opät 13,5V ... Alternator podla mna dobija ... V com je moj problem? Baterka? Chladenie? Starter? ...

Ak to ide skuste mi poradit. (Pri vcerajsej diagnostike sa mi auto spravalo rovnako ako som to popisal vyssie, z tym ze starter tocil no motor nenakopol, smrad podobny ako pri skrate bolo citit)

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 20:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
Mich@l: u mě je ta správná zasuvka, která je mezi airboxem a EDISem... ;)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 20:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Mich@l: Jojo, je to černá zásuvka s třemi dráty na levém podběhu za airboxem, jak píše Bumerank

jinak ti povím co s tím je. Dost pravděpodobně to je bordel v elektrice, konkrétně v kabelech v motorovém prostoru.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 18:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
petansvatos píše:
Mich@l: Jojo, je to černá zásuvka s třemi dráty na levém podběhu za airboxem, jak píše Bumerank

jinak ti povím co s tím je. Dost pravděpodobně to je bordel v elektrice, konkrétně v kabelech v motorovém prostoru.


Hmmm tak co radis ako prve, aby som urobil? ... Kde to najdem, co k tomu potrebujem, co mam hladat ... pls poradte :?

Tiez nie som drevo a nemam obe ruke lave :( (tym som nexcel urazit lavakov ;) mier!!! ), len potrebujem radu skusenejsich, v elektrike si myslim ze sa vyznam trochu lepsie ako petansvatos lebo pracujem v tejto oblasti a mam aj skolu elektriku odflaknutu dokonca z maturitou :D

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 18:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Mich@l píše:
petansvatos píše:
Mich@l: Jojo, je to černá zásuvka s třemi dráty na levém podběhu za airboxem, jak píše Bumerank

jinak ti povím co s tím je. Dost pravděpodobně to je bordel v elektrice, konkrétně v kabelech v motorovém prostoru.


Hmmm tak co radis ako prve, aby som urobil? ... Kde to najdem, co k tomu potrebujem, co mam hladat ... pls poradte :?

Tiez nie som drevo a nemam obe ruke lave :( (tym som nexcel urazit lavakov ;) mier!!! ), len potrebujem radu skusenejsich, v elektrike si myslim ze sa vyznam trochu lepsie ako petansvatos lebo pracujem v tejto oblasti a mam aj skolu elektriku odflaknutu dokonca z maturitou :D


jednoduche, běž po kabelech co vedou od větráku(místy skvělý přístup :-D ) a zkontroluj, jestli jsou ok.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 18:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
no pojdem to skusit, vacsinou tento problem som mal v lete ked bolo teplejsie, teraz ked je uz chladnejsie, ventilator sice netoci ale starter velmi tazko toci, a motor nenakopne. Robi mi to len vtedy, ak urobim asi 20 km, zastavim a vypnem motor na 5 min., potom musim pockat tu minimalne polhodku a potom mi naskoci auto. Niekedy startuje na šupu a to dokonca hocikedy.

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008 08:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
šmejky píše:
šmejky píše:
Ahoj všem
Sestrojil jsem si vyblikávačku a nic. Napojil jsem to dle návodu do ŘJ na PIN 17, 48 ukostřil přes vypínač a nic se nedílo. Když jsem dal plus na baterku a - z diody do PINu 17, stále to svítilo a o to víc, když jsem zapnul zapalování.
Když jsem dal plus z diody na Pin 17 a - ukostřil, ani se nerozsvítila. Dneska u mě byl kamarád, dělá přímo u Forda a přinesl s sebou noťase, že diagnostiku uděláme. Nekomunikovalo to. :smt010 Doma jsem to proměřil, jestli jde do zásuvky šťáva a jde následovně. Vím někomu to taky nekomunikovalo, tak proč tam ale jinak ta zásuvka je. Komu jinému, než autorizovanému servisu by byla určena.

Obsazené mám PINy : 3,4,5,7,11 a 16.

Při vypnutém klíčku jde do PINu č. 3 0,05V

Při zapnutém klíčku jde do PINu č. 3 4,79V
č. 7 10,86V
č.11 0,24V

Při běžícím motoru: č. 3 4,82V
č. 5 0,03V
č. 7 12,26V
č. 11 0,26v

Co Piny 4 a 16? Kostra? Napadlo mi, že zástrčka z diagnostiky může mít jinak obsazené PINy, ale zatím to nemám potvrzené.

Můžete mi někdo změřit, zda Vám zásuvka udává na měřáku to samé a zkokntrolovat to s el. schématem?

děkuji.

Jo a jinak, ventil odvětrání klikové hřídele chrastí jako kr...va a navíc má označení 1A, což je na 1,8 já mám 1,6 zetec a tam patří údajně označení C. Ještě jsem měl špatně nasazenou a na druhém konci vypadlou hadičku, co vede od sacího potrubí někam za domeček termostatu. Trubička o malém průměru.

Takže to mám proměřit, dát nové svíčky a kabely a pak uděláme diagnostiku. říkal, že bude shnilej nějakej drátek za diagn. zásuvkou, ale už nebyl čas to ověřit. :(





Tak kabely jsem vyměnil. Během jízdy to přestalo úplně cukat. Ještě mi trápí chcípání za studeného motoru, než vyjedu z garáže. Klesnou otáčky, začne kašlat a něco zaklepe. Většinou to rozdejchá, ale občas to zhebne.

Ještě k té diagnostice. Ten mechanik mi tvrdil, že do pinu č. 16 má jít plus. Mě tam nejde. Co ho tam (jen kvůli diagnostice) naprat napřímo od baterky...Třeba přes pojistku...? Mohlo by to fungovat? Nebo alespoň starší software?



Nikdo nemá nějaký nápad? Co natáhnout + do pinu č.16???? :smt017


Může za studena mít na to chcípání vliv chrastící odvzdušňovací ventil klikového hřídele? Ještě ke všemu je údajně na 1.8 já mám 1.6

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008 09:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Přijde mi to jako můj okopírovaný problém..
Na blikačku zapomeň, ale natáhni stálých (i bez klíčku) 12V na pin č.1 řídící jednotky. Jde o napájení paměti, vždycky když vypneš klíček se auto pak zase "učí". Proto máš během jízdy vše OK. Uvidíš, budeš mít úplně jiný auto..

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
alien27 píše:
Přijde mi to jako můj okopírovaný problém..
Na blikačku zapomeň, ale natáhni stálých (i bez klíčku) 12V na pin č.1 řídící jednotky. Jde o napájení paměti, vždycky když vypneš klíček se auto pak zase "učí". Proto máš během jízdy vše OK. Uvidíš, budeš mít úplně jiný auto..


Pokud se to týkalo mne....

Na pin č. 1 řídící jednotky mám přivést stálý plus? Pak se to bude znovu učit, když vypnu klíček? Přemýšlím nad principem a nějak mi to nedochází. Píšeš-li o napájení paměti...Jediné, co mi napadá, že tím, že je to stále pod proudem, i když je motor vypnutý, přepisuje případné chyby nulovými hodnotami z doby, kdy je motor vypnut, a tím ho nutí po startu opět se učit... Pochopil jsem to správně? nevybíjí to baterku? Co když mám nějaké čidlo vadné? Bude se stejně učit nové chybě... Jestli se mýlím, omlouvám se za žvásty.

V.

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 07:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Šmejky baterku to nevybíjí, má to tak být zapojeno, je to zároveň pin 16 na OBD konektoru, Přiveď tam stálých 12V.
Jestli máš nějaké čidlo vadné tak si ŘJ dosadí nějakou defaultní hodnotu a ta chyba se stejně zase uloží do závad.
Všechno ostatní ale už bude mít naučeno pořád.

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2008 07:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
alien27 píše:
Šmejky baterku to nevybíjí, má to tak být zapojeno, je to zároveň pin 16 na OBD konektoru, Přiveď tam stálých 12V.
Jestli máš nějaké čidlo vadné tak si ŘJ dosadí nějakou defaultní hodnotu a ta chyba se stejně zase uloží do závad.
Všechno ostatní ale už bude mít naučeno pořád.


Ok. Díky. Takže bude stačit přivést 12V k drátku u pinu 16 na diagn. zásuvce. Ono už si to tu správnou cestu najde, alespoň nebudu muset rozdělávat konektor na ŘJ.

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2008 09:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Někdo z Vás elektrikář? neboť jinak mi přijde dávat jen tak přes drát stálý napětí od baterky přímo na ŘJ jako dost velkej risk :shock: :shock: :shock:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz